Leo Skrevet 10. april 2007 #1061 Del Skrevet 10. april 2007 Det var for uke 13 og 14, men jeg leverte etter klokken 1800. Tror det var litt før klokken 2200. Alt de sa på NAV var at jeg tidligst kunne levere 7. april, de sa ikke noe om seneste tidspunkt, men etter hva jeg tidligere har hørt om meldekort må de leveres på dagen en bestemt dato. Uansett tåpelig å ha innleveringsdato på lørdager. Vi får se... ← Meldekort må ikke leveres på dagen en bestemt dato. Tvert i mot har du en drøy uke på deg og lørdag er bare første innleveringsdag. Leverer du innen kl. 18.00 mandagen etter første innleveringsdag, får du pengene utbetalt på tidligst mulige tidspunkt som er onsdag. Leverer du senere, blir utbetalingen forskjøvet tilsvarende. Slik du beskriver det, vil jeg anta at du kan forvente utbetaling på torsdag. Jeg fikk for øvrig også en rimelig spinnvill forklaring på dette innledningsvis, men i ettertid har jeg desverre fått rikelig anledning til å studere hvordan dette fungerer ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 10. april 2007 #1062 Del Skrevet 10. april 2007 Svingers! Long time no see. Håper du er ved godt mot etter påsken. Nye muligheter og fete, utfordrende jobber står i kø og bare venter på deg, det er jeg overbevist om! Ønsker deg en fin dag og en innholdsrik uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. april 2007 Forfatter #1063 Del Skrevet 10. april 2007 Oh, what a rush! Så nettopp siste episode av Prison Break sesong 2 - GODDAMN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 10. april 2007 #1064 Del Skrevet 10. april 2007 Ha en fin kveld, Hu i.... ® Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. april 2007 #1065 Del Skrevet 10. april 2007 Ønsker deg en uke meg mange, gode muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 13. april 2007 #1066 Del Skrevet 13. april 2007 Hei, Hu! Her har våren kommet - igjen. Antar det er samme sak hos deg, du er vel i samme landsdel som meg, er du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. april 2007 #1067 Del Skrevet 13. april 2007 Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. april 2007 Forfatter #1068 Del Skrevet 15. april 2007 Har hatt en fin helg ja. Har hatt sesongåpning av sommerhytta med foreldrene mine (DD har vært på tur med jobben). Hytta skal leies ut i sommer, så vi har vasket, ryddet, raket, vannet og tatt bilder til annonsen. Og selvfølgelig grillet og drukket vin og kost oss masse. Vi har dessuten vært og sett på en båt i dag, vurderer en oppgradering siden den vi har er gammel som alle haugene, og ny båt vil være fint ved utleie. Nå har jeg knotet sammen et utkast til annonsetekst og plukket ut bilder. Blir spennede å se hvilken respons vi får. Og da er helgen over og jeg har heldigvis Donnie hjemme igjen så jeg kan sovne i en armkrok i kveld. Nice. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. april 2007 #1069 Del Skrevet 15. april 2007 Armkroker er fint. Kos med grill og vin også, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 15. april 2007 #1070 Del Skrevet 15. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 18. april 2007 #1071 Del Skrevet 18. april 2007 Her var det lite liv, ute å nyter sola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 18. april 2007 #1072 Del Skrevet 18. april 2007 Juhuuu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. april 2007 Forfatter #1073 Del Skrevet 18. april 2007 Skriver lite fordi det skjer utrolig lite. Nå har jeg f.eks. vasket klær. Neste på programmet er å vaske badet før jeg tar en vårpuss med peeling og slikt. Det er fint vær, men det blåser og er ganske kjølig. Rapport avgitt. Jo, også skal jeg i butikken og kjøpe komler, bacon og sirup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 18. april 2007 #1074 Del Skrevet 18. april 2007 Åhøyf, jeg skriver om sånne kjipe "nå har jeg pusset tennene"-ting, det gjør da ingen verdens ting! Riktignok er det heller få besøkende i min dagbok... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. april 2007 Forfatter #1075 Del Skrevet 18. april 2007 Komler inntatt, tur unnagjort og nå spiser jeg restene av påskeegget mitt. Tenker jeg skal ta meg et bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 18. april 2007 #1076 Del Skrevet 18. april 2007 Komler inntatt, tur unnagjort og nå spiser jeg restene av påskeegget mitt. Tenker jeg skal ta meg et bad. ← Hm, dette minte meg om at jeg har en smågodtpose stående i det ellers skrante godteskapet! *løøøøper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 19. april 2007 #1077 Del Skrevet 19. april 2007 Halloen! Til deg på fra meg: :kaffe: http://www.youtube.com/watch?v=YqGwtONAT-s...related&search= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. april 2007 #1078 Del Skrevet 19. april 2007 Snart helg igjen, jo. Har du noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1079 Del Skrevet 19. april 2007 Halloen! Til deg på fra meg: :kaffe: http://www.youtube.com/watch?v=YqGwtONAT-s...related&search= ← Næææ så koselig! Snart helg igjen, jo. Har du noen planer? ← Hei Bettie. Ingen bestemte planer nei. Hytta var jo deilig sist helg, men med dette været blir det kanskje ikke like moro... (Det blååååååååååser) Har satt til livs resten av komlene og er stappmett. Så en italiensk film på TV nettopp. Den var hggelig og litt trist og dabbet av etter hvert. Va bene. Lurer på om jeg begynner å dabbe av selv, er jo reneste gamlehjemmet her om dagen. Får sove på det, god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1080 Del Skrevet 19. april 2007 Herregud så mye jeg har spist i dag! :icon_neutral: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå