Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Spennende hopprenn. :klappe: Hadde planer om å pakke ut de siste tingene i dag, men jeg tror jeg tar meg heeelt fri. Deilig! :-D

Hva skal jeg ha til søndagsmiddag tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, der er du jo - og etter datoer og klokkeslett å dømme så har du vært her hele tiden også, selv om jeg ikke har sett deg på en stund. Ikke så rart, jeg har tydeligvis ikke lett etter deg her - hjemme.

For sent å ønske god helg, men jeg kan vel ønske deg en fin ny uke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Jo. Er hjemme. Lang diskusjoin med svigerfar som vil ha kirkebryllup. Smått annoying. Legger meg nå, jobb i morgen.

God natt til dere. :vinke:

:overrasket: Det er vel strengt tatt de to som skal gifte seg som bestemmer det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Mysan. :)

Puh! Jobbedag overstått og regninger betalt. Dvs. ikke alle, men de som har hatt forfall. :rodme: De andre blir betalt torsdag. Endelig tror jeg vi kan si at vi er over den verste kneika økonomisk, og det til tross for at dette er årets verste måned. Hurra! :hoppe:

Har vært flink og tatt med meg jobb hjem i dag, jeg har laget noen bestillingsskjemaer vi trenger på helt eget initiativ. *stolt* Det er mest for å lette min egen arbeidshverdag da, og jeg rekker ikke gjøre sånt mens jeg er på jobb, for mange forstyrrelser der.

Fiskegrateng til middag. Guuud nå føler jeg meg etablert. Bare jobb, snømåking, middag og regninger. Ikke noe gøy som skjer. :forvirret:

Ja ja, solen går nå ikke ned før klokken 17.00 og det er nesten så jeg lukter vår - hvis det bare hadde vært litt (mye) mildere og litt mindre (ingen) snø. Men det kommer. :-D

Lurer på om jeg skal bade i dag også? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:  Det er vel strengt tatt de to som skal gifte seg som bestemmer det...

Vel, nå er vi ikke akkurat gifteklare heller da, så det er kanskje ikke så rart at jeg synes han maser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Vel, nå er vi ikke akkurat gifteklare heller da, så det er kanskje ikke så rart at jeg synes han maser. ;)

Nei, jeg kan ikke akkurat erindre at jeg har sett temaet debattert her tidligere...

Du er vel drømmesvigerdattera, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå måtte jeg plutselig le.

Svigerfar snakker om kirkebryllup, og så har egentlig ikke tema vært oppe en gang?

Er han redd sønnen skal bli peppersvenn eller? Han har da litt tid igjen ennå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nemlig. Svigerfar er litt annerledes enn de fleste svigerfedre. Men han har jo både avlet og oppdratt Donnie, så jeg bør vel ikke klage på ham. ;) Drømmesvigerdatteren hans er jeg dog ikke, selv om svigerfar ser ut til å ha akseptert meg til slutt.

Har gjort nytte for meg i dag. Var igjen på jobb i to timer og fikset på utstillingen. Har hatt en veldig hyggelig kveld med Digge D etterpå og har fått ham i seng. Nå skal jeg roe meg litt ned før jeg følger etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner meg langsomt til rette i mitt nye/gamle hjem. Har sittet i sofaen to ganger på en uke nå, det må sies å være bra. Sover godt her, mot alle odds. Jeg antar at jeg vil føle meg hjemme om en måned eller to...

Gleder meg uansett ufattelig mye til vår og sommer. Lys og luft(ing) og å slippe å sjangse hver gang jeg setter bilen i 2. gir opp bakken.

Bare litt balle at det ikke er et eneste j%¤la blomsterbed her... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh,ikke verst!  Hvor sitter du ellers da?  *nysgjerrig*    ;)

Den måtte jo komme... Foran PC'en selvfølgelig. :ler:

Eller i badekaret - har utviklet en mystisk hang til å senke kroppen min i vann den siste uken... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, nå gleder jeg meg til å legge meg inntil DD. Hvis jeg ikke får en trøkk 16 da, det fikk jeg i går... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er freakish når jeg klikker på Nye innlegg og det står Hu i Svingen på rekke og rad nedover høyre kolonne. Hjelpe meg, er jeg helt alene i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøkk 16? Fikk du deg en på trynet?  Jeg er tett.

Nei da, du er ikke tett. :ler:

Han klarte først å nikke til meg, deretter å gi meg en albue. Det hele skjedde i går natt og i søvne (dvs han sov, ikke jeg). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...