Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Gjest beekeeper

Nei, det er nok bare bra for fiskene, blir mer oksygen i vannet da! :) Men du trenger jo ikke å ha lufttilførsel på den andre pumpa da.. Det kan du sikkert skru ned? Hvis du synes det blir for mye, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest beekeeper

Å, nå ble jeg gira.

Vet du, du kan kjøpe andre ting for å feste på luftpuma også! Dekorasjoner og slikt! Jeg hadde et "vannfall" en gang, en slags krukke med sand i.. Og når jeg festet på pumpa, så kom det bobler fra den og sanden rant gjennom! Det så skikkelig fint ut! Og fiskene elsket den! Den ene guramien jeg hadde var kjempesur på den, spiste av sanden og jagde på boblene.. Og så brukte den å sove i sprekken om natten, så om morgenen da jeg slo på pumpa ble den dritsur da det regnet sand på den! :ler:

Unnskyld, var ikke meningen å proppe full dagboken din med fiskeprat :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Bare gøy det. Hadde du sand over hele bunnen eller bare i den krukka? Skjønte ikke helt hvordan det fungerte.

Men angående dekorasjoner så har jeg den mest tacky ever akkurat nå, nemlig en helt firkantet cognacflaske med sølvdekor. :rodme: Det er for at de minste fiskene skal kunne gjemme seg inntil det kommer planter oppi, hehe. Sånn at de ikke blir spist av killerscalaren min. :(

MÅ virkelig få kjøpt planter i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper

Nei, det var bare sånn fin fin sand som hørte til den krukka. Den rant bare igjennom den krukka, og ikke ellers i akvariet! Den var kjempefin!

Haha, jeg liker tacky akvarieting jeg.. Hodeskaller og anker og sånn. Det skal være harry!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Men flaska er egentlig ganske fin altså, det står "XO for Men" på den, og den likner en diger aftershaveflaske. ;) Men den ryker nok ut snart. Eller, jeg tror jeg lar den være, så har pappa noe å irritere seg over mens han bor her.

*ond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ute med min for litt siden jeg også...

Men tok den "enkle" varianten: Jeg sto på trappa og ventet, mens den gjorde sitt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sånt her også, vi er nemlig tilbake allerede. ;) Timinutteren.

Donnie sendte meg en melding som fikk meg til å bekymre meg, og nå svarer han ikke. Fordømt. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Uglemor. :)

Han bør være hjemme snart hvis alt er bra, så jeg finner det snart nok ut. Trodde først han skulle følge opp meldingen med noe morsomt, men i stedet får jeg ikke tak i ham. Det var noe med en gal mann på toget.

Er sikkert overdrevent bekymret nå, men er litt sart sånn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket med ham nå, det har vist vært litt turbulent. :forvirret: En psycho fyr som gikk av toget for å følge etter ham hjem eller noe sånt... Men han er nesten hjemme nå... Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra her. Skal jobbe tidlig i morgen, og kollegaen min skal ringe og vekke meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alt bra her. Skal jobbe tidlig i morgen, og kollegaen min skal ringe og vekke meg. :ler:

Det gikk i dass fordi den %&¤##"&%¤ telefonen min gikk tom for strøm selv om den var nyladet, og jeg forsov meg med tre(!) timer. :frustrert:

Nå ja, kom meg gjennom (resten av) arbeidsdagen og har endelig fått lagt håret til mormor og reparert fjernkontrollen hennes. DD hadde handlet sushi til meg da jeg kom fra jobb, og det var kjærkommet da jeg seff ikke rakk frokost i dag. Nå har han vært og kjøpt akavarieplanter, så her skal det innredes.

Har skrevet enda mer på møtenotatet mitt. Det blir nok litt oppvask på det møtet ja. I dag så jeg at en plukkliste jeg hadde faxet over på torsdag fortsatt lå i faxen. Tror folk at den listen flyr ned på lageret og klistrer seg på varen helt av seg selv? :sur: Heldigvis hadde ingen tatt varen (det var den siste av det slaget) og jeg fikk plukket den selv i dag. Argh!

Note to self: Bla tilbake i Svingstang og sjekk pakkeplan for helgen.

*jekke øl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...