Hu i Svingen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #621 Del Skrevet 3. februar 2007 Siste kvelden hjemme, blir lett melankolsk ved tanken på at det ikke skal være mitt hjem det neste året. Har bodd her i 13 år nå, det er jo en stund... Helt ubrukelig fortsatt. Reparerer og satser på at jeg får gjort mye i morgen hvis jeg legger meg tidlig. Dvs, jeg har funnet frem en eske til matvarer og satt den klar på kjøkkenet - for en innsats! Donnie er på Infernokickoff, håper han koser seg. Det gjør han sikkert, siden det i dag blir annonsert at han/de (altså Fatal Demeanor) skal spille på Inferno i år. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #622 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg vil knulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #623 Del Skrevet 4. februar 2007 Han er hjemme igjen. Nå skal jeg legge meg under dyna med ham og bare kose meg. Håper å komme på nett i nytt hus i morgen, men man vet jo aldri... God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. februar 2007 #624 Del Skrevet 4. februar 2007 Hallo i natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #625 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei på deg, Bellatrix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. februar 2007 #626 Del Skrevet 4. februar 2007 :klø: Burde ikke jeg sove nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #627 Del Skrevet 4. februar 2007 Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. februar 2007 #628 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg visste det var noe. Jeg får gå og se om senga fortsatt står det den sto i dag morges. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #629 Del Skrevet 4. februar 2007 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 4. februar 2007 #630 Del Skrevet 4. februar 2007 God pulings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #631 Del Skrevet 4. februar 2007 Takk for det, antar det forløper uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 4. februar 2007 #632 Del Skrevet 4. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. februar 2007 #633 Del Skrevet 4. februar 2007 Har du kommet deg i nytt hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #634 Del Skrevet 4. februar 2007 Nei, nå pakker vi på harde livet her. Begynte å kjøre lass nå. Håper vi får nettet opp og gå i nye huset i dag, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 4. februar 2007 #635 Del Skrevet 4. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #636 Del Skrevet 5. februar 2007 Død og pine, det er kaldt her! Fikk ikke til nettet i går kveld, men merkelig nok har det kommet opp over natten sånn helt av seg selv. Fikk på plass alle toalettsaker i går, samt mine klær og selvsagt maten. Donnies klær ligger fortsatt i sekker (bombe) men han har lovet å ta dem i dag. Alt av kontorsaker står også midt på gulvet, får ta en økt i kveld. Stakkars Pølsepelsen var helt forstyrret av alt styret i går, hun virker fortsatt litt forvirret. Skal ha henne med på jobb, så hun slipper å være her alene første dagen. Jepp, får prøve å lage meg noe mat, finner jo ingenting på kjøkkenet her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 5. februar 2007 #637 Del Skrevet 5. februar 2007 Vær glad du slipper unger oppi flyttekaoset... Så heldig du er som kan ta med pølsa di på jobben! Jeg har en liten valp, og det er så fælt å gå fra henne... Det er helt uaktuelt å ha henne med på jobb. Heldigvis er hun aldri alene så veldig lenge, siden jeg bare jobber 50%. Dessuten er datteren min ofte hjemme en times tid før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #638 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja, jeg vet det. Hun kjeder seg på jobben også, men liker å være der det skjer, og så hender det at hun får hilse på noen av kundene, og det er stor stas. "Hjemme" igjen. Har fyrt på begge peisene og satser på at det ikke blir like kaldt her i natt. Trenger å få handlet mat og å gå tur med Pølsa på glattisen. Det er meldt snø i natt, og det er jeg lite glad for. Har ikke en gang fått demonstrert snøfreseren... Nå skal jeg ta meg en røyk (på verandaen, hvor ellers ) og så skal jeg gå tur. Jeg synes Donnie kan handle i dag, siden jeg var så snill at jeg pakket ut nesten alt helt alene i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #639 Del Skrevet 5. februar 2007 Der var turen unnagjort. Ble ikke så langt i dag, siden jeg har veldig vondt i den ene ankelen (ble sånn i går) og det var vondt å gå på isen. Vi fikk i det minste tittet litt på nabolaget og hilst på noen hunder underveis. Donnie er i butikken, spent på om han kjøper noe nam... Nå skal jeg begynne å bære opp kontorsakene til hemsen - orker ikke å leve i esker lenger enn nødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. februar 2007 #640 Del Skrevet 5. februar 2007 Velkommen i nytt hjem, får en da si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå