Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Himmelspretten faller på 17. mai i år og på 1. mai neste år - det må være en forbannelse!

Men jeg har hatt meg, så jeg bryr meg egentlig ikke akkurat nå. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble endelig regningene betalt, og det var deilig. På en måte. :ler:

Slitsom dag. Stress på jobb, særlig siden det var min siste arbeidsdag på den avdelingen. Måtte i hvert fall sørge for å få med meg alt "mitt" fra jobb i dag, og gi beskjeder om hva han andre må huske på. Han kommer til å glemme det men det er hans problem nå.

På torsdag begynner jeg å jobbe nærmere, og får kortere reisevei, men samtidig må jeg jobbe med en i mine øyne temmelig håpløs fyr. Håpløs fordi han er fryktelig negativ og nonchalant overfor kundene. Og fordi han roter veldig og prioriterer dårlig. Men det går vel bra det også...

Har sett en dokumentar om (den manglende) gjenoppbygningen av New Orleans i dag. Interessant, og helt utrolig hva f.eks. forsikringsselskapene der borte tillater seg.

Nå har jeg gått kveldstur, vært ute med søpla og spist en skive med honning på og melk til til kvelds. Vurderer et kveldsbad, men jeg er sliten og det er litt tiltak. Fyrer på spreng her, for nå er kulda tilbake. Hutre. :fryser:

I morgen er det fridag, og jeg skal egentlig ri, men værmeldingen får meg til å tro at jeg lar det være. Ti blå, snø og vind er ikke på noen måte fristende. Dessuten skal det snø i dagevis nå. :grine: Bare tanken overbeviser meg om at et bad er en strålende idé. :-D Gjett om jeg gleder meg til april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen ridetur nei, og ingen hest heller. Har forhest 1 dag i uka nå for tiden.

Sovet lenge i dag, og prøver å få huset litt varmere, noe som tar sin tid... Må ut med snupp, men gruer meg til det i dag, det blir ingen langtur.

Har lyst på hairextensions nå da. Uansett trenger jeg en stuss, så jeg får vel klippe meg litt etter et bad og en hårkur senere i dag.

Tur først. På med klærne!

Deilig med fri! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Håper jeg kan stille deg noen sp.mål ang dette med hest/for.

Jeg rir på rideskole med datteren min en gang i uka. Nå er det jo grenser for hvor lenge man gidder å gå på rideskole, vi begynner å bli ganske flinke begge to. Derfor lurer jeg på mulighetene for å kunne ri utenom rideskole, f.eks en gang i uka.

Når du sier du har forhest 1 dag i uka, hvordan fungerer det? Er det sånn at du da tar stell og foring og rir gratis, eller må du betale en sum?

Vet du om det er vanlig at f.eks rideskoler går inn på sånne ordninger? Har null peiling... :sjenert:

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 700 i måneden for 1-2 dager i uka (pris pleier å avhenge av stalleia). Noen får ri jo gratis også, men det er oftest i små staller, og på hester som ikke kan så mye. Vanligvis må man pusse og møkke + eventuelt pusse utstyr, men jeg slipper de to siste tingene da hesteeier gjerne gjør det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med rideskoler vet jeg neimen ikke. Der jeg gikk i min tid var det sånn, men de har lagt ned nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Ok... Får høre med de på rideskolen, tenker jeg. Vet de har en ordning med at man kan leie seg en hest for en time eller to, men tror det blir dyrt i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært så lat i dag at jeg skjems. Har ikke gjort noen ting annet enn å spise, surfe, spise, gå tur, spise, surfe, bade, spise og surfe mer. Uff.

Har ikke en gang fått vasket klær eller rebootet oppvasken. Ja ja...

I morgen er det jobb på nytt/gammelt sted. Kan blir sånn passe spennende...

Har virkelig lyst på extensions nå altså. Tror nesten jeg må bestille. På fredag i så fall, for da får jeg penger.

På tide å legge seg nå vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært så lat i dag at jeg skjems. Har ikke gjort noen ting annet enn å spise, surfe, spise, gå tur, spise, surfe, bade, spise og surfe mer. Uff.

I morgen er det jobb på nytt/gammelt sted. Kan blir sånn passe spennende...

Det er godt med en og annen "lat dag"... ;)

Lykke til i jobb på nytt/gammelt sted... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...