Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

...Men kanhende du trenger andre gardiner... ;)

Bilen min trenger i vertfall en vask... :sjarmor:

Jeg og bissevoffsen har også gått en lang tur i dag. En tur på nesten to timer...

Ja visst er vi flinke... :engel:

*Når ingen andre sier det så....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje i bakruta på bilen? Gardiner altså... :)

Nå skal jeg farge håret siden det ikke ble noe av i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farget bryn, vipper og hår. Håret ble en anelse mørkere heldigvis. :) Donnie tro til som liksomfrisør og stusset tuppene mine nederst. Det ble bittelitt skjevt, men nå har jeg fikset på det + klippet tuppene lenger oppe på hodet og på sidene. Deilig å bli kvitt slitte tupper. :hoppe:

Tror jeg skal ta meg en skive til kvelds før jeg dusjer. Donnie har fått seg Creative Zen videospiller og har helt glemt at han egentlig skulle lage middag i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, skal jeg gidde å sitte oppe og vente på H&M da? :erter:

Jeg fryser. Brrr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :)

Vet ikke hvordan det går riktig enda, men prøver å holde hodet oppe.

Hvorfor er det så kaldt her? :klø: Ut i kulda og røyke nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan trengs nå. Ting går skikkelig i dass. :tristbla:

Rakk å dra på gavekortshopping før jeg visste det da, så da ble det et par plagg på meg i dag. Lyspunkt.

Åh, frustrerende! :sur:

Nå skal jeg være hundevakt i noen timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forklare... :(

Duracellpelsen er ankommet. Veeeldig søt er hun. :) Får rusle meg en tur med de to pelsene etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge pelsene er borte nå. Den ene var jo bare på lån, men min ble regelrett kidnappet. :(

Opp og ned på en rød karusell. Det finnes en mulighet for at vi kan gjøre det vi vil, men den er veldig usikker. Håper jeg vet mer i morgen, og håper virkelig at jeg vet alt før påske...

Røyke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tyr. :)

Bedre i dag, har fått to gode nyheter allerede. :hoppe: Håper virkelig det fortsetter slik, for da kan ting bli ganske moro. Jeg tør likevel ikke regne med det, ting har skiftet fra dag til dag i to uker nå, og det kan godt hende det skifter igjen med en ny nedtur i morgen. Vi får se...

Det har snødd! :sur: Og det er surt og kaldt ute. Jeg slipper i hvert fall å gå tur, siden Pølsa er på helgebesøk.

Vet ikke riktig hva jeg skal ta meg til i dag, jeg burde pante noen flasker og handle inn litt stort, men det er pes å gjøre det alene. Alternativt kan jeg finne frem alle papirene jeg kommer til å trenge på mandag. Uansett skal jeg dra over gulvene, de blir så skitne nå om våren når pelsen drar inn masse støv og sand. Og jeg må finne frem bilder til to forskjellige annonser.

Hm. Først :kaffe: og :smoke: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rakk å dra på gavekortshopping før jeg visste det da, så da ble det et par plagg på meg i dag. Lyspunkt.

Glemte å skrive at jeg fikk meg sorte nikkers, hvit silkebluse og sorte solbriller fra H&M + sorte drainpipes fra BikBok. :hoppe: Har tatt av noen kilo de siste ukene (ufrivillig og ikke på den sunneste måten, men dog) så jeg ser ikke helt tulling ut i de drainpipes'ene heller. :) Blusen er :hjerter:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam - ostiser! :-D (og farvel, drainpipes?)

Har ikke gjort et slag i dag, jeg er lat. Vet ikke om jeg gidder å gjøre noe heller... Handle litt kanskje? Vegrer meg enormt for å sortere papirer, så det utgår.

Vil ha sol og sommer og hagefest. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det stemmer det. :-D

Spiller Mika på full guffe, steker meg biff og danser rundt i mine nye drainpipes - går det an å forelske seg i bukser? Det blir pepperbiff med egenkomponert fløte/soppsaus og poteter. Og øl hoho. Skulle ønske jeg hadde noen å gå ut med. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...