Hu i Svingen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #521 Del Skrevet 22. januar 2007 2 stk. Ciabatta = middag. Føler meg mye bedre! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 23. januar 2007 #522 Del Skrevet 23. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #523 Del Skrevet 23. januar 2007 Pulver! Nesten ferdig med Owen Meany. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #524 Del Skrevet 23. januar 2007 Har døgnet og renset akvariet + bollen til Glenn. Tror jeg nesten skremte livet av den største scalaren min da jeg skulle flytte den over i en plastpose - den har ikke kommet til seg selv enda, selv om den har vært tilbake i akvariet i to timer nå. Stakkars. Har bestilt pumpe til akvariet og varmekolbe til Glenn. Mangler planter, måtte kvitte meg med alle da jeg fikk penselalger. Prøve å få kjøpt i morgen kanskje? Lurer på om Ikea fortsatt har vannplanter? :klø: Og så er jeg ferdig med Owen. Det er nok derfor jeg har døgnet, ble liggende å tenke på Owen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattblomst Skrevet 23. januar 2007 #525 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva skjedde med Owen?? Noe grusomt? Har vært underveis i den boka i snart ett år... Kanskje på tide å få lest den ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #526 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva skjedde med Owen?? Noe grusomt? Har vært underveis i den boka i snart ett år... Kanskje på tide å få lest den ferdig? ← Hvordan greide du å stoppe? *Vil ikke si hva som skjedde med Owen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 24. januar 2007 #527 Del Skrevet 24. januar 2007 Owen satt i systemet lenge etterpå jeg liker John Irving. Owen er en av hans beste skikkelser, og jeg lo og gråt og var helt ferdig da jeg var ferdig med den. Skjønner heller ikke hvordan det går an å legge den ned. Elsker hvordan Irving tar livet på kornet og viser at det er en eneste stor farse. Som med Owen; akkurat når ting ikke kan bli mer tragisk, kansker han til med noe som gjør det så fælt at man ler hjelpeløst til man griner. Bokstavelig talt. Hvem er Glenn? Har du kasta ut Donnie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #528 Del Skrevet 24. januar 2007 Owen satt i systemet lenge etterpå jeg liker John Irving. Owen er en av hans beste skikkelser, og jeg lo og gråt og var helt ferdig da jeg var ferdig med den. Skjønner heller ikke hvordan det går an å legge den ned. Elsker hvordan Irving tar livet på kornet og viser at det er en eneste stor farse. Som med Owen; akkurat når ting ikke kan bli mer tragisk, kansker han til med noe som gjør det så fælt at man ler hjelpeløst til man griner. Bokstavelig talt. Hvem er Glenn? Har du kasta ut Donnie? ← Helt enig. Nydelig bok! Glenn er kampfisken min. Nå må jeg komme meg på jobb. Forresten: Noen som vil ha to scalarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattblomst Skrevet 24. januar 2007 #529 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvordan greide du å stoppe? *Vil ikke si hva som skjedde med Owen* ← Ok, jeg får vel plukke den opp igjen. Det som skjedde var nok at jeg ble avbrutt i lesingen av noe, og så ble jeg opptatt med så mye annet at jeg glemte å begynne igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 24. januar 2007 #530 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg blir helt gelé når jeg ser avataren din! Et av de beste bildene av Freddie, synes jeg. Forresten, satt og snakket om han på skolen her om dagen, hvor min klassevenninne (litt eldre og mer verdensvant enn meg) utbryter "Han har jeg danset med!" Hun møtte ham visst på en pub i London en gang. Gjett om jeg ble misunnelig. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 24. januar 2007 #531 Del Skrevet 24. januar 2007 Helt enig. Nydelig bok! Glenn er kampfisken min. Nå må jeg komme meg på jobb. Forresten: Noen som vil ha to scalarer? ← Jeg og har kampfisk. Har du den alene eller sammen med andre fisker ? Jeg takker nei til scalaene... Kunne du tenke deg å overta sånn ca. 40 guppier ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 24. januar 2007 #532 Del Skrevet 24. januar 2007 Du, først sier du at du har kjøpt Karusellmusikk av Jo Nesbø og blir trist av å lese den. Så snakker dere om Owen og nevner John Irving... Hvem er Owen, hva heter boka? jeg vil også lese en bok som kan få meg til å grine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #533 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg blir helt gelé når jeg ser avataren din! Et av de beste bildene av Freddie, synes jeg. Forresten, satt og snakket om han på skolen her om dagen, hvor min klassevenninne (litt eldre og mer verdensvant enn meg) utbryter "Han har jeg danset med!" Hun møtte ham visst på en pub i London en gang. Gjett om jeg ble misunnelig. *sukk* ← Nå ble jeg også misunnelig. Jeg og har kampfisk. Har du den alene eller sammen med andre fisker ? Jeg takker nei til scalaene... Kunne du tenke deg å overta sånn ca. 40 guppier ? ← Glenn bor nok alene, han stakkars. Har faktisk vurdert å ha guppyer igjen, men da må jeg bli kvitt scalarene først... Du, først sier du at du har kjøpt Karusellmusikk av Jo Nesbø og blir trist av å lese den. Så snakker dere om Owen og nevner John Irving... Hvem er Owen, hva heter boka? jeg vil også lese en bok som kan få meg til å grine ← A prayer for Owen Meany heter den. Hjemme fra jobb. Litt strevsomt i dag også. Gleder meg til internmøte på mandag, håper det kan føre til litt innskjerping på rutiner. Nå er jeg dritt lei av å prøve å ordne opp i gamle saker som har gått skeis fordi folk ikke har gjort jobben sin. Jeg drømmer til og med om det om natta. Usj... Nå er det restemat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #534 Del Skrevet 24. januar 2007 Styrer mot badet i den hensikt å klippe av meg håret foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #535 Del Skrevet 24. januar 2007 Lugg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. januar 2007 #536 Del Skrevet 24. januar 2007 Ny-klipt på håret...? ® Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #537 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja. Lugg. ® Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. januar 2007 #538 Del Skrevet 24. januar 2007 Grattis... Var på badet og stusset luggen min for et par dager siden jeg også... Frisøren min er alltid like "imponert" over mine klippeferdigheter når jeg kommer til ham... ® Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #539 Del Skrevet 24. januar 2007 Har ingen frisør jeg. *litt misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. januar 2007 #540 Del Skrevet 24. januar 2007 Har brukt samme frisør i flere år, derfor "min" frisør. Er så greitt, da vet han hvordan jeg vil ha det, noterer hva "fargeblanding" som blir brukt o.s.v. Så slipper jeg å forklare for hver gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå