Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg ta kveldens siste tissetur med Snupp som har hatt en fæl dag. Stakkars søte Snupp.

*kle på*

Endret av Hu i Svingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har tuslet med Pølsepelsen, og nå er det sengetid.

Svimmel dag på jobb, forventer det samme i morgen... Har jobbelørdag nå, skulle ønske jeg slapp det, men det går egentlig bra, for neste fredag tar jeg fri og da drar vi på hytta fra torsdag til søndag. Gleder meg veldig til det. :hoppe:

God natt alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tuslet med Pølsepelsen, og nå er det sengetid.

Det er det ikke det så! :kaffe:

Min lille pelspølse er tydeligvis smittet av sin "mors" merkelig døgnrytme for han vil helst ligge ute under trappen og gnage på beinet sitt nå :overrasket: . Kanskje ordtaket "Som herren, så hunden" virkelig har noe for seg? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har det. Min har fulgt meg med store øyne hele dagen og lurt på hvorfor vi må gjøre sånne kjedelige ting. Og jeg lurer på det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:ler: Takk det samme! :ler:

Endelig ferdig med jobb og halvannen time hjemmearbeid. Til sammen tre og en halv time overtid i dag. Urk. Det er masse snø ute som burde vært måkt, og jeg spiser bogskinke rett fra boksen. Etterpå skal jeg gå med Pelspølsa, alt for sen tur i dag.

Min nesten helt nye harddisk (eller muligens noe annet i laptopen) knitrer(!) og det synes jeg er bekymringsfullt. Den høres ut som et skikkelig bål. :forvirret:

Jeg fryser. :fryser: *fyre i peisen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...