Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. februar 2007 #681 Del Skrevet 14. februar 2007 Dramatikk i sengen altså For 2-3 år siden våknet sambo med den blåveisen. Har forklarte at han hadde gått på døren da han skulle på do. Etter mange mnd så kom det frem at det var jeg som hadde dratt til han i søvne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. februar 2007 #682 Del Skrevet 14. februar 2007 Skjønner ikke hvorfor han ikke sa det med en gang,men tror han var redd for at jeg skulle få dårlig samvittighet(haha! akkurat som om jeg hadde fått det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #683 Del Skrevet 14. februar 2007 Nettopp noe sånt ja! Det verste er at han liksom gir meg en kos (i søvne), hvorpå han snur hodet, liksom tar sats, og smeller til meg med panna. Ustabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. februar 2007 #684 Del Skrevet 14. februar 2007 Det verste er at han liksom gir meg en kos (i søvne), hvorpå han snur hodet, liksom tar sats, og smeller til meg med panna. Ustabilt. ← Koselig gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #685 Del Skrevet 14. februar 2007 I know. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #686 Del Skrevet 14. februar 2007 Men nå måååå jeg legge meg, jeg skal tross alt på arbeide i morgen. (meg selv denne gangen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. februar 2007 #687 Del Skrevet 14. februar 2007 Skal du på jobb?! Da må du legge deg ja! Jeg har fri,men lurer på om jeg skal sove litt jeg også. Sov godt da. Se opp for farer i senga! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #688 Del Skrevet 14. februar 2007 Jah, skal på jobb. Men aller først skal jeg røyke. På verandaen. Glamouren (hvis man noen gang trodde på den) blir litt borte da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. februar 2007 #689 Del Skrevet 14. februar 2007 Uten glamour så er det bare å kutte ut hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #690 Del Skrevet 14. februar 2007 Før jeg røyker: 1. Jeg har smuler i tastaturet som fører til at bokstaver faller ut når jeg skriver. 2. Når jeg skriver i signaturen min at jeg vil ha pikk så er det egentig ment som en støtte til Champagnepikken. Men tolk det som dere vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #691 Del Skrevet 14. februar 2007 Uten glamour så er det bare å kutte ut hele greia. ← Will do. Men ikke i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #692 Del Skrevet 14. februar 2007 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 14. februar 2007 #693 Del Skrevet 14. februar 2007 ® Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #694 Del Skrevet 14. februar 2007 Helt ufattelig slitsom dag (sikkert fordi jeg var oppe til halv fire i natt, kombinert med overtid), men Donnie reddet den! Kom ursliten, sulten og svimmel hjem fra jobb kvart på ni, og ble møtt av kjekke mannen i dress og slips, med middag i ovnen og øl i stetteglass. Har siden det spist, drukket, skravlet og tatt et bad mens Donnie satt på dolokket og holdt meg med selskap, og nå skal jeg legge meg. Sammen med Donnie. :-D Av og til elsker jeg livet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. februar 2007 #695 Del Skrevet 14. februar 2007 Fy faen du er heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 14. februar 2007 #696 Del Skrevet 14. februar 2007 Flinke mannen! Her glemte vi Valentines Day begge to helt til klokken var 22.30 og da var valgmulighetene m.h.p. romantiske påfunn heller få .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #697 Del Skrevet 15. februar 2007 Fy faen du er heldig! ← Flinke mannen! Her glemte vi Valentines Day begge to helt til klokken var 22.30 og da var valgmulighetene m.h.p. romantiske påfunn heller få .... ← Vi er vel egentlig ikke så valentinske av oss, men det var så utrolig hyggelig å komme hjem til en sånn velkomst akkurat i dag. Hadde ikke ventet det for å si det sånn. Nå fikk jeg ikke sove da... Varmer meg melk med honning og skal ta meg en nattarøyk (igjen) nå straks. Har begynt på How to kill a mockingbird. Heldigvis fridag i morgen, alt jeg skal er å ri. Jippi! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 16. februar 2007 #698 Del Skrevet 16. februar 2007 Håper du har en god fridag, og at helgen blir fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. februar 2007 #699 Del Skrevet 16. februar 2007 Det går unna hos deg, leser jeg. Urolige karforlk i senga kan være en utfordring, det, særlig når armer og bein veiver rundt. Håper du har hatt en fin fridag. Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #700 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei Dina og Bettie. Nå er jeg så utrolig sliten (muligens ikke like sliten som Bettie?). Tøff dag på jobb, sent hjemme, og så har jeg et hus å rydde, for vi får nemlig gjester i morgen, og DD er på jobbseminar. Nå skal jeg ta en røyk, så skal jeg lage meg middag (svin indre - mmm!) og deretter må jeg rydde, støvsuge og re opp senger. Det går sikkert bedre etter litt mat... Dessuten: Pelspølsa er kommet hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå