Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Forvirrende og iskaldt. Går bedre nå. :) Til og med pelsen ser ut til å ha roet seg nå, hun ligger som et slakt foran peisen. Med litt tid så kommer vi antakelig til å føle oss ganske hjemme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt hjem!!! :smilyblomst:

Jeg har nok surret mye rundt i mitt eget lille hode i det siste, men her kommer ihvertfall et livstegn og en klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you, Honeybunnies. :kyss:

Huset er innpult, Pelspølsa snorker og alt er såre vel. :-D

Vi fikk til og med tatt et bad i sted. Er ikke vant med badekar, men det var veldig koselig med to stykker oppi og stearinlys ved siden av + en liten øl og Division Bell.

*faller til ro*

Nuh skal jeg legge meg med Sarah Water's "Nightwatch" - digger henne!

God natt alle sammen, jeg er glad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Det er utrolig hva man får til når man ikke har huset fullt av unger, skjønner jeg! Det tok vel nesten 3 uker før huset vårt var innpult - og to voksne alene i et badekar???? Med stearinlys??? My god, jeg tror vi må sende bort ungene en helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad i går, ikke fullt så glad i dag. Har vært i badet igjen, med en bok denne gangen. Skrubbet meg fra topp til tå, og det var deilig. Dessuten trengte jeg det, for dette har mildt sagt vært en drittdag.

Donnie forsov seg og kjeftet og smalt så jeg måtte stå opp alt for tidlig og kjøre ham til toget. Han ba om unnskyldning etterpå heldigvis. Kom nesten ikke inn i oppkjørselen etter morgenturen, og så måtte jeg måke snø. Har vært på jobb (selvsagt kø nå igjen), og det var et himla stress. På hjemveien ble jeg skikkelig uvel i bilen, nesten så jeg måtte kjøre til siden, og jeg har hatt hodepine hele dagen. Urk.

Nå er det bedre, jeg er mett, gjennomvarm og myk i kroppen, og hodet har sluttet å snurre. Blir tidlig kveld kjenner jeg, håper på å få sove.

I morgen har jeg fri, og det trengs merker jeg. Skal gå en lang tur med hunden, kanskje med en venninne, og så skal jeg til veterinæren med lille Mille. Hun er litt skjelven om dagen (håper virkelig ikke det feiler henne noe), og så skal hun vaksineres. Om kvelden skal jeg muligens til mamma og pappa og spise middag. Hvis jeg orker.

God natt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk som forsover seg og kjefter og smeller vet jeg alt om! :ler: Nå vet jeg strengt tatt ikke om jeg er så mye bedre selv, men en fullstendig ufortjent skyllebøtte alt for tidlig om morgenen kan ødelegge dagen for hvem som helst!

Håper utpakkingen går smertefritt og at dere fortsetter å finne roen i deres nye hjem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo! :tommelsmil:

Nå er det (faktisk) ganske varmt her, typisk når jeg skal gå og legge meg. ;) Koselig med nesten mørkt hus, flammer fra bålet og en snorkende pels. Har nettopp spist to skiver til kvelds og skal ta med en kopp kakao ut for en siste røyk. Røyker merkbart mindre når vi må gå ut for å gjøre det.

NÅ legger jeg meg. Tidlig til meg å være. :) Zzzz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg dag. Frokost, tur med venninne og to hunder, skravling, snømåking, veterinærbesøk (alt vel med snupp), middag hos mamma og pappa (finnbiff, nam) og nå er det kvelden. Donnies band har fått to knallbra kritikker også, etter plateslipp denne uken. Legger meg tidlig og håper på en like god natt som den siste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dina! :):vinke:

OK dag. Hadde en lang samtale med den nye sjefen min, og det han planlegger virker veldig lovende. I tillegg hører han på det jeg har å si, det synes jeg er motiverende. Jeg hadde visst fått skryt på ledermøte i dag, det ble jeg selvfølgelig veldig glad for. :)

Sent ferdig på jobben, og sent hjemme. Har spist pizza og prøver å finne roen.

Måtte nettopp drepe en veps(!) som antakelig har fulgt med veden inn, den surret rundt i gangen her og skremte vettet av Donnie. Jeg er den store beskytter. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jo. Er hjemme. Lang diskusjoin med svigerfar som vil ha kirkebryllup. Smått annoying. Legger meg nå, jobb i morgen.

God natt til dere. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettet forsvant i går og var borte helt til Donnie slo av den andre ruteren i dag. Den har vært på siden vi kom hit, så jeg skjønner ikke hvordan den plutselig kan ha overtatt nettet, men nå er det i alle fall i orden igjen. Egentlig var det sikkert bare bra, for jeg fikk sett to filmer i går og lagt meg tidlig...

Donnie var på fylla med bror og far i går, og kom hjem etter at jeg hadde sovnet. Jeg våknet at at barne-TV sto på med veldig høyt volum i dag morges, og fant ham sloknet på sofaen. Stakkars Donne. :ler:

Nå har jeg gått en lang tur i skogen med pelspølsa. Helt eventyrlig vakkert, med snø og rim på hver minste kvist og gnistrende sol. :-D Fant en sti som går rett fra veien vi bor i og til skogen, og det er jo helt knall, for da slipper vi å gå langs bilveien hver gang vi går tur. :hoppe:

Nå skal jeg lage meg kakao og oppdatere meg på helgens hendelser på KG. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...