Drua Skrevet 13. mars 2007 #861 Del Skrevet 13. mars 2007 Fader for noen møkkadager du har hatt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 13. mars 2007 #862 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Se det positive i situasjonen; det er meldt 10 varmegrader og endel sol i morgen! Du og pølsa kommer til å få en herrlig dag med langtur og pinnehiving eller hva det nå er pølsa blir lykkelig til sinns av! Etterpå kan du kose deg med en :kaffe: eller en alt ettersom hva behovet er, også du kan tilbringe hele resten av dagen på KG mens pølsa med et salig flir rigger seg til på gulvet foran deg og varmer føttene dine mens hun drømmer om at resten av livet skal være akkurat sånn!!! Endret 13. mars 2007 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. mars 2007 #863 Del Skrevet 13. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 13. mars 2007 #864 Del Skrevet 13. mars 2007 Så leit med jobben! Håper du finner noe nytt kjapt, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #865 Del Skrevet 13. mars 2007 Takk alle sammen. Åh, jeg er så forbannet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 14. mars 2007 #866 Del Skrevet 14. mars 2007 Her var det mye utrivelig lesning! Med tid og stunder ordner alt seg, men det er faen meg noe dritt mens det står på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 14. mars 2007 #867 Del Skrevet 14. mars 2007 Ja. Det var omtrent det jeg gjorde i går, bare at da kom AC på radioen mens jeg var i bilen, og jeg banget hodet inn i rattet av hjertens lyst. ← Uff... Stakkars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #868 Del Skrevet 14. mars 2007 Uggen dag. Har fått gjort minimalt - blir jo helt apatisk når sånt skjer. Ikke noe ordning eller fiksing gitt. Har hatt en venninne på et lite besøk, og gått en rusletur med Pølsa. Jo, også har jeg skrevet en liste over ting som må ordnes de nærmeste dagene. That's it... Er kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 14. mars 2007 #869 Del Skrevet 14. mars 2007 Uggen dag. Har fått gjort minimalt - blir jo helt apatisk når sånt skjer. Ikke noe ordning eller fiksing gitt. ← Av og til er det ikke så mye man får gjort, desverre! Unn deg noen apatiske dager og trøst deg med at dette ikke skjedde etter at du hadde "lagt ned sjelen" din der i 10 år! Du har min fulle og oppriktige medfølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #870 Del Skrevet 14. mars 2007 Av og til er det ikke så mye man får gjort, desverre! Unn deg noen apatiske dager og trøst deg med at dette ikke skjedde etter at du hadde "lagt ned sjelen" din der i 10 år! ← På en måte er det nesten det som har skjedd, bare at det ikke er verst for meg. Du har min fulle og oppriktige medfølelse! ← Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 14. mars 2007 #871 Del Skrevet 14. mars 2007 Har du fått summet deg litt...? Det er så stille her. Ville bare innom med en og en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #872 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk, Bodillen. Det summer i hodet i hvert fall. Tror jeg pakker meg ned i senga nå. Takk for i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 14. mars 2007 #873 Del Skrevet 14. mars 2007 Innom og sjekker ståa med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 15. mars 2007 #874 Del Skrevet 15. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. mars 2007 #875 Del Skrevet 15. mars 2007 Titter innom for å se hvordan det går med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #876 Del Skrevet 15. mars 2007 Søte dere er. Kjipt å ikke kunne skrive noe her, det skjer så mye hele tiden at det er uutholdelig spennede (ikke på en bra måte). Svinger fra dritt til glede og tilbake igjen hele tiden. Frustrerende... Har nettopp spist to croissanter med masse smør ( = lunsj), så nå er jeg litt mindre hypp på den pizzaen jeg ble enig med DD om å bestille. Han er på vei hjem nå, får se hvor sulten han er. I morgen drar jeg sannsynligvis på hytta med foreldrene mine og hunden, har et akutt behov for å komme meg vekk herfra et par dager. Tror ikke Donnie vil være med, men det er greit, han må jo også få ha et liv... *jekker en øl* Jeg har jo fri i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 15. mars 2007 #877 Del Skrevet 15. mars 2007 Mener å kunne spore en liten dreining mot lettere sinnsstemning...? En tur på hytta blir sikkert et hyggelig avbrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #878 Del Skrevet 15. mars 2007 Jepp, litt lettere. Har spist masse pizza og drukket ikke så masse øl. Er lettere euforisk/stresset/hektisk/pessimistisk (stryk det som ikke passer om et par dager) nå. Ting fortsetter å skje... *krysser armer og ben* Hører på Lisa Ekdahl igjen. Håper ikke det gjør meg trist i dag. Donnie er så fin. Har gått ned sikkert to kilo på en drøy uke. Gudene skal vite at jeg trenger det, men dette er ikke måten å gjøre det på... I morgen: Dusje/hårvask Pakke - husk bok! Kle på skiklær Finne frem hundemat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 15. mars 2007 #879 Del Skrevet 15. mars 2007 Håper du får en fin og avslappende helg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #880 Del Skrevet 15. mars 2007 Takketakk Druepupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå