Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Goddamn - nå er jeg enda blidere. :-D

Saeria. :vinke:

Har snakket meg venninne Kuloggrei på telefonen og med Digge Donnie som hørtes full ut men visstnok bare er forkjølet. Krysser fingrene for at Donnie og Kulekollega kommer og eskorterer meg ut på byen.

Miss Heineken is still alive! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda bedre! Venninne Greiogkul (en annen enn Kuloggrei) blir med ut! :hoppe:

Jeg må skifte genser - kan ikke gå i superundis på byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bare innom og sier hei. Spennende dagbok  :)

Ha en god bytur  :kissfan:

Hei! :-D

Bra bytur i går?

Den kommer NÅ. I'm off! Tata. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså ja, så du har "barnefri"! Jaja... Kos deg da og ikke pul rundt! :ler: Det går an å stå opp tidlig og gå tur uten hund også vet du ;) Jada, det føles veldig dumt og fremmed. Jeg vet det, men prøv! Eller benytt anledningen og sov, drikk, spis og gå akkurat når det passer deg. Ville nok ha valg det siste ;) ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å se at du er ved bedre mot! Håper du hadde en artig tur på byen i går, da!

Fyllesjuk i dag?

Ha en super helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært dagen fra helvete. Har en fyllesyke av en annen verden (satt oppe til etter klokken åtte i morges), nok en redningsmann har trukket seg, og ellers kan man si at det ikke er en god ide å gå ut døra her de nærmeste dagene. Donnie er dessuten syk med masse feber. Vel, sånn er det...

Har tilbragt dagen (fra klokken tre som er tidspunktet jeg våknet på) enten i senga eller på sofaen og brukt mine siste krefter på å hate livet mitt.

Nå her jeg endelig klart å skvise ned litt makaroni og en reparasjonspils, og sett på noe så hjernedødt som kåringen av tidenes realitystjerne(!) - jeg visste knapt hvem noen var heller. Huff.

Men (heldigvis) er det et lyspunkt i dag, fikk nettopp høre at vi kanskje har en tredje redningsmann (høres teit ut å si redningsmann, men det er det nærmeste jeg kommer). :) Tør egentlig ikke håpe på en dritt lenger, men gjør det jo likevel. Får vite mer i morgen.

Gud, nå er jeg virkelig sliiiten. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk begge to. :klem:

Ja, det synes faktisk jeg også... Men lite å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyllesjuk er ikke greit, men håper at kvelden før var sånn nogenlunde verdt det da i det minste.

Åssen går det med feberpasienten? blir han frisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var så absolutt det, Mysan. :) Og Donnie kommer seg heldigvis.

Bra igjen av fyllesyken i dag da (i går også). Og det har gått oppover her siden sist (igjen). :hoppe:

I går så jeg forresten hele sesong 2 av Prison Break. Genialt spennede! :hoppe: Digger ekle T-bag, han er så kul. Og Mahone også. :-D

Jeg er herved offisielt arbeidssøkende. Vi får se på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...