Hu i Svingen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #421 Del Skrevet 11. januar 2007 Glemte å si: Dere må lese barneboka "28 rom og kjøkken" av Kristin Roskifte for inspirasjon. ← Virkelig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2007 #422 Del Skrevet 11. januar 2007 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #423 Del Skrevet 11. januar 2007 Ferdig på jobb. Totalt trafikkaos i Oslo i dag, så vi ventet til klokka åtte med å kjøre hjemover for å slippe køen. Heldigvis begynner jeg ikke før klokka ett i morgen. Ny jobbsituasjon, tror det skal bli bra, selv om han jeg skal jobbe med må ha sterk grad av ADHD eller noe. Han er hyggelig i hvert fall, om enn en smule ukonsentrert og hyper... Til helgen skal vi forberede flyttingen. Blir greit å komme i gang nå som det først er bestemt. Slipper å flytte akvarie og planter heldigvis, men må ta med madrassene. Første post: Rydde i og pakke ned smykker og musikk. Tømme nattbord. Vaske alle klær og sengetøy. Det skulle holde for en helg. Nå skal jeg surfe litt og prøve å senke adrenalinnivået før sengetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. januar 2007 #424 Del Skrevet 11. januar 2007 Det var rimelig kaos på veiene her også i dag, men jeg kjører en rimelig lite trafikkert vei. Så deilig å skulle begynne litt seinere på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 11. januar 2007 #425 Del Skrevet 11. januar 2007 Virkelig? :klø: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #426 Del Skrevet 12. januar 2007 Ferdig på jobb. Gikk greit i dag, jeg har begynt å rydde i kaoset i papirer og mail der. Duracell har oppført seg brukbart i dag. Satt en stund i kø på hjemveien på grunn av en ulykke, men ikke så veldig langt. Litt kjedelig å måtte kjøre til og fra jobb når jeg har pleid å ha gangavstand på 100 meter. Jobber i morgen også, så får prøve å komme meg i seng i skikkelig tid i kveld (ja, rekti...). Nå skal jeg spise matpakken min, for det rakk jeg ikke på jobb, og Donnie har ikke laget middag til meg selv om han sa han skulle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. januar 2007 #427 Del Skrevet 12. januar 2007 Ble det noe middag på deg? Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #428 Del Skrevet 12. januar 2007 Har sett Kingpin og nå fikk vi pizza på døren. Mmmm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 12. januar 2007 #429 Del Skrevet 12. januar 2007 Donnie har ikke laget middag til meg selv om han sa han skulle det. Har sett Kingpin og nå fikk vi pizza på døren. Mmmm!!! ← av en eller annen grunn så får dette meg til å fremstå som den slasken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #430 Del Skrevet 13. januar 2007 Jepp, det gjør det. Sovnet ca. klokka tre og våknet igjen klokka seks. Så fikk jeg ikke sove mer. Skal på jobb om en drøy time og er trøtt og sliten allerede før jeg begynner. Pokker! Men jeg fikk meg et morranyp da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #431 Del Skrevet 13. januar 2007 Ursliten etter jobb, men i dag var middagen klar da jeg kom hje, og det hjalp på humøret. :-D Skal surfe litt, så begynner jeg å vaske klær og rydde litt. Skal prøve å begynne så smått med pakking/ sortering/ kasting. HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 13. januar 2007 #432 Del Skrevet 13. januar 2007 Men jeg fikk meg et morranyp da. ← ja tenk seg til... her våkner jeg alt for tidlig på morgenen av at du sitter oppå meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #433 Del Skrevet 13. januar 2007 ja tenk seg til... her våkner jeg alt for tidlig på morgenen av at du sitter oppå meg. ← Stakkars deg. Det bør helst ikke gjenta seg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 13. januar 2007 #434 Del Skrevet 13. januar 2007 Stakkars deg. Det bør helst ikke gjenta seg eller? ← hehe... helst hver morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. januar 2007 #435 Del Skrevet 13. januar 2007 *kniper igjen øynene,holder for ørene og løper ut herfra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #436 Del Skrevet 13. januar 2007 Var det så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #437 Del Skrevet 13. januar 2007 Ombestemt. Ikkeno klesvask, rydding eller noe som helst annet på meg i dag. Jeg skal vaske håret og farge brynene i kveld, og det er det. FRI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. januar 2007 #438 Del Skrevet 13. januar 2007 Det ble litt for mye for en sart sjel ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #439 Del Skrevet 13. januar 2007 Det ble litt for mye for en sart sjel ja. ← Søt du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #440 Del Skrevet 13. januar 2007 Ja, jeg ser den... Det som er verre er at Donnie sendte meg en melding om at han nettopp så en ufo. Ikke bra... Og nå sendte han en til hvor han hevder å ha vitner. Ja ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå