Hu i Svingen Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #821 Del Skrevet 8. mars 2007 Takk. Nå er det egentlig sengetid - bare hodet kunne ta seg litt fri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #822 Del Skrevet 8. mars 2007 Da tar jeg kvelden og satser på at hodet oppfører seg. God natt til alle og beklager manglende aktivitet fra min side. *venter på lørdag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 9. mars 2007 #823 Del Skrevet 9. mars 2007 Nå er det egentlig sengetid - bare hodet kunne ta seg litt fri... ← Mangler du også den "av/på-knappen"...? God natt, Hu i... ® Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 9. mars 2007 #824 Del Skrevet 9. mars 2007 Heihei! Jeg vil bare hilse på! Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! ) Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke: Hilsen Colargol -moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #825 Del Skrevet 9. mars 2007 Nettopp ferdig med hjemmearbeidet. Det ble noen timer i dag også. Det skjer ting som er så spennende at det ikke er moro en gang. Krysser fingre og håper at det kommer noe godt ut av dette... Er helt alene hjemme. Mille Fu ble hentet av eksen i dag og skal tilbringe helgen der, og DD er ute på byen. Satser på å kaste inn håndkledet snart, siden lørdag er ukens siste arbeidsdag. Det håper jeg i hvert fall... I morgen skal jeg ikke ut eller ha besøk eller noe som helst, bare hviiiile... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #826 Del Skrevet 9. mars 2007 Nå har det gått en time av mine 90 minutter med fritid i dag. Deilig å vite at akkurat nå kan jeg slappe helt av, surfe på nett og bare roe ned før jeg må sove. Sønnen i huset på andre siden av veien er tydeligvis alene hjemme. Var ute og tok en røyk nå, og så at han har jentebesøk (eller kanskje fest?). I hvert fall så jeg dem i vinduet - de danset på kjøkkenet - koselig. Livet er ikke alltid rettferdig. (Det hadde ingenting å gjøre med naboene altså.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 9. mars 2007 #827 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja. Det er jeg visst. Nesten 12 timer i dag... Og i tillegg har det skjedd en masse dritt som jeg ikke kan si noe om her. Har vært hjemme en time nå og satt til livs en øl og en hel pakke scampi fritti som kompensasjon for manglende lunsj og middag. Og ja, jeg jobber annen hver lørdag. Hurra. Sorry for all negativiteten, må ta ut litt her også så ikke DD får alt sammen. ← D-d-det er du som er Gerd Liv Valla???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 9. mars 2007 #828 Del Skrevet 9. mars 2007 D-d-det er du som er Gerd Liv Valla???? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #829 Del Skrevet 9. mars 2007 D-d-det er du som er Gerd Liv Valla???? ← Vet du, det lurte jeg på i bilen på vei hjem i dag. Kanskje jeg virkelig er det? :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 9. mars 2007 #830 Del Skrevet 9. mars 2007 *løper ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #831 Del Skrevet 9. mars 2007 *løper ut* ← Jeg også. *svosj* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #832 Del Skrevet 10. mars 2007 Paranoid. Av Pulver. Men nå er det definitvt leggetid - alt for sent som alltid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 10. mars 2007 #833 Del Skrevet 10. mars 2007 Det er jo nå det blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #834 Del Skrevet 10. mars 2007 Ja, men Hu skal opp klokken halv ni i morgen. Enjoy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #835 Del Skrevet 10. mars 2007 *skrekkelig ansvarlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 10. mars 2007 #836 Del Skrevet 10. mars 2007 *fester videre* Natta da, sov godt og drøm om markjordbær og sommerfugler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #837 Del Skrevet 10. mars 2007 *fester videre* Natta da, sov godt og drøm om markjordbær og sommerfugler. ← Takk, det mentale bildet hjalp faktisk. Markjordbær og sommerfugler. Det liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 10. mars 2007 #838 Del Skrevet 10. mars 2007 Snikleser som føler jeg nå har plikt til å hilse på Håper alt blir bedre snart. Og ikke jobb deg ihjel da - det er det ikke verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mars 2007 #839 Del Skrevet 10. mars 2007 Snoker masse for tida jeg og, for jeg har lite energi til overs etter jobb. Håper alt ordner seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 10. mars 2007 #840 Del Skrevet 10. mars 2007 Hallo, Hu i... Innom med en :kaffe: og en ® Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå