Silfen Skrevet 23. mars 2002 #1 Del Skrevet 23. mars 2002 jeg skal begynne å TRENE..... uææææ...fali fali.... Sist gang jeg trente aktivt var jeg 18 år, så dette skal tas saaaaaakte og forsiktig. Det blir vel SATS tenker jeg, trenger oki barneparkering. Er ikke så mye vekta som er ille, selv om jeg er stor, det er kondisen. Den er sååå bånn i bøtta. Lå en natt og fikk ikke sove, tenkte at NÅ har jeg lyst å trene. Så da må jeg nesten benytte meg av denne lysten dah. Så i mai er jeg igang, koster jo litt med innmelding, sko og greier, så jeg må jo vente til jeg får litt penger ekstra. Tenkte jeg skulle begynne med en dag i uka. Noen som har noen formening om når jeg kan øke til to? Antar at det blir en del timer der jeg "dør" , før jeg går over til bare å nesten dø, hehe..... Det blir aerobic, I guess. Har litt ryggproblemer, men det går vel greit med mage,rumpe,lår nybegynnerklasser??? Sånn, måtte bare få sagt det til noen. Skal ikke fortelle det til familie i det hele tatt før de ser det selv. Ønsk meg lykke til da 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. mars 2002 #2 Del Skrevet 23. mars 2002 Så bra for deg, Løvemamma! Du har tatt en viktig og riktig avgjørelse! Det blir nok et slit i begynelsen, men kommer du deg over kneika så skal du se at det ikke går lenge før du får overskudd og glede. Mmmm... kose seg! God treningslyst 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 24. mars 2002 #3 Del Skrevet 24. mars 2002 Løvemamma, - så bra! Du kommer sikkert til å få noen nær-døden-opplevelser i begynnelsen ja, men du verden så godt det er når de blir færre og færre... Du kan gå over til to ganger når du får lyst selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #4 Del Skrevet 25. mars 2002 Så bra at du vil starte med trening! Mens du venter på mai og treningsstart anbefaler jeg deg å tyvstarte med noen raske gåturer da blir overgangen litt lettere. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 25. mars 2002 #5 Del Skrevet 25. mars 2002 Ja faktisk er raske gåturer det beste i følge en del leger. En mener f.eks at hvis man er overvektig vil treningen virke som anaerob (styrke) i begynnelsen (og ikke aerob - kondis) og man går opp i vekt fordi man får mer muskler. Nå er jo du ute etter bedre kondis, men raske gåturer sammen med en venninne er absolutt å anbefale. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 27. mars 2002 #6 Del Skrevet 27. mars 2002 Lyyyyke til! Tror heller det kommer til og føles gått. Slik ble det med meg, og jeg trente hver dag! Lykke til med treningen!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #7 Del Skrevet 28. mars 2002 Hiver meg på lykkeønskninger. Du kommer til å føle deg så bra både fysisk og mentalt Trener selv på SATS 2 ganger i uka og går til jobb når været holder 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #8 Del Skrevet 29. mars 2002 Heisann! Hva synes du om å gå lengre turer med barnet ditt(hvis ungen ikke er så veldig liten da)? Ta noen sit-ups hjemme etter en tur på fjellet, parken eller rett og slett en tur et eller annet sted! Det er så mye bedre, enn å betale penger til noen som driter i deg, og bare bryr seg om pengene. Invester dem heller i godt og behagelig treningstøy. Dessuten har du så godt av litt frisk luft når du trener. Jeg har selv trent på SATS, men syntes etter hvert det ble bortkastede penger. Fikk bare dårlig samvittighet. Nå skal jeg begynne å bygge kondisen min opp igjen med å danse, gå turer, og powerwalking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #9 Del Skrevet 31. mars 2002 Hei Løvemamma- hvordan går det med treningen?? Stå på oppmuntringsklem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. april 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 2. april 2002 Nå er snøballen så vidt begynt å rulle Vært å kjøpt medlemsskap hos SATS idag. Var ikke så avskrekkende det, 1400 kr for 2 mnd pluss innmelding. Shoppa sko og. Så med "jeg er blakk for jeg har meldt meg inn hos SATS" øyne på ekspiditøren på løpslabbet og han gikk på bakrommet og fant fjorårets modell til meg. Så da slapp jeg unna med 700 kr istedet for 1300. Sånne menn liker jeg Torsdag er første økt.... rapport kommer siden. Må legge til at karen hos SATS som jeg snakka med var alle tiders, kjempeservice! So far, so good!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 3. april 2002 #11 Del Skrevet 3. april 2002 Medlemskapet ditt hørtes fryktelig dyrt ut. Jeg betaler 410 pr måned (m.a.o 820 for 2) på SATS i Oslo. Jeg har forresten fått mye mer sansen for å gå lange turer, gå på ski o.l. (etter å ha trent på helsestudio i over 2 år). I høst gikk jeg opp i vekt samtidig som jeg trente på SATS (3 kg - rundt livet!!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. april 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 3. april 2002 Betaler det samme jeg, men det koster 399 å melde seg inn(mot 799 utenom kampanje) og 149 i adm.gebyr.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 4. april 2002 #13 Del Skrevet 4. april 2002 Hei og hopp! Ville bare si lykke til med SATS medlemskapet! Trener selv på SATS, og er kjempefornøyd! Begynte der selv etter nyttår, med totalt fravær av kondisjon, samt veldig mange kilo ekstra. Jeg begynte med trening to ganger i uka uten at det var noe problem, og økte så til tre etterhvert. Merket i løpet av bare noen uker at kondisen var sterkt forbedret, og nå etter 3 måneder med trening er jeg faktisk 10 kg lettere (OK, har kuttet snopet, så det har vel hjulpet det og)! Anbefaler på det varmeste "Stram-opp" timene, de er kjempebra! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 4. april 2002 #14 Del Skrevet 4. april 2002 Ojj Jellyfish det hørtes bra ut. Jeg har holdt på i over to år og har ikke gått ned så mye. Hvor mye overvektig var du i utgangspunktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pus Skrevet 4. april 2002 #15 Del Skrevet 4. april 2002 Hipp hurra, sunnhet og vel være i hver muskel Jeg vil annbefale deg å begynne å trene minst to ganger i uka skal du få noen effekt. Men ikke less på med vekter eller harde trenings program. Begyn rolig og forsiktig med treningen, dvs lette vekter, lette trenings program slik at du ikke mister lysten på å fortsette ved å ikke kunne bevege deg dagen etterpå. Når du har drevet på i en mnds tid så øker du hardheten på treningen forsiktig. Det tar tid å gjøre det uten smerter og ubehag, men sjansen for at du får et godt forhold til trening og at du beholder lysten til å fortsette blir mye større. Lykke til.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. april 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 10. april 2002 Nå er jeg i gang. Begynte på fredag. Fikk satt opp et treningsopplegg med vekter. KJEMPEGØY!!!! Jeg var egentlig litt redd for blikk à la; se på hu der a...at det går an.... Men sånn er det ikke i det hele tatt! Kanksje jeg er heldig med senteret jeg går på og om folk skjeler på meg gjør de det hvertfall enormt godt skjult, hehehe. Fikk en liten glipp i opplegget. Skulle egentlig fått trent 3 ganger men bare kommet til to. Småen ble innlagt på BK og da tenker jeg ikke akkurat på trening nei Tror jeg kanskje er litt overgira, har lyst å trene i morra og. Vet ikke om det er så lurt å gå for hardt ut jeg. Satser på 3 ganger i uka med vekter og aerobic om noen ukers tid. Hadde aldri trodd jeg skulle like dette her, men der tok jeg jammen feil!!! (og godt er det )12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småbarnsmor Skrevet 10. april 2002 #17 Del Skrevet 10. april 2002 Mitt medlemsskap koster 385,- pr mnd..... Men så kan jeg ikke gå å trene pga ryggproblemer, så da er jeg jo like langt......12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. april 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 10. april 2002 Det er mye som kan trenes på sats som ikke belaster ryggen, bl.a. svømming og flere av vektene. Ble hvertfall jeg fortalt her om dagen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå