Hu i Svingen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #721 Skrevet 18. februar 2007 Øh, det vet jeg ikke, men det var utrolig hyggelig sagt. Takk for den. Har vært skikkelig lattermild i hele dag, ledd av alt mulig. Blir helt håpløs i bakfylla noen ganger. Ble så trøtt i sekstiden at jeg la meg klokka halv syv og sov til ca. elleve. Da hadde Donnie kommet hjem fra bandøving, og jeg våknet fordi jeg måtte tisse. Kjipt, for nå er jeg ikke så sikker på at jeg får sove igjen... Jeg skal i hvert fall ta en nattasigg og gjøre et forsøk. Om ikke annet så får jeg kose litt med DD og lese noen timer. I morgen skal jeg ikke på jobb, annet enn i et møte. Har såpass mange ekstra timer denne måneden, så jeg tillater meg å avspasere litt. Håper på fint vær i morgen også, delig å se sola til en forandring.
Hu i Svingen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #722 Skrevet 18. februar 2007 Registrerer at de to søte purrene er tilbake, selvom KG-treff er fjernet, og purrene leder til en feilmelding. Men jeg klager ikke på det, jeg blir så glad av å se på dem.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. februar 2007 #723 Skrevet 19. februar 2007 Registrerer at de to søte purrene er tilbake, selvom KG-treff er fjernet, og purrene leder til en feilmelding. Men jeg klager ikke på det, jeg blir så glad av å se på dem. ← Hææ? :klø:
Gjest Bodillen Skrevet 19. februar 2007 #724 Skrevet 19. februar 2007 Hææ? :klø: ← Stusset veldig jeg og, men regner med hun sikter til de to purreløkene som det pleide å være bilde av i feltet til høyre på forsiden...? De er ikke der nå, men...
Gjest Bodillen Skrevet 19. februar 2007 #725 Skrevet 19. februar 2007 Stusset veldig jeg og, men regner med hun sikter til de to purreløkene som det pleide å være bilde av i feltet til høyre på forsiden...? De er ikke der nå, men... ← Joda, de er jo der, de! Fine er de!
Hu i Svingen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #726 Skrevet 19. februar 2007 Jepp, det var de jeg mente. Nå har jeg sovet leeenge - deilig! :-D Så er det frokost, møte og tur i skogen med Snupp. Ingen sol i dag, men heldigvis snør det ikke heller. Tror jeg har fått en betent brystkjertel, det gjør vondt! Bør vel kanskje bestille meg en legetime...
Gjest Bodillen Skrevet 19. februar 2007 #727 Skrevet 19. februar 2007 Tror jeg har fått en betent brystkjertel, det gjør vondt! Bør vel kanskje bestille meg en legetime... ← Jøss, trodde det bare var sånt man fikk når man ammet, jeg...?
Hu i Svingen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #728 Skrevet 19. februar 2007 Jøss, trodde det bare var sånt man fikk når man ammet, jeg...? ← Nei, jeg har hatt det en gang før også. Og jeg har aldri ammet.
Hu i Svingen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #729 Skrevet 19. februar 2007 Trøste og bære! Nå fløy det et ambulansehelikopter veeeldig lavt over taket her - det bråkte, gitt! Trodde det var et fly som hadde tenkt å styrte i hodet på meg...
Hu i Svingen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #730 Skrevet 19. februar 2007 Har spist og gått tur. Fant en ny rute, dvs. jeg har gått der en gang for lenge siden, men visste ikke at det fortsatt gikk an. Kjempefint, med tur over jordet, langs en skogsvei, forbi en gård og tilbake inn i gata vår, alt uten store veier. Det tok bare 30 min, som er litt lite, men det går fint å legge inn en sløyfe med skogssti, så tenker jeg vi er oppe i timen. I dag MÅ det betales regninger her. DD hevder at han ikke finner kodekortet sitt, men da må det bare letes. Æsj, det blir mye penger ut denne gangen, men så er vi deretter klare for faste månedlige innbetalinger til regningskonto, hvor vi setter opp avtalegiroer og faste trekk. Gleder meg til den ordningen er på plass og fungerer! Betale i dag: 2 x studielån, husleie, NRK-lisens (eller kanskje vente til forfall?) og noe småplukk. Det blir vel fort ti store tenker jeg.
Gjest Bodillen Skrevet 19. februar 2007 #731 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Æsj, betale regninger... Tenker alltd at "faen, dette er sure penger" - nesten uansett hva jeg skal betale... Har tenkt litt på sånn regningskonto og avtalegiro jeg og, men jeg er så redd for å miste oversikten. Er litt kontrollfrik, serru! Endret 19. februar 2007 av Bodillen
Hu i Svingen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #732 Skrevet 19. februar 2007 Hjemmebakt pizza i ovnen. :-D DD traff en kompis av oss i sentrum og sitter der og drikker øl, så jeg er veldig ensom med min vonde pupp. Stakkars meg.
Hu i Svingen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #733 Skrevet 19. februar 2007 Har spist halve pizzaen helt alene.
Gjest beekeeper Skrevet 19. februar 2007 #734 Skrevet 19. februar 2007 Ikke vær lei deg! Det er bra at det er flere ugravide som kan benytte denne:
Hu i Svingen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #735 Skrevet 19. februar 2007 Men nå har jeg på toppen av det hele lyst på heksehyl, sure padder og hvitt godteri. Og jeg vil knulle.
Gjest Bodillen Skrevet 19. februar 2007 #736 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Men nå har jeg på toppen av det hele lyst på heksehyl, sure padder og hvitt godteri. Og jeg vil knulle. ← Sære lyster du har, gett. Sikker på du ikke er ??? Endret 19. februar 2007 av Bodillen
Hu i Svingen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #737 Skrevet 19. februar 2007 Sære lyster du har, gett. Sikker på du ikke er ??? ← Siden når ble det sært å ville ha seg? Hæ?
Gjest Bodillen Skrevet 19. februar 2007 #738 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Siden når ble det sært å ville ha seg? Hæ? ← Jeg hadde ikke uthevet det i teksten jeg siterte, da... Men jeg hadde lyst til å knulle mye mer da jeg var gravid enn ellers, jeg, så jeg kunne like gjene tatt med den delen i samme slengen. Endret 19. februar 2007 av Bodillen
Hu i Svingen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #739 Skrevet 19. februar 2007 Jeg hadde ikke uthevet det i teksten jeg siterte, da... Men jeg hadde lyst til å knulle mye mer da jeg var gravid enn ellers, jeg, så jeg kunne like gjene tatt med den delen i samme slengen. ← Jeg er da ikke gravid!
Gjest Bodillen Skrevet 19. februar 2007 #740 Skrevet 19. februar 2007 Jeg er da ikke gravid! ← Konstaterer du eller spør du...? Du ser så sjokkert ut?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå