Gjest Bodillen Skrevet 12. mars 2007 #841 Del Skrevet 12. mars 2007 Hallo i svingen! Kommer innom med en (har sneket litt sterke saker oppi) også, i tilfelle det er det du trenger. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #842 Del Skrevet 12. mars 2007 Hallo i svingen! Kommer innom med en (har sneket litt sterke saker oppi) også, i tilfelle det er det du trenger. ← Hvordan visste du det? Tusen takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. mars 2007 #843 Del Skrevet 12. mars 2007 Sender deg en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #844 Del Skrevet 13. mars 2007 Takk for det, Bettie. Nå skal jeg legge meg etter tidenes verste arbeids(?)dag. Hva som skjer videre vil tiden vise (ja, faktisk)... Jeg ser frem til en myk pute og et barmhjertig mørke i noen timer fremover. Jadda så dramatisk... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #845 Del Skrevet 13. mars 2007 Glemte helt å si at DD+crew fikk 5/6 i ScreamMagazine i dag. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 13. mars 2007 #846 Del Skrevet 13. mars 2007 Hello! Det er en stund siden jeg har vært innom, måtte bare hilse på Det kommer bedre tider!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 13. mars 2007 #847 Del Skrevet 13. mars 2007 Når jeg leser i boka di begynner jeg å lure på om det kanskje bare er jeg som er pinglete. Er det normalt/vanlig å yte så mye for arbeidsgiver at man ikke har noe igjen til seg selv? Skal det være sånn liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #848 Del Skrevet 13. mars 2007 Vel, fra og med i dag har jeg ingen arbeidgiver å yte noe for, så da blir det i hvert fall noe fritid på meg. Dessverre. Har vært 4 timer på jobb i dag og ryddet opp, nå er det slutt. Veldig leit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. mars 2007 #849 Del Skrevet 13. mars 2007 Så leit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 13. mars 2007 #850 Del Skrevet 13. mars 2007 Steike, har de lagt ned, liksom??? Ikke bra... Men du har kanskje ikke problemer med å finne deg en ny jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 13. mars 2007 #851 Del Skrevet 13. mars 2007 La D.D. jobbe og stell med hesten... (jeg kan kanskje ordne deg en jobb innenfor hestemiljø, men det er dritt dårlig betalt og dessuten tror jeg du kan ordne det selv av en eller annen grunn...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #852 Del Skrevet 13. mars 2007 Steike, har de lagt ned, liksom??? Ikke bra... Men du har kanskje ikke problemer med å finne deg en ny jobb? ← Tja, det kommer jo an på hva jeg vil jobbe med kontra hva jeg kan få... La D.D. jobbe og stell med hesten... (jeg kan kanskje ordne deg en jobb innenfor hestemiljø, men det er dritt dårlig betalt og dessuten tror jeg du kan ordne det selv av en eller annen grunn...) ← Takk, men nei takk. ~ Ballefaen dag. Mannen som kunne "ordne situasjonen" og i tillegg skaffe meg ny jobb fikk hjerteinfarkt i natt. Det er helt utrolig... Går rundt meg selv og vet ikke hva jeg skal finne på. Siden jeg definitivt har fri i morgen har jeg kjøpt øl, og jeg orker ikke å gjøre noe fornuftig i dag. Har sett på hopprenn i ettermiddag. Det eneste fornuftige jeg har gjort er å skrive en liste til avtroppende sjef over mine "meritter" slik at han kan skrive en attest til meg. Og den bør være bra, såpass skylder han meg (og flere andre) etter det han har stelt i stand nå... I morgen blir den store ordne & fikse-dagen. Akkurat nå orker jeg ikke forholde meg til noe av det som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #853 Del Skrevet 13. mars 2007 There must be more to life than living. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 13. mars 2007 #854 Del Skrevet 13. mars 2007 Når livet er såå kjipt som dette, da er det bare en ting å gjøre.... Sette på ACDC kjempehøyt, hoppe i senga i bare trusa mens du synger og later som om hårbørsten din er en mikrofon!! Etterpå må du lage deg popcorn og fråtse i det, mens du har på deg ansiktsmaske og lakkerer tærne. Det er vel det. Så føler du deg myye bedre etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 13. mars 2007 #855 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg er med på en øl hu i, skål. ..og en klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 13. mars 2007 #856 Del Skrevet 13. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #857 Del Skrevet 13. mars 2007 Når livet er såå kjipt som dette, da er det bare en ting å gjøre.... Sette på ACDC kjempehøyt, hoppe i senga i bare trusa mens du synger og later som om hårbørsten din er en mikrofon!! Etterpå må du lage deg popcorn og fråtse i det, mens du har på deg ansiktsmaske og lakkerer tærne. Det er vel det. Så føler du deg myye bedre etterpå! ← Ja. Det var omtrent det jeg gjorde i går, bare at da kom AC på radioen mens jeg var i bilen, og jeg banget hodet inn i rattet av hjertens lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #858 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg er med på en øl hu i, skål. ..og en klem til deg. ← Takk og skål tilbake. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 13. mars 2007 #859 Del Skrevet 13. mars 2007 Husk at det årner seg for snille jenter, svingers. La DD pusle litt om deg, nå :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #860 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja, han er litt puslete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå