Montezuma Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg skal bli tante igjen, når bestevenninnen min får baby!!! Men vi må finne navn som høres bra ut på både norsk og fransk. Som guttenavn holder vi en liten knapp på Patrick, men mottat forslag til begge kjønn.
Fibonacci Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Marie Therese Amélie Danielle Aimée Annabel Charlotte Jaqueline Madeleine Mariann(e) Martine Mille Suzanne Victoria Yvonne Philip Fredrik/Fréderic Victor Martin August Julian Fabian Felix Leon Marcus Oliver Christian Dominic
Colargol Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Patrick er nydelig navn da! Vincent Fabienne John Jamie Andre Emil Fabio Michel Rene Frans Anette Jeanette Madeleine Eliane Charlotte Henriette Yvonne ...liker jeg også Noen av disse guttenavnene kjenner jeg kompiser som heter også, og de bor i norge og danmark der navnene fungere like bra som i Frankrike ser det ut til!
la Flaca Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Mine to har franske navn - Marielle og Matheo.
:-) anna Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 De fleste bibelske navn kan jo brukes. (Anna, Jakob, Peter, Maria, Elisabeth Christian o.s.v) Jeg elsker navnet Agnes
Irie Skrevet 17. oktober 2006 #14 Skrevet 17. oktober 2006 Fabienne - er jo strengt tatt et jentenavn. Fabien er derimot et guttenavn
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #15 Skrevet 17. oktober 2006 Mine to har franske navn - Marielle og Matheo. ← Dette er nydelige navn! Nevøene mine (som bor i Frankrike, med norsk mor) heter Nikolay og Leonard..
Montezuma Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 17. oktober 2006 Mine to har franske navn - Marielle og Matheo. ← Åh, disse likte jeg kjempegodt!!!!! Hadde helt glemt det, men Marielle er yndlingsnavnet mitt for tiden. Mange fine forslag her, og noen som utgår automatisk. Madeleine, Celine, Jeanette........ Disse har jeg tatt! Marie, Julie ol. er også oppbrukt i nærmeste krets. Men fortsett å skriv, vi tar imot med takk! (Også har vi jo en stund på oss til å velge, den er bare 6,4 cm lang enda..... )
Tabris Skrevet 17. oktober 2006 #18 Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Chantelle/Chantel synes jeg er fint. Jeg kjenner ei norsk jente som heter det. Endret 17. oktober 2006 av Tabris
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #19 Skrevet 17. oktober 2006 Dere nevnte: August Frans Hvordan uttales disse på fransk? Og er navnene f.eks. også brukt i England? Når jeg skal ha barn vil jeg har internasjonale navn på dem, sliter så med mitt eget utenlands.
Gjest Frk Åberg Skrevet 17. oktober 2006 #20 Skrevet 17. oktober 2006 Hélène Julie Caroline Sophie Marie Christine Christiane Elise Martine Louise Emilie Mathilde Charlotte Thérèse Madeleine Nina Daniel André David Benjamin Christian Christophe Thomas Victor Sébastien Roger Frédéric Gabriel Lucas Gustave Martin Patrick Philippe Robert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå