Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Camilla gikk ut i går. Dumt synes jeg, for hun var virkelig flott og fortjente å gå langt...

Skrevet

Jeg er ikke enig. Jeg synes ikke hun var noe modellemne. Men synes muligens at Jurrasic Park skulle gått ut før Camilla. Hun er jo direkte skummel! Cecilie kunne også gått ut før kanskje...

Skrevet
Hvem er Jurassic Park?

Ingvild ble omtalt som det i gårsdagens episode pga måten hun gikk catwalk på... :forvirret:

Skrevet
Ingvild ble omtalt som det i gårsdagens episode pga måten hun gikk catwalk på...  :forvirret:

Var det ikke Tara?

Skrevet

Nei, det var Ingvild.. Hvertfall i jurymøtet.. :D

Hvem heier dere på?

Jeg heier på Meriam tror jeg.. Hun er classy..

Gjest frodige former
Skrevet
Camilla gikk ut i går. Dumt synes jeg, for hun var virkelig flott og fortjente å gå langt...

Jeg ble litt irritert over at de hele tiden kommenterte at hun var der for kroppen sin, og at hun var så flott til tross for at hun veide for mye. :forvirret: Og det er også typisk at de venter til de har vært med noen runder før de velger bort de som er litt for "store", for å gi skinn av at "store modeller er så flotte". Har sett det i den amerikanske varianten også, la de være med til nesten halvveis og så lar vi dem gå ut.

Men egentlig var det hipp som happ for meg hvem av de to som gikk ut.

Skrevet

Synes Tara og Cecilie burde gått ut før Camilla ihvertfall. :(

Skrevet
Synes Tara og Cecilie burde gått ut før Camilla ihvertfall. :(

Enig der! :Nikke:

Skrevet
Var det ikke Tara?

Ja, det var Tara som ble omtalt som Jurassic park av Jay Alexander som var gjestedommer.

Gjest Catwoman
Skrevet

Liker Lene og Meriam jeg. Synes ikke Camilla burde gått ut enda.

Tara og Cecilie kan snart ryke synes jeg.

Skrevet

Jo, det var Tara som ble omtalt som Jurrasic Park. :Nikke:

Syns også Tara kunne gått ut før Camilla.

Skrevet
Ja, det var Tara som ble omtalt som Jurassic park av Jay Alexander som var gjestedommer.

Ok, var vel meg som misforsto ut i fra det vi så på jurymøtet.

Jeg liker godt Meriam og Lene av de som er igjen nå.

Skrevet

Ja, der forsvant Merian, og det er jo ikke til å tro???? Hvordan kunne hun gå ut og ikke Tara???

Skrevet (endret)
Jeg ble litt irritert over at de hele tiden kommenterte at hun var der for kroppen sin, og at hun var så flott til tross for at hun veide for mye.  :forvirret:  Og det er også typisk at de venter til de har vært med noen runder før de velger bort de som er litt for "store", for å gi skinn av at "store modeller er så flotte". Har sett det i den amerikanske varianten også, la de være med til nesten halvveis og så lar vi dem gå ut.

Men egentlig var det hipp som happ for meg hvem av de to som gikk ut.

Mange tynne jenter går ut halvveis også. Selv om noen er "store og flotte" betyr ikke det at de er bra modeller.

Og nå er det engang slik at større modeller er vanskelig å få inn i prøvekolleksjoner. Hva skal de gjøre på slutten av sesongen, når finalistene går moteshow? Ha et eget "stor mote"-show for den fyldige modellen?

Motebransjen er slem. Sånn er det bare. Store modeller kan gjøre karriere, men i et program som top model er det vanskelig å få det til å fungere.

Endret av Quirky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...