Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du virket litt hissig der en stund.... :sjenert: Håper øl kan hjelpe litt :)

:ler:

Har roet meg ned nå ja. Nå skal jeg kose meg med beplantning av akvariet mitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med akvariebeplantning?

Vi hadde digert akvarie i gamledager, da barna hadde en far. 600 liter. Det var vakkert... men litt stort kanskje? Alt skulle være litt digert med ham, sånn var det bare :ler:

Håper fisken blir fornøyd med resultatet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig nå ja. Det ble fint, men tror fiskene ble litt befippet av å få strøm i vannet (ikke elektrisk strøm altså :erter: ). De må svømme for å ikke drive planløst rundt - litt sånn som meg. Der fikk de den. :twisted: Lurer på om det er best å slå av pumpen om natten? :klø:

Glenn har det varmt og godt nå, og er dobbelt så aktiv som han var før han fikk varme i vannet. Slemme meg som har latt ham fryse så lenge. :(

Planen er lagt for morgendagen. Jeg har nedlagt sengeforbud (ikke sexforbud) fra i morgen tidlig inntil vi er ferdige med alle oppgavene.

Mye aktivitet om dagen, og jeg blir sliten, men merker at jeg liker det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er lagt for morgendagen. Jeg har nedlagt sengeforbud (ikke sexforbud) fra i morgen tidlig inntil vi er ferdige med alle oppgavene.

jeg nedlegger sexforbud (ikke sengeforbud)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hedda Gabler

Godt å se at dere kommuniserer. Viktig for parforholdet det, asså. Pluss en annen ting som nevnes lenger opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at dere kommuniserer. Viktig for parforholdet det, asså. Pluss en annen ting som nevnes lenger opp her.

Hvilken ting? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk i dass fordi den %&¤##"&%¤ telefonen min gikk tom for strøm selv om den var nyladet, og jeg forsov meg med tre(!) timer. :frustrert:

:overrasket:

Uff da...

Håper ikke det samme skjer med meg i morgen... :ler:

*Har heldigvis to telefoner jeg kan ringes på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tingen dere bør gjøre omtrent nå en lørdagskveld etter en slitsom uke og noen øl. :)

Å. :idesmil:

Endret av Hu i Svingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Bodillen
Vi hadde digert akvarie i gamledager, da barna hadde en far. 600 liter. Det var vakkert... men litt stort kanskje? Alt skulle være litt digert med ham, sånn var det bare  :ler:

Var han amerikaner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donnie har vasket badet fra øverst til nederst, jeg har vasket alle dører og karmer, vasket klær, pakket sko og vesker og pakket bort en masse greier pluss tørket litt støv. Har begynt å pakke saker fra badet og ryddet i smykkene mine. Det er kaos her, men sånn blir det vel bare...

Nå har vi sett niern på nrk1, helt ok film. Orker ikke pakke mer i dag, det blir en lang dag i morgen.

Er fysen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er! :klappe:

Takk! :-D *bukker og neier*

Laaang og slitsom dag. Fikk ikke spist annet enn pepperkaker før møtet klokken seks. :forvirret: Da fikk jeg baguett. :) OK møte, ikke så bra som jeg håpet, men vi fikk da gått igjennom det viktigste. Fikk hamburger av DD da jeg kom hjem, og nå skal jeg sove.

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...