Hu i Svingen Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1182 Skrevet 6. juli 2007 Det er helt merkelig - helt annet perspektiv enn måneder og år... *gammel*
Hu i Svingen Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1183 Skrevet 6. juli 2007 Så lenge jeg henger med her inne går det greit, men hver gang jeg tar en pause tramper jeg garantert i klaveret etterpå... Ja ja. Nå er det kvelden i liksomsvingen. G'nait on y'all.
Hu i Svingen Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1184 Skrevet 6. juli 2007 Notat: Jeg er glad jeg ikke har krøllete hår under armene.
Hu i Svingen Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1185 Skrevet 6. juli 2007 Åååg: Jeg hater sommervikarer på radio - finnes det noe verre???
Hu i Svingen Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1187 Skrevet 6. juli 2007 (endret) Tja, si det. Hører ikke så mye på radio. Må moderere meg litt, for mange av dem er sikkert bare nervøse spirer som kan komme til å bli veldig bra på radio. Likevel: Det er skikkelig skuff å våkne om morgenen til en stammende ung mann som prøver å virke veeeldig selvsikker og sier ting som er pinlig til og med når du selv er på fylla... (favoritt om dagen er Svien Tore Bergestuen(?) - I like!) Akkurat nå er det det samme; ung stammende mann som prøver å høres ut som en gammel innbarket blues-rev mens han glemmer hva han skal si... Huff! Og skal man lede radioprogram bør man ha hørt om diksjon. nuff said osv osv Endret 6. juli 2007 av Hu i Svingen
Saeria Skrevet 6. juli 2007 #1188 Skrevet 6. juli 2007 Skjønner hva du mener. Her er vi klar for å reise litt, vi har kompis på besøk og spiller might and magic VII.
Leo Skrevet 6. juli 2007 #1189 Skrevet 6. juli 2007 Jeg vet hva du mener med vikarer på radio. Når begynner å rødme før kl. er ni om morgenen, er det faktisk på tide å skru av! Ønsker dere forresten en riktig god sommer i alternativ-Svingen! Foreløpig har hagearbeidet her for en stor del foregått med gravemaskin, og det er liksom ikke så spennende... Vi får satse på å komme sterkere tilbake neste år!
Gjest Bodillen Skrevet 28. juli 2007 #1194 Skrevet 28. juli 2007 Sommerferie i Svingen, antar jeg...?
Gjest Frysepulver Skrevet 29. juli 2007 #1195 Skrevet 29. juli 2007 Hallooooo!!! Oppdatering, takk!!!
Hu i Svingen Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #1196 Skrevet 29. juli 2007 Hei alle. Orker ikke oppdatere noe særlig, men har hatt en fin ferie på fjellet og i Stockholm, og begynner på jobb igjen i morgen. Sett Simpsons the movie på kino i dag, helt OK. Ja, det var kortversjonen. Hu
Gjest Frysepulver Skrevet 29. juli 2007 #1197 Skrevet 29. juli 2007 Hei alle. Orker ikke oppdatere noe særlig, men har hatt en fin ferie på fjellet og i Stockholm, og begynner på jobb igjen i morgen. Sett Simpsons the movie på kino i dag, helt OK. Ja, det var kortversjonen. Hu Har også vært i Stockholm!
Hu i Svingen Skrevet 3. august 2007 Forfatter #1199 Skrevet 3. august 2007 Jeg elsker Donnie! Og Mika! Og jeg hater skattefuten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå