Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og du trenger ikke ta språkbruken min personlig, den er et resultat av en alt annet enn optimal dag.

*informerer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tilbake til Ugla og en klø-på-nesen (eller mellom øynene) til kalven. Hvis kalven liker det da...? :) Min kalvinne digger det...

Ikke bra kurs fordi jeg aldri kom meg dit. :sur:

Orker ikke forklare, det er en lang historie som kunne stått i Donald Duck & Co.

Den klø-på-nesen/mellom-øynene vil den nok sette pris på... ;)

Høres ut som en bra historie du har på lur... :ler:

Jeg har (også) vært på kurs...

...men egentlig ikke noe jeg "maste" meg til... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen det har tenkt å bli vår her, jeg! *tørker tårer*

Det har jo, tross alt, skjedd før! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det stille, gett... Har du snødd inne???

Tror jammen det har tenkt å bli vår her, jeg! *tørker tårer*

Det har jo, tross alt, skjedd før! :legrine:

:legrine:

Vi har vært på hytta i helgen. ;) Ingen tegn til vår dessverre, bare masse snø, men vi gikk en lang skitur på lørdag. Veldig hyggelig helg, synd det alt er søndag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dusjet og vasket håret og nå skal jeg legge meg med resten av The last juror - John Grisham. Trøtt! Og støl i lårene etter skituren. Jeg bør ikke gå oftere på ski...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer på jobb i dag, med langt møte etter arbeidstid. :sprettoy:

I morgen er det også møte etter jobb, og på torsdag morgen er det kurs, det samme neste mandag etter jobb. Og mandagen etter. Ikke noe problem å få tiden til å gå om dagen. Jeg kan like gjerne telle hele den kommende måneden ut av mitt liv med en gang, leve kan jeg gjøre en annen gang. Fin setning.

En positiv ting er at fra nå får vi bonus hvis vi går 10% over månedsbudsjett. Så var det å få til det da, pr. i dag ligger vi ikke i nærheten en gang.

Nå skal jeg gå en rusletur med Pelspølsa, roe ned i en halvtimes tid, og så er det senga. Sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snubla over dagboka di, og syntes det var såpass artig at jeg måtte legge igjen et lite spor :) 11 timers arbeidsdag.. ganske imponerende. Lenge siden jeg har vært med på det gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Og jammen sitter jeg her og skriver på et jobbnotat midt på natta også. Ble visst litt inspirert av møtet i dag, så jeg måtte stå opp igjen for å skrive ned ideene mine i håp om å få sove etterpå. Har skrevet to og en halv side alt. Kommer til å være trøtt i morgen gitt. :Gjesp:

Og hei forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Trøtt! Og støl i lårene etter skituren. Jeg bør ikke gå oftere på ski...

Det er vel nettopp det du bør, er det ikke...?

Gikk laaaang skitur på fredag, jeg - og ble ikke støl i det hele tatt! Og jeg er skikkelig gammal!!!

Kunne stolt lese av hele 13.664 skritt på skrittelleren min fredag kveld. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda jadda.... :forvirret:

10,5 timer på jobb i dag. Det begynner å bli en vane... Fikke gjennomslag for mange forslag på møtet i dag, fornøyd med det. :)

Veldig koselig å komme hjem til DD i dag, bortsett fra at jeg trodde han var på konsert og skvatt som et helvete da han plutselig hoppet frem fra trappa og inn på kjøkkenet mens han ropte et eller annet. :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner å sitte og slarve her om kvelden. Pokkers arbeidsliv!

God natt (ja rekti...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på jobb, hjemom, i stallen og ridd med hunden ved siden av, og deretter gått hjem, det tok 45 minutter. Nå er jeg sliten nå. Og ørene mine er knall rosa og det prikker i dem, for det har blåst på dem.

Må lage noe mat, men har egentlig ikke ork til det...

Kurs i Oslo i morgen tidlig, så jobb og så kveldsarbeid. Jeg klarer nesten ikke vente til det blir lørdag ettermiddag så jeg får litt fred.

Har ikke noe som helst interessant å skrive om så jeg tror jeg karer meg bort til kjøleskapet i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg spist en ikke særlig smakfull rett-i-koppen blomkål- og brokkolisuppe og funnet frem klær til i morgen. Må ta en dusj og så er det sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Fryktelig så travel du er for tiden, da???

Du får se til å få deg litt mer fritid, jente! Jobber du lørdager også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er jeg visst. Nesten 12 timer i dag... Og i tillegg har det skjedd en masse dritt som jeg ikke kan si noe om her. :(

Har vært hjemme en time nå og satt til livs en øl og en hel pakke scampi fritti som kompensasjon for manglende lunsj og middag.

Og ja, jeg jobber annen hver lørdag. Hurra.

Sorry for all negativiteten, må ta ut litt her også så ikke DD får alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...