Hu i Svingen Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #701 Del Skrevet 16. februar 2007 Ting tar tid, men nå har jeg fortært svinefilet med potet, broccoli og champignonsaus med skammelig mye fløte i. En røyk til, så er jeg fit for rydding. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #702 Del Skrevet 16. februar 2007 CD'er og DVD'er er stablet pent på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 16. februar 2007 #703 Del Skrevet 16. februar 2007 Nettopp noe sånt ja! Det verste er at han liksom gir meg en kos (i søvne), hvorpå han snur hodet, liksom tar sats, og smeller til meg med panna. Ustabilt. ← Ler så jeg hyler!! Er det slemt? Helt ufattelig slitsom dag (sikkert fordi jeg var oppe til halv fire i natt, kombinert og ble møtt av kjekke mannen i dress og slips, med middag i ovnen og øl i stetteglass. ← Så søt han er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #704 Del Skrevet 16. februar 2007 Ler så jeg hyler!! Er det slemt? Så søt han er!! ← Nei da, ikke slemt. Det var rimelig komisk akkurat da også, selv om det gjorde ganske vondt. Søt ja. :-D Kan ikke huske sist jeg ble så overrasket og glad. Nå har jeg shinet her. Ikke i hver minste krok, men har ryddet stua, kjøkkenet og gangen, og støvsuget. Det ble veldig bra, bare uvant å ha så stort areal å støvsuge. Er enda mer sliten enn i sted, men desto mer fornøyd. Snakket nettopp med Donnie som er på seminar, han kom rett fra målsetningsmøte og hørtes ut som en brosjyre. Skikkelig engasjert. Nå skal jeg rusle en ti minutters tissetur med pølsa, og så får vi se hvor lenge jeg orker å sitte her og henge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 16. februar 2007 #705 Del Skrevet 16. februar 2007 Bare innom en snarvisitt for å si hei og god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #706 Del Skrevet 17. februar 2007 Nå har jeg kost meg på gulvet med Pølsa lenge. Leke, dytte, sitte på fanget, kooose, dytte, vaske, passe på, kose mer. Jeg blir helt rørt over den tilliten hun viser, og hvor fantastiske dyr er når man blir skikkelig kjent med dem. Nydelige pølsa mi som maler som en katt! *klump i halsen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. februar 2007 #707 Del Skrevet 17. februar 2007 Min langhårede dachs er vel det nærmeste man kommer en pølse med pels på og jeg kjenner meg godt igjen! Nå begynner han jo å bli virkelig gammel og det som egentlig er litt synd er at man ikke får virkelig god kontakt med dem før de er godt voksne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toro_Jenta Skrevet 17. februar 2007 #708 Del Skrevet 17. februar 2007 det tok fryktelig lang tid før jeg fatta det var snakk om ei bikkje her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toro_Jenta Skrevet 17. februar 2007 #709 Del Skrevet 17. februar 2007 åsså lurte jeg på en ting,,,, har du fått bilde av ei jente i matroskjole i posten for ei stund siden? (lurte på oim du var noen jeg trodde skjønner du) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 17. februar 2007 #710 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Ah, jeg savner å ha hund! Du beskriver det så godt. Kan dessverre ikke skaffe oss det, for sambo er allergisk Dessuten synes jeg vi jobber alt for mye, har ikke samvittighet til å skaffe en hund uten å ha tid til å ta oss av den. God helg! Endret 17. februar 2007 av Drua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #711 Del Skrevet 17. februar 2007 Min langhårede dachs er vel det nærmeste man kommer en pølse med pels på og jeg kjenner meg godt igjen! Nå begynner han jo å bli virkelig gammel og det som egentlig er litt synd er at man ikke får virkelig god kontakt med dem før de er godt voksne! ← Ja, det er sant det. Er ikke din 14 eller noe sånt? Min blir seks i april, så hun er "bare" middeladrende. åsså lurte jeg på en ting,,,, har du fått bilde av ei jente i matroskjole i posten for ei stund siden? (lurte på oim du var noen jeg trodde skjønner du) ← Ingen matroskjole nei... :klø: Ah, jeg savner å ha hund! Du beskriver det så godt. Kan dessverre ikke skaffe oss det, for sambo er allergisk Dessuten synes jeg vi jobber alt for mye, har ikke samvittighet til å skaffe en hund uten å ha tid til å ta oss av den. God helg! ← De krever en del tid og oppmerksomhet ja, men det er definitivt verdt det. Og jeg er veldig glad for at ingen av mine nærmeste er allergiske mot hund. Er selv allergisk mot katt, så jeg vet hvor frustrerende det kan være. Er så glad for at jeg har Pølsa mi. Hun er min første hund, men hun blir ikke den siste om jeg får det som jeg vil... Nå har jeg sovet lenge, men ikke så godt. Våknet av at jeg hadde forvillet meg inn i dynetrekket tre ganger. Merkelig. Ute renner snøen bort i rekordfart, og jeg må si jeg gruer meg til det fryser på igjen, jeg kommer til å slite med å få bilen opp bakken her. Grått og trist er det også i dag, usj... I morgen er det meldt bedre vær med litt sol, håper det slår til. Planen er frokost, tur (i regntøy), dusj og matlagning til i kveld. Og så må jeg vaske litt klær. Ha en fin lørdag folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. februar 2007 #712 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Er ikke din 14 eller noe sånt? Min blir seks i april, så hun er "bare" middeladrende. ← Neida, han er "bare" elleve, men heldigvis den sprekeste elleve år gamle hunden jeg noen gang har sett! (Veterinæren er heldigvis enig ...). Nå skal jeg ut i det nyyydelige været! De gummistøvlene var en fornuftig investering... Ha en fin dag snuppa! Endret 17. februar 2007 av Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toro_Jenta Skrevet 17. februar 2007 #713 Del Skrevet 17. februar 2007 nei da er det bare meg som roter beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #714 Del Skrevet 17. februar 2007 Ikke noe å beklage det. Nei, nå har jeg surret alt for lenge, på tide å komme i gang her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #715 Del Skrevet 17. februar 2007 Sånn, har gått tur og båret inn ved. Nå skal jeg sette på oppvaskmaskinen og hoppe i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 17. februar 2007 #716 Del Skrevet 17. februar 2007 Nå har jeg sovet lenge, men ikke så godt. Våknet av at jeg hadde forvillet meg inn i dynetrekket tre ganger. Merkelig. ← Vær glad du ikke våknet av at dynetrekket hadde forvillet seg inni deg, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #717 Del Skrevet 17. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. februar 2007 #718 Del Skrevet 17. februar 2007 Håper lørdagen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #719 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei Dina. Hadde det så koselig i går! Noen kolleger av Donnie, og noen venner av meg på besøk, veldig hyggelig. Har vært rimelig asosial en stund nå, så det var moro å treffe litt folk! Var her ganske lenge, vi startet tidlig siden DD og gutta kom allerede halv seks. Dro ut i tolvtiden(?) og traff flere venner jeg ikke har sett på lenge. Koste meg masse, og ble pære full. Etter hva jeg husker har jeg ingenting å ha fylleangst for heller, det er alltid deilig. Sto opp i tolvtiden i dag, og har ryddet her. Solen skinner, og jeg skal snart ut og rusle litt med Snupp. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 18. februar 2007 #720 Del Skrevet 18. februar 2007 Vet du hva, du fremstår som så utrolig positiv Jeg titter innom her og leser om dine gjøremål og ting og tang, og det slår meg at du helt sikkert er en sånn lugn, positiv person som alle bare må like! Spør DD om jeg har rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå