Gjest Hedda Gabler Skrevet 25. november 2006 #281 Skrevet 25. november 2006 *trøsteklem* Da slapp du hangover på hesteryggen!
Hu i Svingen Skrevet 25. november 2006 Forfatter #282 Skrevet 25. november 2006 Ja, det er da enda noe.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 25. november 2006 #284 Skrevet 25. november 2006 Si fra hvis du trenger anstand!
Hu i Svingen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #286 Skrevet 27. november 2006 Drømte i natt at jeg hadde en halvkilos kampfisk i et akvarie som spiste opp alle de andre fiskene mine. Dum dag. Har ridd, gått tur og vært i møte på jobben. Det var egentlig det sistnevnte som var litt nedtur, av diverse grunner som jeg ikke kan skrive om her. Fordømte bekymringer! I morgen skal jeg rydde her, ute og inne. Den Store Ryddedagen skal det være. Kanskje jeg til og med blir ferdig med å rydde på klesrommet mitt? Vurderer å legge meg ganske snart. Gleder meg til å lese mer i boken jeg holder på med. "A short history of nearly everything"/Bill Bryson. Lurer på om jeg skal skifte laken først, det har blitt utrolig krøllete på rekordtid...
Dina Skrevet 28. november 2006 #287 Skrevet 28. november 2006 Hei! Har nesten litt dårlig samvittighet jeg, sånn som jeg har forsømt mine KG venner de siste ukene.... Sånn er det å være nyforelska, og å ha blitt kjæreste igjen! Jeg nyter hvert eneste minutt sammen med den gode, fine, herlig gutten min! Ha en fin dag, bruk den godt!
Hu i Svingen Skrevet 28. november 2006 Forfatter #288 Skrevet 28. november 2006 Hei Dina. Da begynner jeg å rydde. Det ser mildt sagt forjævlig ut her, så det virker litt uoverkommelig. I morgen blir det vask + månedshandel. Lurer på om vi får bilen tilbake fra EU-kontroll i dag?
Hu i Svingen Skrevet 28. november 2006 Forfatter #289 Skrevet 28. november 2006 Har ryddet i til sammen en halv time, og det hjelper langsomt. Det som er verre er at jeg i min iver etter å skifte batteri i dørklokka klarte å knekke en liten pinne som var loddet fast inni den, og nå har jeg brukt nesten en halv time på å fikse det igjen. Men nå virker den igjen da. Ding dong! Ingen bil på en ukes tid.
Hu i Svingen Skrevet 28. november 2006 Forfatter #290 Skrevet 28. november 2006 Har fått ryddet litt over alt, og begynt på klærne mine. Det kommer til å ta enda litt tid. Å rydde bort ubrukte sko og jakker fra gangen gjenstår også, men alt dette får bli i morgen. Så blir det vasking. Har funnet ut at en strikkejakke med håpløs form kan bli lue + skjerf, må finne frem symaskinen snart. Verdens verste humør i dag (og ganske ofte i det siste dessverre), ikke bra.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 28. november 2006 #291 Skrevet 28. november 2006 Hva hjelper på humøret ditt? Musikk? Sjokolade? Kaker? Ridetur? Lottogevinst?
Hu i Svingen Skrevet 28. november 2006 Forfatter #292 Skrevet 28. november 2006 Tja, kanskje lottogevinst? Eller en ekte tryllestav... Stakkars Donnie, ikke mye moro med meg på sånne dager. Men jeg laget et fint navneskilt til oss i dag, av plexiglass. Bra ting: Lønn på fredag Snart ryddig og rent hus Og det var det...
Hu i Svingen Skrevet 29. november 2006 Forfatter #293 Skrevet 29. november 2006 Bedre humør i dag. Ja... Det går tregt her, mest fordi en venninne kom med muffins til meg i ettermiddag, og vi ble sittende og skravle leenge. Nesten ferdig med klærne, bare klesstativet igjen. Handlingen må vente til i morgen etter jobb. Har også gått gjennom budsjettet vårt i dag, og det ser lysere ut enn på lenge. Sliten nå, men ikke sur. :-D
Leo Skrevet 29. november 2006 #294 Skrevet 29. november 2006 Stakkars Donnie, ikke mye moro med meg på sånne dager. ← Tror det var/er p.g.a. helt andre ting enn moroa gutta valgte oss litt mer voksne damene . Vi er kanskje litt kjedelige innimellom, men når vi først er morsomme, så er vi faen meg morsomme også! Eller hva sier du Donnie? Hæh???
Hu i Svingen Skrevet 30. november 2006 Forfatter #296 Skrevet 30. november 2006 Hei dere. Ja, det hender jeg er uhyre festlig. Men ikke i dag heller... Endelig ferdig med klesrommet. Det var deilig å få litt bedre plass i skuffene og et par ledige klaeshengere. Rekker ikke stort mer i dag, for nå er det snart jobb, og så skal vi handle, men jeg har tenkt å få støvsuget, det mååå jeg bare. Årets kaninjakt dette. Har også klart å henge meg opp i weffriddles, og det er ikke bra, jeg får gjort lite nok fornuftig fra før. Plan: Mat Støvsuge Tur Jobbe Handle
Donnie Darko Skrevet 1. desember 2006 #297 Skrevet 1. desember 2006 Tror det var/er p.g.a. helt andre ting enn moroa gutta valgte oss litt mer voksne damene . Vi er kanskje litt kjedelige innimellom, men når vi først er morsomme, så er vi faen meg morsomme også! Eller hva sier du Donnie? Hæh??? ← Har ikke akkuratt vært et fyrverkeri denne uka jeg heller. Jobbet overtid de siste tre dagene og vært kjempesliten selv.
Hu i Svingen Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #298 Skrevet 1. desember 2006 Har ryddet ferdig og vasket gulvet i dag (endelig). Nå står innbakt hvitløksscampi i ovnen som skal være snacksmiddag med bare aïoli som tilbehør. Donnieslampen er på juleverksted med jobben i dag. Han er grøtansvarlig. Lurer på om de faktisk lager noe? :klø: I morgen er det jobb, og så skal jeg på gløgg/grøtaften hos en venninne. Weffriddles tar for mye tid!
Gjest Tyr Skrevet 2. desember 2006 #299 Skrevet 2. desember 2006 Makalaust bra dikt du har skrevet til Hedda, Hui.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå