Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hu :klem:

Håper ting kjennes litt lettere når du kommer ned fra fjellet.

Og så må du huske på: Ting pleier å ordne seg til det bedre, så all denne dritten nå resulterer i nye muligheter. Du bare ser dem ikke ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle. :)

Og så må du huske på: Ting pleier å ordne seg til det bedre, så all denne dritten nå resulterer i nye muligheter. Du bare ser dem ikke ennå.

Jo da, her ser vi muligheter altså.

Helgen ble i utgangspunktet helt punktert i og med at vi fikk beskjed like etter fredagens hyttemiddag om at han som kunne "redde" oss trakk seg. :sur:

Men nå har vi da brukt helgen til å tenke ut alternative løsninger som gjør at vi kan ha det ganske bra fremover tross alt. Er ikke akkurat hoppende glad, og er sliten til tross for fjelluften, men i det minste har vi både plan A, B og C med oss ned fra fjellet.

Uken som kommer blir nok også utrolig tøff, men det er bare å sette i gang med ting som må gjøres og ting som må undersøkes. Først og fremst må jeg skaffe meg attest, dokumentere hvor lenge jeg har vært ansatt, melde meg hos NAV, og sende inn papirene som skal gi meg litt penger om en stund. Så må jeg rett og slett ut og finne meg en jobb. Jeg har skumle planer, og tror kanskje jeg vet hva jeg skal satse på. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Hei i svingen!

Godt å se at du er på offensiven!

Håper alt ordner seg for deg, og at du får til noe innen det du vil satse på. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører på innringerkonkurranse på radio med Espen Thoresen. Stakkars Inger! Hysterisk! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. :)

Nå ble det plutselig en liten snøstorm her, temperaturen sank med 5 grader på 10 minutter og sola forsvant. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mrs. P. :vinke:

Sola kom tilbake og jeg fikk gått meg en tur i sted. :)

Har vasket klær, støvsuget og rebootet oppvaskmaskinen i dag. Må jo tvinge meg selv til å ikke bli sittende og gape dagen lang. Her dessuten funnet frem to hagestoler fra boden til å ha i solveggen - endelig!

Skal jeg farge håret tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Ja, farg håret - forandring fryder!

Skulle gjerne invitert deg hit hvis det virkelig er sånn at du er redd for å bli sittende med hendene i fanget...

Her er det nok av hybelkaniner, bikkjer, unger, klesvask, oppvask osv - nok å ta tak i, sikkert to-tre årsverk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Er ikke redd for det nei, men man får jo plutselig så god tid til å ta det senere. Må unngå den fella der. ;)

Litt sent å farge håret nå, får ta det i morgen eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke at det blir forandring heller, er ca. helt den samme fargen. *skrekkelig konservativ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal farge håret etter at jeg har fått klippet meg. Men det får jeg ikke gjort før tidligt til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en ny farge da, Hu...

Ja, men den er ny. Den er blond i stedet for gyldenblond. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...