Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere. :vinke:

Bra dag. Hadde dugnad på jobb, og vi fikk ryddet utrolig mye. Nå gjenstår det bare å se hvor kjapt Duracell klarer å rote det til igjen. Har skrevet et notat til møtet på mandag, har tydeligvis flere meninger om kaoset på jobb enn jeg trodde, for notatet ble på nesten en hel side (i stikkordsform).

Bare en uke til flytting, og jeg begynner å bli stresset. Planen er å vaske ferdig klær og sengetøy osv. i helgen, pluss: Rydde i kjelleren, få ting opp fra gulvet i hele huset, vaske dører og karmer, vaske gulv og lister samt vaske badet grundig, inkludert dusjhjørne og vegger. Hvis det går i boks skal vi klare å pakke resten av tingene våre i løpet av neste uke, og være klare til flytting neste helg. Etter at vi har flyttet tingene blir det en vask til slutt.

I morgen er det jobb, og så må jeg legge håret til mormor. Og så må jeg hjelpe henne med TV'en, siden "velgeren" hennes (=fjernkontrollen) har gått amok. Det vil si at hun ikke får inn noe annet enn tv2. Niesen hennes har visst rotet til kanalene, og nå er hun sååå bekymret for at TV'en kanskje må leveres til reparasjon. Ja, ja...

Nå er det tid for å roe seg og håpe på en god natts søvn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så glemte jeg å si at Donnie hadde laget en vakker omelett da jeg kom fra jobb i dag. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var tykk, fluffy og passe fuktig, med knøttsmå broccolibuketter og champignon duppende i overflaten. Rett og slett vakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm - hvis man ser bort fra broccolien og champignonene så ga jeg i hvert fall meg selv assossiasjoener til noe helt annet enn omelett nå. Makan.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe i dag gitt. Har ikke sovet så lenge eller spesielt godt, men liker jo å våkne tidlig, selv om jeg er veldig trøtt nå. Da kan jeg kanskje dra litt tidligere på jobb og få gjort litt mer. Eller kanskje jobbe litt med pakkeprosjektet før jobb. Først er det uansett kaffe og frokost. Og friskpresset appelsinjuice! :hoppe:

Spent på om det blir mildvær i dag som meldt, akkurat nå er det -8,4 grader ute.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Mornings! Du har en tøff uke foran deg - jeg har flytting og nedvaskning friskt i minne... Har dere noen som kan hjelpe til? Jeg fikk hjelp av søstrene mine, og det var gull verdt.

Du, vi fikk beskjed fra kommunen i går om at byggesøknaden vår er godkjent - jeg er sååååå happy!!!! Nå er de bare å sette i gang! Jeg holder på å innrede oppi hodet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mornings! Du har en tøff uke foran deg - jeg har flytting og nedvaskning friskt i minne... Har dere noen som kan hjelpe til? Jeg fikk hjelp av søstrene mine, og det var gull verdt.

Du, vi fikk beskjed fra kommunen i går om at byggesøknaden vår er godkjent - jeg er sååååå happy!!!! Nå er de bare å sette i gang! Jeg holder på å innrede oppi hodet mitt :)

Au ja, jeg vet det... Men det skal nok gå bra. Har ikke tenkt å be om hjelp i utgangspunktet, men vi får se.

Gratulerer med innvilget byggesøknad - så heldig du er! :-D

Mmmmm - god juice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brrr ja. Nå har jeg fått akvariesakene jeg bestilte, så slipper i hvert fall Glenn å fryse. Håper jeg, venter på at temperaturen skal stige i bollen. Filteret til akvariet ser fint ut, men jeg må fikse på festemekanismen, siden den er beregnet på flatt glass, og mitt akvarie er rundt. Det får bli i morgen, da må jeg også handle planter. Jeg kommer ikke til for å plante på bunnen hvis akvariet er fullt av vann, derfor er akvariet bare halvfullt enda. (Nå skjønte ikke en gang jeg hva jeg prøvde å si. :klaske: )

Lurer på hvorfor jeg bestilte både innvendig filter + luftpumpe, når det er lufttilførsel fra filteret? Ja ja, sikkert kjekt å ha...

Supersliten etter jobb nå igjen, men etter fem timers jobb i morgen er det helg.

I kveld skal jeg ikke gjøre det spøtt, annet enn å gå en kveldstur med Lille Pels som endelig kom hjem i kveld etter over en uke hos "far". :-D

Merker at jeg ikke greier å formulere meg i det hele tatt akkurat nå, men det driter jeg i. :erter:

Middag i dag: Mr. Lee nudler med kjøttsmak.

Hutre, det er så utrolig kaldt her. :frustrert:

Og god helg til alle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper

Hallo!

Hvordan går det i svingen?

Vet du, du kan kjøpe sånne kjempefine luftstener som du fester luftpumpa på, så kan du for eksempel ha bobler på en rad bortover istedet for kjedelige bobler!

(Nå var det sikkert vanskelig å skjønne hva jeg mente)

Ha en fin kveld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Hvordan går det i svingen?

Vet du, du kan kjøpe sånne kjempefine luftstener som du fester luftpumpa på, så kan du for eksempel ha bobler på en rad bortover istedet for kjedelige bobler!

(Nå var det sikkert vanskelig å skjønne hva jeg mente)

Ha en fin kveld da :)

Nei da, jeg skjønte hva du mente. ;) Kanskje jeg skal gjøre det da, hvis ikke dobbelt opp med luft kveler de stakkars fiskene. Går det an? :klø:

Fin kvled på deg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...