Donnie Darko Skrevet 6. april 2007 #1041 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg bare ga hun en stiv en jeg.. så blei a like blid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 6. april 2007 #1042 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg bare ga hun en stiv en jeg.. så blei a like blid. ← Den tøsa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 6. april 2007 #1043 Del Skrevet 6. april 2007 Sjokkert over munnbruken her!!! *rister på hodet i dyp indignasjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 7. april 2007 #1044 Del Skrevet 7. april 2007 Å herre... Fyllesjuk! Disse to inferno-dagene har vært helt sinnsyke. Sykt mange fete konserter. Får vel tvinge i meg to pils å komme meg på toget inn til byen igjen. Første bandet jeg skal se idag begynner kvart på seks.. SKÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 7. april 2007 #1045 Del Skrevet 7. april 2007 Å herre... Fyllesjuk! Disse to inferno-dagene har vært helt sinnsyke. Sykt mange fete konserter. Får vel tvinge i meg to pils å komme meg på toget inn til byen igjen. Første bandet jeg skal se idag begynner kvart på seks.. SKÅL! ← Skikkelig påskeidyll med andre ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. april 2007 #1046 Del Skrevet 7. april 2007 Påskeidyll, ja. Kose deg, Donnie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 7. april 2007 #1047 Del Skrevet 7. april 2007 Skikkelig påskeidyll med andre ord... ← hehe.. jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 7. april 2007 #1048 Del Skrevet 7. april 2007 Band jeg skal se idag: Lobotomized brutal truht Dødheimsgard Blood Tsunami Koldbrann Sodom Pils ute pils inne pils i levern, pils i sinnet. Øøøøøl heeeele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 7. april 2007 #1049 Del Skrevet 7. april 2007 Våkna for to timer siden og nå spratt jeg den første pilsen til de vakre tonene av Sodom - Ausgebombt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 7. april 2007 #1050 Del Skrevet 7. april 2007 Er dette sånn "BRØØØØØØL! HELVETE! AAAAAARGH!!!!!!! BRØØØØØØL!!!!!"-musikk? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 8. april 2007 #1051 Del Skrevet 8. april 2007 Da overlevde jeg Inferno-festivalen i år også... så vidt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 8. april 2007 #1052 Del Skrevet 8. april 2007 Er dette sånn "BRØØØØØØL! HELVETE! AAAAAARGH!!!!!!! BRØØØØØØL!!!!!"-musikk? :klø: ← Det stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 8. april 2007 #1053 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Ey! Donnie! Hvor har du gjort av Hu??? Endret 8. april 2007 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 8. april 2007 #1054 Del Skrevet 8. april 2007 Det stemmer.. ← Ok... *utvider mine horisonter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. april 2007 Forfatter #1055 Del Skrevet 9. april 2007 Hjemme igjen etter enda en fjelltur. :-D Donnie virker en smule redusert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. april 2007 #1056 Del Skrevet 9. april 2007 Hjemme igjen etter enda en fjelltur. :-D Donnie virker en smule redusert... ← Velkommen hjem og sånn oss i mellom, så har jeg en mistanke om at Donnie har vært på fylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. april 2007 #1057 Del Skrevet 9. april 2007 Håper fjellturene har gjort deg godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. april 2007 Forfatter #1058 Del Skrevet 9. april 2007 Velkommen hjem og sånn oss i mellom, så har jeg en mistanke om at Donnie har vært på fylla ← Sier du det? :klø: Håper fjellturene har gjort deg godt ← Ja det tror jeg, takk som spør. Har vært i søsterens bursdag i mitt egentlige hjem i dag. Vi måtte tidlig hjem siden Donnie har drukket seg fra sans og samling i ca. en uke i strekk. Stakkars gutt. Jeg har levert mitt livs første meldekort i dag, to dager for sent. Håper ikke det gjør noe? :klø: ~ Donnie spøy nettopp. Jeg tror at han ikke bare er fyllesjuk, men har fått omgangssyken - siden både mamma og søsteren har hatt den de siste dagene. Jeg leker mor Theresa og har hentet bøtte og vasket doen mens han dusjer siden "nothing says I love you like a clean toilet bowl". Håper virkelig han kommer seg fort (og at jeg slipper unna ). Spent på hva denne uken bringer av diverse gleder og prøvelser. Antar at det blir et assortert utvalg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. april 2007 #1059 Del Skrevet 9. april 2007 Sier du det? :klø:.← Ja, er du ikke glad for at jeg kan fortelle deg hva som egentlig foregår når du er bortreist? Jeg har levert mitt livs første meldekort i dag, to dager for sent. Håper ikke det gjør noe? :klø:← Dette har jeg beklageligvis rede på og hvis det er snakk om meldekort for perioden 25. mars til 8. april (Uke 13 & 14), er du ikke for sent ute. Da har du derimot levert to dager etter første mulige innleveringdato som var på lørdag og vil få pengene utbetalt på onsdag dersom du leverte før kl. 18.00. Var det derimot snakk om uke 12 & 13 var du vel for sent ute og har nok et lite problem, men jeg tror faktisk ikke det er teknisk mulig å levere meldekort for sent over internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. april 2007 Forfatter #1060 Del Skrevet 9. april 2007 Dette har jeg beklageligvis rede på og hvis det er snakk om meldekort for perioden 25. mars til 8. april (Uke 13 & 14), er du ikke for sent ute. Da har du derimot levert to dager etter første mulige innleveringdato som var på lørdag og vil få pengene utbetalt på onsdag dersom du leverte før kl. 18.00. Var det derimot snakk om uke 12 & 13 var du vel for sent ute og har nok et lite problem, men jeg tror faktisk ikke det er teknisk mulig å levere meldekort for sent over internett. ← Det var for uke 13 og 14, men jeg leverte etter klokken 1800. Tror det var litt før klokken 2200. Alt de sa på NAV var at jeg tidligst kunne levere 7. april, de sa ikke noe om seneste tidspunkt, men etter hva jeg tidligere har hørt om meldekort må de leveres på dagen en bestemt dato. Uansett tåpelig å ha innleveringsdato på lørdager. Vi får se... Donnie har lagt seg, jeg håper han får sove. Vil egentlig ikke legge meg med en gang, da jeg er redd for å forstyrre ham. Men burde tusle i seng, nå kommer det en ny uke med nye muligheter. Hurra liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå