Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

får bare feilmelding når jeg prøver disse ellos/josefssons kodene. Må man handle for en viss sum for at de skal gjelde?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Det er sikkert sånn at summen må være minst 200kr etter fratrukket rabatt, men det kan også være at det er tidsbegrensning på de, og at de derfor er utløpt.

Skrevet (endret)

50% på valgfri vare hos HM med kode 8234 :D

---> I morgen 11/9

Endret av Natea
Gjest Golden Girl
Skrevet

None H&M koder som gjelder nå? Den over her har gått ut nå.. :(

Skrevet

Det lurer jeg også på :sjenert:

Skrevet

Den rabattkoden på laredoute får ikke jeg brukt.

Fant jo de fine støvlettene jeg ville ha, så glad for å ha funnet en rabattkode der da, men så får jeg ikke brukt den.

Andre som har opplevd det samme?

Gjest Golden Girl
Skrevet

Det ser ut som La Redoute holder på å oppdatere sidene sine nå, kanskje det er derfor den ikke virker...? Jeg kommer ikke inn på sidene, bare hovedsiden..

Gjest Golden Girl
Skrevet
:sur: Nå er online butikken til La Redoute stengt, står det... Ikke for godt håper jeg... :sjenert:
Skrevet
:sur: Nå er online butikken til La Redoute stengt, står det... Ikke for godt håper jeg... :sjenert:

Jeg kommer iallefall inn nå. Men jeg kommer ikke inn på kundeservicesidene deres.

Dere som har bestilt derfra, hvor lang tid tok det før varene kom?

Det er 15 dager siden jeg bestilte og under mine ordre står det bare at ordren er mottatt og slik har det stått hele perioden

Skrevet

Lurer jeg også på...

Skrevet
Den rabattkoden på laredoute får ikke jeg brukt.

Fant jo de fine støvlettene jeg ville ha, så glad for å ha funnet en rabattkode der da, men så får jeg ikke brukt den.

Andre som har opplevd det samme?

Jeg opplevde det samme på torsdag, men trodde den ikke virket fordi jeg ikke har handlet der før. Merkelig..

Skrevet
Jeg kommer iallefall inn nå. Men jeg kommer ikke inn på kundeservicesidene deres.

Dere som har bestilt derfra, hvor lang tid tok det før varene kom?

Det er 15 dager siden jeg bestilte og under mine ordre står det bare at ordren er mottatt og slik har det stått hele perioden

De er treeege , sikkert på grunn av at de har varelager i Frankrike. Tror det tok 2-3 uker før jeg fikk Shox'ene jeg bestilte derfra.

Skrevet

Ja, tror den laredoute koden gjelder vel kanskje bare for de som har handlet der allerede i år.

Både jeg og mannen er kunder der, men har ikke handlet i år, så vi har ingen tilbud. Surt for jeg ville ha de støvlettene, men blir jo 1700 kr for de med porto, og vet ikke om jeg vil betale det uten å se og prøve de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...