Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nøyer meg med kun det beste. :sjarmor:

Anyway. Har ikke en dritt på hjertet, er bare trøtt. Så god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i ett. Bare et par dager til vi flytter, og huset er max kaotisk. Var på "visning" i vårt nye hjem i går, og skal ha det samme her i morgen. Vi går gjennom hva som skal frigjøres av plass og hva vi skal ta med og ikke. I morgen skal jeg prøve å få ryddet i alle papirer, og vi må pakke sammen resten av kontortingene vi har i kjøkkenskapene, pluss at vi må vaske litt mer. Siste flyttelass går på søndag, natt til mandag blir den første i nytt hus.

Masse styr på KG om dagen også, men rekker ikke å følge med på det heller, annet enn at jeg har full forståelse for alle som sympatisletter seg. Hvis det er slik at Heges versjon stemmer synes jeg det er veldig råttent av KG. Det vil vel vise seg når en dom foreligger, vil ikke spekulere for mye inntil da. Er litt inne på Konkurrenten også, artig å se mange gamle fjes der som ikke har vært på KG på en stund. Og så er det deilig å kunne snakke litt friere. ;)

Må rekke å ri i morgen også, forhåpentlig i dagslys, men det har jo blitt lettere nå som sola ikke går ned før halv fem.

Orker ikke all verdens i kveld, men håper på litt tid med Donnie, det har blitt litt lite av det i det siste.

God kveld alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart dronning i nytt slott. Det verste som finnes er vel selve flytteprosessen, men det blir sikkert deilig å komme i orden på nytt sted.

Du har sikkert nevnt det i boken din, men jeg orker ikke bla og lete, så.... hvor flytter dere? Langt unna, blokk, hus, rekkehus, hytte...? Stryk det som ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slott ja... Vi skal bytte hus med mine foreldre i ett år (lang historie), så vi får ca. tre ganger så god plass, uten at jeg er spesielt happy av den grunn. Nå blir det Hu i Villaen. Det er 5 km unna.

Har hatt en kjøkkenøkt i dag. Begge høyskapene er ryddet for kontorsaker, papirer og rot. Berget av esker i stua vokser. Det er søppelsekker, papirsekker, fretexsekker, dritt og lort over alt.

Gjenstår:

Rydde i hyllene i kjelleren

Rydde bort/pakke ned turklær som henger i trappen

Pakke ned klær, yttertøy og utesko

Rydde veranda

Pakke sengetøy/dyner og puter

Rydde i øverste skapet på soverommet

Rydde bort treningsmatte og klær som skal syes om (ta med?)

Vaske - altså gulvet i gangen, på soverommet og kjøkkenet + resten av listene

Pakke ned tørrvarer og kjøle-/frysevarer (sist)

Syntes vi lå godt an før jeg skrev dette ned. :forvirret:

Tror ikke jeg orker stort mer i dag, skal bare gå gjennom diverse gavekort, bilder og produktprøver som jeg fant i kjøkkenskapet.

Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse er gjennomgått og sortert.

I morgen har Silent Vanquish - det ene bandet til Donnie - releaseparty på Union Scene i forbindelse med plateslipp. Det blir moro - i hvert fall hvis jeg fortsatt er i stand til å stå på bena (føles ikke slik nå).

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sliten av bare å lese om alt du styrer med fortiden, Hu i... :tristbla:

Lykke til med pakking og flytting... :klem:

Du kommer nok "i mål", flinke jenta... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugla! :-D Her var du mens jeg snoket rundt i treet ditt. :) Takk skal du ha, trengte en liten oppmuntring nå...

Oboy får være substitutt for ekte sjokolade i dag, tar meg et glass før jeg køyer - som er veldig snart.

Supersnille venninne skal ta med Pelspølsa mi på tur i morgen, siden jeg ikke reker shait før konserten. Er så glad for at hun gidder det. :)

Bedtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugla! :-D Her var du mens jeg snoket rundt i treet ditt. :) Takk skal du ha, trengte en liten oppmuntring nå...

Hyggelig at du også tok en tur innom treet mitt... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Hei og god natt Mrs. P. :-D

Hyggelig at du også tok en tur innom treet mitt... ;)

Det ble TO glass med Oboy. :sjenert: Men NÅ er det sengen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det skal bli godt å forholde seg til ett hus. Flytting er noe herk.

Ønsker deg uansett en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempegøy i går og veldig bra konsert. :-D Litt for mye øl i går, så nå blir det Peppes på døra. Må få ryddet, vasket og pakket litt i kveld, dette er dagen før dagen, og det er en smule bombet her etter nachspielet (selvsagt med Queen video collection)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...