Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ordnet med en venninne at Pølsebolla får langtur i morgen. Har fortalt henne at jeg har en hemmelig overraskelse til henne og at hun får vite hva det er i morgen. :hoppe: Da blir hun glad. :)

Donnie har ikke kommet hjem enda, og jeg må snart legge meg siden jeg skal tidlig opp. Hvis han ikke viser armkroken sin her innen jeg sovner blir jeg alvorlig skuffet. :(

Må legge meg senest halv ett, og lurer på om jeg skal dusje nå eller i morgen tidlig. Burde gjøre det nå, men er så sliten...

*legge på peisen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var litt sent ute. Svingers var oppe klokken ni i dag - til en forandring. :)

Fin jobbedag, jeg som trodde den skulle bli fæl, og så ble den bare hyggelig. :)

I morges ble jeg inneparkert før jobb av venninnen min for andre gang hehe. Hun har mye mindre bil enn meg, og skjønner ikke at jeg må ha plass til å komme ut med et langt flak av en bil. Men da jeg kom fra jobb hadde hun vært gullesnill og måkt innkjørselen for oss. Etter å ha gått tur med Pelspølsa attpåtil! :hoppe:

Donnie (vi) skal ha noen kolleger/venner på besøk i kveld. Jeg er ganske sliten, men det blir sikkert hyggelig. :)

Jeg fryser! Der fikk jeg overtalt DD til å fyre på peisen gitt, da blir det vel bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig kveld. Sitter og surrer for meg selv etter at de andre har dratt ut. Orket ikke og ville ikke ut heller. Lykkelig statist i Ølspillet, og det holder i dag.

Er trøtt og skal snart sove. Satte nettopp på Lisa Ekdahl og da kommer ordene og tar meg igjen... Trist/glad, godt/vondt, hu/ikke hu, håp/håpløs... Har jeg egentlig lært noe av alt jeg har lært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nesten helt nye harddisk (eller muligens noe annet i laptopen) knitrer(!) og det synes jeg er bekymringsfullt. Den høres ut som et skikkelig bål. :forvirret:

Jeg fryser.  :fryser:  *fyre i peisen*

Fyre i peisen? Hvorfor det, når pc'n din tydelig har det du trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du har hatt en hyggelig helg.

Heldig du er som har noen som måker for deg. Her har det snødd så mye at det måååå måkes, men jeg har ikke lyst. Tror Halvdelen får gjøre avtale med en av naboene som har traktor - jo - bestemmer det, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok ikke ferdige med måkingen, det snør og snør. Donnie var ute med freseren i dag, og frese må vi i morgen også. Det skal snø i flere dager enda. :(

Sliten dag, har ikke gjort annet enn å gå en tur, ta et bad og sitte her. Nå ser jeg på Prison Break, men det tar evigheter å loade, så det blir mange pauser. Dumt, særlig når det er så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet til en diiiger snøhaug i innkjørselen i dag, og måtte ut og frese før frokost. Stress!

Ellers har dagen vært en lang rekke irritasjoner, ikke bra det altså. Nissekollega på jobb, glemte matpakke (kanskje derfor jeg har vært så irritabel?), glemte mobiltelefonen hos foreldrene mine, og må gresselig tidlig opp i morgen fordi jeg skal på kurs i Oslo.

Har spist fiskemiddag og skal ta tidlig kveld i dag... Må jo det, er bare så redd for å bli liggende våken. :(

Alt blir sikkert bedre i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ønsker at du får en bedre dag i morgen. Slike dager er det best å trekke dyna over.

Takk. :) Ja den ble litt bedre, men ikke som forutsett...

Innom med en  :klem:

fra meg og kalven...

;)

®

:klem: tilbake til Ugla og en klø-på-nesen (eller mellom øynene) til kalven. Hvis kalven liker det da...? :) Min kalvinne digger det...

Bra kurs?

Jeg har også vært på kurs i dag, og fikk god mat. Da blir jeg så lykkelig!

Ikke bra kurs fordi jeg aldri kom meg dit. :sur:

Orker ikke forklare, det er en lang historie som kunne stått i Donald Duck & Co.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...