Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Det er helt merkelig - helt annet perspektiv enn måneder og år... *gammel*
Skrevet

Så lenge jeg henger med her inne går det greit, men hver gang jeg tar en pause tramper jeg garantert i klaveret etterpå... Ja ja.

Nå er det kvelden i liksomsvingen. :)

G'nait on y'all. :vinke:

Skrevet

Notat:

Jeg er glad jeg ikke har krøllete hår under armene. :)

Skrevet

Åååg: Jeg hater sommervikarer på radio - finnes det noe verre???

Skrevet

Tja, si det. Hører ikke så mye på radio. ;)

Skrevet (endret)
Tja, si det. Hører ikke så mye på radio. ;)

Må moderere meg litt, for mange av dem er sikkert bare nervøse spirer som kan komme til å bli veldig bra på radio.

Likevel: Det er skikkelig skuff å våkne om morgenen til en stammende ung mann som prøver å virke veeeldig selvsikker og sier ting som er pinlig til og med når du selv er på fylla... (favoritt om dagen er Svien Tore Bergestuen(?) - I like!)

Akkurat nå er det det samme; ung stammende mann som prøver å høres ut som en gammel innbarket blues-rev mens han glemmer hva han skal si... Huff!

Og skal man lede radioprogram bør man ha hørt om diksjon.

nuff said osv osv

Endret av Hu i Svingen
Skrevet
:ler: Skjønner hva du mener. Her er vi klar for å reise litt, vi har kompis på besøk og spiller might and magic VII. :)
Skrevet

Jeg vet hva du mener med vikarer på radio. Når begynner å rødme før kl. er ni om morgenen, er det faktisk på tide å skru av! :ler:

Ønsker dere forresten en riktig god sommer i alternativ-Svingen! :klem:

Foreløpig har hagearbeidet her for en stor del foregått med gravemaskin, og det er liksom ikke så spennende... Vi får satse på å komme sterkere tilbake neste år!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei alle. :vinke:

Orker ikke oppdatere noe særlig, men har hatt en fin ferie på fjellet og i Stockholm, og begynner på jobb igjen i morgen. Sett Simpsons the movie på kino i dag, helt OK.

Ja, det var kortversjonen.

Hu

Gjest Frysepulver
Skrevet
Hei alle. :vinke:

Orker ikke oppdatere noe særlig, men har hatt en fin ferie på fjellet og i Stockholm, og begynner på jobb igjen i morgen. Sett Simpsons the movie på kino i dag, helt OK.

Ja, det var kortversjonen.

Hu

:hoppe: Har også vært i Stockholm!

Skrevet

Jeg elsker Donnie! :hjerter_rundt: Og Mika! :danse: Og jeg hater skattefuten! :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...