Gjest Bodillen Skrevet 2. april 2007 #1021 Del Skrevet 2. april 2007 haha.. festivalpasset og billettene for Fredagen og lørdagen ble utsolgt før alle bandene var annonsert. ← Det er jo fredager og lørdager som er prima konsertdager. Så kan vi sove leeeenge dagen etter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 3. april 2007 #1022 Del Skrevet 3. april 2007 Sier ikke det deg noe...? ← Frekkis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 3. april 2007 #1023 Del Skrevet 3. april 2007 Fin påske, Hu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. april 2007 Forfatter #1024 Del Skrevet 4. april 2007 Jøss, her var det aktivitet jo. :-D Har hatt det kjempefint, med påskesol, påskesnø, påskeegg og påskeøl. Deilige late dager i solveggen med bok og masse god mat. Nå kom vi nettopp hjem (søster, søsters venninne og jeg + pølsene) etter å ha tatt oss god tid hjem og stoppet for å se på en stavkirke underveis. Huset ser faktisk ikke ille ut heller. Flinke Donnie. Nå skal jeg dusje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 4. april 2007 #1025 Del Skrevet 4. april 2007 Jøss, hjemme alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. april 2007 Forfatter #1026 Del Skrevet 4. april 2007 Ja, må jo på Rockefeller i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. april 2007 #1027 Del Skrevet 4. april 2007 Velkommen hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 4. april 2007 #1028 Del Skrevet 4. april 2007 Har hatt det kjempefint, med påskesol, påskesnø, påskeegg og påskeøl. Deilige late dager i solveggen med bok og masse god mat. ← nææh, så koselig!! Dø, bare sånn for å SLADRE så sølte Donnie en ostebit på GULVET!!!!!!!!!!! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 4. april 2007 #1029 Del Skrevet 4. april 2007 GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 4. april 2007 #1030 Del Skrevet 4. april 2007 nææh, så koselig!! Dø, bare sånn for å SLADRE så sølte Donnie en ostebit på GULVET!!!!!!!!!!! :O ← Jepp. Og han planla faktisk å la den ligge helt til i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 4. april 2007 #1031 Del Skrevet 4. april 2007 Jepp. Og han planla faktisk å la den ligge helt til i dag... ← Skandale.. SKANDALE SIER JEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 4. april 2007 #1032 Del Skrevet 4. april 2007 Er ikke Donnie kjendis, da? Se & Hør betaler vel penger for sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. april 2007 Forfatter #1033 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg har hatt det så gøy ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 5. april 2007 #1034 Del Skrevet 5. april 2007 Så bra! Deilig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 5. april 2007 #1035 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg har hatt det så gøy ute! ← Ja, Donnie dro deg vel med på fylla tenker jeg, så du skulle GLEMME at han har sølt rundt med mat i dagsvis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. april 2007 #1036 Del Skrevet 5. april 2007 Godt for deg at du har hatt noen fine påskedager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. april 2007 Forfatter #1037 Del Skrevet 5. april 2007 Hei på dere. Nå skal jeg hoppe i dusjen og så ta toget til Oslo for å se Fatal Demeanor spille på Inferno. Det blir sjovt. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. april 2007 #1038 Del Skrevet 5. april 2007 Kose deg masse da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 6. april 2007 #1039 Del Skrevet 6. april 2007 Ja, Donnie dro deg vel med på fylla tenker jeg, så du skulle GLEMME at han har sølt rundt med mat i dagsvis!!! ← HYSSSSSSJ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 6. april 2007 #1040 Del Skrevet 6. april 2007 HYSSSSSSJ!!! ← Håper for din del at du har ryddet opp skikkelig etter deg og kjøpt blomster til henne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå