Gjest *Magica* Skrevet 20. mars 2007 #921 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg visste jo egentlig at du var blond, men i det siste har jeg tenkt på deg som svarthåret. Du vil ikke prøve det, da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #922 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg visste jo egentlig at du var blond, men i det siste har jeg tenkt på deg som svarthåret. Du vil ikke prøve det, da...? ← Been there... Aldri mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 20. mars 2007 #923 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg visste jo egentlig at du var blond, men i det siste har jeg tenkt på deg som svarthåret. ← Jeg også! Hun har liksom fått en annen personlighet etter at hun byttet avatar! Nå er hun den mørke, mystiske med "blikket" Før var hun den lyse, lille spretne med den morsomme capsen. Jeg tenkte på henne som en rappkjefta liten jævel som aldri var i ro. Nå tenker jeg på henne som en sånn som godt kan sitte i lotusstilling og meditere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #924 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg også! Hun har liksom fått en annen personlighet etter at hun byttet avatar! Nå er hun den mørke, mystiske med "blikket" Før var hun den lyse, lille spretne med den morsomme capsen. Jeg tenkte på henne som en rappkjefta liten jævel som aldri var i ro. Nå tenker jeg på henne som en sånn som godt kan sitte i lotusstilling og meditere... ← Ja rekti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #925 Del Skrevet 20. mars 2007 Pelspølsa har fått alt for mye mat av slemme matmor (meg) og ligger i koma her. Det søte er at hun logrer i søvne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 20. mars 2007 #926 Del Skrevet 20. mars 2007 Pelspølsa har fått alt for mye mat av slemme matmor (meg) og ligger i koma her. Det søte er at hun logrer i søvne. ← Og min snorker så det durer... De er noen herlige vesner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 20. mars 2007 #927 Del Skrevet 20. mars 2007 Pelspølsa har fått alt for mye mat av slemme matmor (meg) og ligger i koma her. Det søte er at hun logrer i søvne. ← Jeg derimot har virkelig vært slem matmor og skamklipt min pelspølse ... (Men han virker såre fornøyd med henne likevel da! Spesielt da han fikk servert en halv rå kylling ..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #928 Del Skrevet 20. mars 2007 Og min snorker så det durer... De er noen herlige vesner... ← Ja. Jeg derimot har virkelig vært slem matmor og skamklipt min pelspølse ... (Men han virker såre fornøyd med henne likevel da! Spesielt da han fikk servert en halv rå kylling ..). ← Da er vel han også ganske forspist? Min er bittelitt(?) større enn din, men hennes vanlige rasjon er et ganske stort kyllinglår per dag. Nå har hun spist ca. halvannen kilo kjøttbein stakkars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #929 Del Skrevet 20. mars 2007 Faen jeg fryser. Om dagen er det veldig varmt her og da svetter jeg til jeg føler at alt som er igjen av meg er en liten dam, men så kommer kvelden og da er det BRRRRR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 20. mars 2007 #930 Del Skrevet 20. mars 2007 Da er vel han også ganske forspist? ← Nei, faktisk ikke. Han er omtrent den eneste hunden jeg vet om som spiser bare litt og lar resten ligge selv om det er favoritten hans. Han sier fra når han er mett og så tar vi med resten inn og legger det i en boks i kjøleskapet til i morgen. Det som er igjen etter morgendagens måltid, kaster jeg. Nå skal det også sies at dette ikke er noen daglig prosedyre. Normalt får han ett lår eller noen vinger og slett ikke hver dag. Og, ja det blir innmari kaldt inne om kvelden nå! Jeg fyrer nesten mer nå enn jeg gjorde da det var som kaldest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #931 Del Skrevet 20. mars 2007 Godt å høre at han ikke spiste hele greia da. Følger egentlig med på boka di altså, er bare litt ordfattig om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #932 Del Skrevet 21. mars 2007 Da skal jeg finne varmeflaska mi (Donnie) og sove litt (håper jeg). Pelsen fiser jevnlig, men det er vel straffen jeg får for å være for generøs med næringsmidlene. Ja, ja, god natt alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 21. mars 2007 #933 Del Skrevet 21. mars 2007 Følger egentlig med på boka di altså, er bare litt ordfattig om dagen. ← Koselig at du leser og det er altså ikke skriveplikt der! Av og til er det rett og slett ikke så mye å si... Ellers har jeg nå tenkt å forsøke nøyaktig samme prosedyre som deg med det samme håpet om å få sove. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 21. mars 2007 #934 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg har nå lært at hunder aldri må få fuglebein, jeg...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. mars 2007 #935 Del Skrevet 21. mars 2007 Innom og titter. Med kveldsjobbing blir det ikke stort av skriving her, men jeg er innom altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #936 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei på dere! Jeg har nå lært at hunder aldri må få fuglebein, jeg...? :klø: ← Du skal ikke tro alt du hører heller. Så lenge beina er rå går det så fint så. Stekte ben er fyfy, inkludert kotelettben og alt annet folk tror det er greit å gi til bikkja. Har vasket noen klær og skrubbet vaskene på badet. På tide med :kaffe: og frokost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 21. mars 2007 #937 Del Skrevet 21. mars 2007 og :kaffe: her også... Ha en fin dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #938 Del Skrevet 21. mars 2007 Da har jeg vasket bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 21. mars 2007 #939 Del Skrevet 21. mars 2007 Åhh... så flink... :kys_2: Kan du ta min også... ...så kan jeg sy kjøkkengardiner til deg... ...dersom jeg blir ferdig med mine egne i dag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #940 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg har ikke noe kjøkken, Ugla. Nå har jeg gått en lang tur med hunden. Jammen har jeg vært flink i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå