Hu i Svingen Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1161 Del Skrevet 4. juni 2007 La meg halv ti og våknet halv fire(!). Føler meg snytt, jeg som skulle ha en laaang og god søvn. Men: Det er knallvær! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. juni 2007 #1162 Del Skrevet 4. juni 2007 God morgen,morgenfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. juni 2007 #1163 Del Skrevet 4. juni 2007 Det var da uhorvelig tidlig. Deilig med godt vær, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #1164 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg er så utrolig glad i fine Donnie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 16. juni 2007 #1165 Del Skrevet 16. juni 2007 Long time, no see.. hu i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #1166 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Suppemannen! :-D Endret 17. juni 2007 av Hu i Svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #1167 Del Skrevet 17. juni 2007 Har hatt det så hyggelig i dag. :-D Har riktignok hatt hangover etter fin fest i går, men våknet så bra i dag, og Donnie dro på butikken og kjøpte rundstykker og masse godt pålegg så det ble en fin frokost. Så betalte vi regninger og dro på shopping, og DD fikk seg ny garderobe (det trengtes) i løpet av en times tid. Tok noen øl på verandaen i solskinnet, og så dro DD på byen, og jeg gikk med pelsen til en venninne hvor jeg var i et par timer før jeg gikk hjem igjen. Er sliten men veldig fornøyd, og utrolig glad! Jippi! JA! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. juni 2007 #1168 Del Skrevet 17. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2007 #1169 Del Skrevet 17. juni 2007 Så koselig at du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 17. juni 2007 #1170 Del Skrevet 17. juni 2007 ..Hu I... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #1171 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei Mrs. P, Saeria og Ugla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 17. juni 2007 #1172 Del Skrevet 17. juni 2007 Oj, det er liv i Svingen igjen!! Så godt å se at du er glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #1173 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei Bodillen. :-D Er fortsatt glad. 1. Jeg har fått penger for første gang på månedsvis. Mange penger (for meg)! De som sier at penger ikke betyr noe lyver så de tror det selv... 2. Knall jobbedag - det finnes håp! 3. Jeg skal snart spise svin indrefilet som er noe av det nammeste jeg vet. 4. Jeg er merkelig nok et teknologisk geni - noen ganger. 5. Jeg har fått en kald øl på en varm og lummer dag. Rart jeg er happy? NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. juni 2007 #1174 Del Skrevet 21. juni 2007 Weeeei! Blir jo glad av å lese her! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2007 #1175 Del Skrevet 21. juni 2007 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #1176 Del Skrevet 22. juni 2007 Supersliten etter en lang dag på jobb og halvannen time i kø (ferieutfart/St. Hanshelg?). Har løst det teknologiske problemet i dag - helt av meg selv, og alle de fire "tekniske ekspertene" jeg har snakket med de siste par dagene har tatt feil. Haha! Nå kan jeg søke jobb i Relacom eller Telenor for jeg kan mer enn de som jobber der, og jeg kan attpåtil ta meg betalt for å si "jeg vet ikke". :-D Altså veldig sliten, men fortsatt veldig fornøyd. Det er Topp 20-arrangement i Oslo i dag (duh!), og DD skal dit, men det er fordi Turboneger spiller (sier han i hvert fall, mulig han er skap-topp20-fan?). Skulle gjerne sett dem jeg også, men oooorker bare ikke. Dessuten regner det, så da er det like greit. Skal tilbringe kvelden helt alene hjemme og kose meg med å surfe og spise håndværkere. Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. juli 2007 #1177 Del Skrevet 1. juli 2007 De som sier at penger ikke betyr noe lyver så de tror det selv... De som sier penger ikke betyr noe, er de som aldri i sitt liv har behøvd å se etter om de har penger til brød den dagen... Nå var det plutselig lenge siden jeg har vært her igjen, men jeg har herved oppdatert meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. juli 2007 #1178 Del Skrevet 6. juli 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1179 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Hei Mysan og Mrs. P. :-D Tror dette er anti-KG-rekord for min del. Har hatt så mye annet å gjøre at jeg ikke har orket + har hatt ultratreigt nett (min kjære mor hadde glemt å betale nettregningen, så nettet ble attpåtil stengt til slutt). Nå skal jeg ha ferie! Bare en lørdag igjen på jobb! :-D Dvs, det er gøy på jobb altså, men nå begynner jeg å glede meg til litt fri... Er supertrøtt alt nå, så blir neppe sent i kveld... Endret 6. juli 2007 av Hu i Svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1180 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har bare levd i 1653 uker - jeg er i sjokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå