Gjest Hedda Gabler Skrevet 30. januar 2007 #601 Del Skrevet 30. januar 2007 Håper du har fått sove godt og lenge. Jeg vil også ha en mann som gir meg hamburger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 30. januar 2007 #602 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg hadde nøyd meg med bare en mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 30. januar 2007 #603 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg ville ha nøyd meg med bare en hamburger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #604 Del Skrevet 30. januar 2007 Nøyer meg med kun det beste. Anyway. Har ikke en dritt på hjertet, er bare trøtt. Så god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. januar 2007 #605 Del Skrevet 30. januar 2007 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #606 Del Skrevet 31. januar 2007 Her går det i ett. Bare et par dager til vi flytter, og huset er max kaotisk. Var på "visning" i vårt nye hjem i går, og skal ha det samme her i morgen. Vi går gjennom hva som skal frigjøres av plass og hva vi skal ta med og ikke. I morgen skal jeg prøve å få ryddet i alle papirer, og vi må pakke sammen resten av kontortingene vi har i kjøkkenskapene, pluss at vi må vaske litt mer. Siste flyttelass går på søndag, natt til mandag blir den første i nytt hus. Masse styr på KG om dagen også, men rekker ikke å følge med på det heller, annet enn at jeg har full forståelse for alle som sympatisletter seg. Hvis det er slik at Heges versjon stemmer synes jeg det er veldig råttent av KG. Det vil vel vise seg når en dom foreligger, vil ikke spekulere for mye inntil da. Er litt inne på Konkurrenten også, artig å se mange gamle fjes der som ikke har vært på KG på en stund. Og så er det deilig å kunne snakke litt friere. Må rekke å ri i morgen også, forhåpentlig i dagslys, men det har jo blitt lettere nå som sola ikke går ned før halv fem. Orker ikke all verdens i kveld, men håper på litt tid med Donnie, det har blitt litt lite av det i det siste. God kveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. februar 2007 #607 Del Skrevet 1. februar 2007 Snart dronning i nytt slott. Det verste som finnes er vel selve flytteprosessen, men det blir sikkert deilig å komme i orden på nytt sted. Du har sikkert nevnt det i boken din, men jeg orker ikke bla og lete, så.... hvor flytter dere? Langt unna, blokk, hus, rekkehus, hytte...? Stryk det som ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #608 Del Skrevet 1. februar 2007 Slott ja... Vi skal bytte hus med mine foreldre i ett år (lang historie), så vi får ca. tre ganger så god plass, uten at jeg er spesielt happy av den grunn. Nå blir det Hu i Villaen. Det er 5 km unna. Har hatt en kjøkkenøkt i dag. Begge høyskapene er ryddet for kontorsaker, papirer og rot. Berget av esker i stua vokser. Det er søppelsekker, papirsekker, fretexsekker, dritt og lort over alt. Gjenstår: Rydde i hyllene i kjelleren Rydde bort/pakke ned turklær som henger i trappen Pakke ned klær, yttertøy og utesko Rydde veranda Pakke sengetøy/dyner og puter Rydde i øverste skapet på soverommet Rydde bort treningsmatte og klær som skal syes om (ta med?) Vaske - altså gulvet i gangen, på soverommet og kjøkkenet + resten av listene Pakke ned tørrvarer og kjøle-/frysevarer (sist) Syntes vi lå godt an før jeg skrev dette ned. Tror ikke jeg orker stort mer i dag, skal bare gå gjennom diverse gavekort, bilder og produktprøver som jeg fant i kjøkkenskapet. Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #609 Del Skrevet 1. februar 2007 Diverse er gjennomgått og sortert. I morgen har Silent Vanquish - det ene bandet til Donnie - releaseparty på Union Scene i forbindelse med plateslipp. Det blir moro - i hvert fall hvis jeg fortsatt er i stand til å stå på bena (føles ikke slik nå). Takk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 2. februar 2007 #610 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg blir sliten av bare å lese om alt du styrer med fortiden, Hu i... Lykke til med pakking og flytting... Du kommer nok "i mål", flinke jenta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #611 Del Skrevet 2. februar 2007 Ugla! :-D Her var du mens jeg snoket rundt i treet ditt. Takk skal du ha, trengte en liten oppmuntring nå... Oboy får være substitutt for ekte sjokolade i dag, tar meg et glass før jeg køyer - som er veldig snart. Supersnille venninne skal ta med Pelspølsa mi på tur i morgen, siden jeg ikke reker shait før konserten. Er så glad for at hun gidder det. Bedtime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. februar 2007 #612 Del Skrevet 2. februar 2007 Pelspølsa ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 2. februar 2007 #613 Del Skrevet 2. februar 2007 Ugla! :-D Her var du mens jeg snoket rundt i treet ditt. Takk skal du ha, trengte en liten oppmuntring nå... ← Hyggelig at du også tok en tur innom treet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #614 Del Skrevet 2. februar 2007 ← Hei og god natt Mrs. P. :-D Hyggelig at du også tok en tur innom treet mitt... ← Det ble TO glass med Oboy. Men NÅ er det sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 2. februar 2007 #615 Del Skrevet 2. februar 2007 Men NÅ er det sengen. ← Samme her ... *Bare en først...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. februar 2007 #616 Del Skrevet 2. februar 2007 Tenker det skal bli godt å forholde seg til ett hus. Flytting er noe herk. Ønsker deg uansett en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 2. februar 2007 #617 Del Skrevet 2. februar 2007 Pelspølsa ← Den var ny! Jeg bruker vanligvis varianten "pølsepus" jeg. Ha en fortreffelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. februar 2007 #618 Del Skrevet 2. februar 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #619 Del Skrevet 2. februar 2007 Svosj - da drar jeg på konsert. God helg alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #620 Del Skrevet 3. februar 2007 Kjempegøy i går og veldig bra konsert. :-D Litt for mye øl i går, så nå blir det Peppes på døra. Må få ryddet, vasket og pakket litt i kveld, dette er dagen før dagen, og det er en smule bombet her etter nachspielet (selvsagt med Queen video collection)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå