Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 http://www.aftenposten.no/helse/article1498213.ece Trist at vi lever en slik overfladisk verden med et utrolig slankepress av normale mennesker.
Colargol Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Det er helt for j.., skulle ønske jeg kunne si at "sånn var det da ikke da jeg var så ung" -men husker nok at vi merka det da også. (10år siden jeg var 15..) Det jeg synes er verst er at foreldrene ikke tar noe tak, er så mange foreldre som gjør alt de kan for å holde seg unge nå -at barna ikke akkurat får noen gode forbilder å se opp til!!
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Jenter er jenter verst også da.. Da jeg gikk på videregående så var det flere TYNNE jenter som klaget over at de var feite, for store, måtte slanke seg, måtte trene bort den ene vaffelen de spiste osvosv.. Og det påvirket jo alle som ikke var helt supertynne.. For da følte man seg jo kjempestor. Så jeg tror ikke det er bare motebransjen som har skylden.. Klæsstørrelsene har jo bare blitt større er jo min erfaring. Det som var 36 da jeg var konfirmert er ikke 36 i dag, ikke på H&M iallefall.. Er det så viktig for folk at de skal passe inn i en bestemt størrelse, som er et lavest mulig tall? Det er kjempetrist at verden har blitt sånn, og jeg får kjempevondt når min helt normale kusine på 12 (snart 13) sier at hun er tjukk og skal begynne å trene..
Gjest Emera Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Det er helt for j.., skulle ønske jeg kunne si at "sånn var det da ikke da jeg var så ung" -men husker nok at vi merka det da også. (10år siden jeg var 15..) ← Og det er litt over 20 år siden jeg var 15, og da var det også helt likedan! Jeg vet sannelig ikke hva som kan gjøres med dette problemet... Men det er fryktelig dumt at det skal være sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå