Hu i Svingen Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #481 Del Skrevet 18. januar 2007 Sorry, men nei. Utrolig lang og slitsom dag. Masse styr på jobb og rett i 88-årslag etterpå. Kom nettopp hjem. Rekker ikke å gjøre noe hjemme, annet enn å reboote vaskemaskinen, men hadde ikke regnet med det heller. Håper å få gjort mye her i helgen. Bare en jobbedag til først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #482 Del Skrevet 18. januar 2007 Sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #483 Del Skrevet 19. januar 2007 Tidlig oppe! Det hjalp på humøret gitt. Skal ørten ting i dag, men nå blir det bare moro for jeg har god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 19. januar 2007 #484 Del Skrevet 19. januar 2007 Soving hjelper på mye Så at du nevnte singeltråden som månedens bruker, og drømte meg tilbake til Mauritius et øyeblikk der Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #485 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei Fi! Koselig å se deg. God helg tilbake! Ferdig dusjet og klar for jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. januar 2007 #486 Del Skrevet 19. januar 2007 Så deilig å ha god tid når man skal gjøre noe. Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 19. januar 2007 #487 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei! Leste om deg i "månedens bruker" - jammen har vi mye til felles, du! Ikke bare liker jeg skikkelig rockemusikk, jeg har to hunder, har hatt akvarium, rir en gang i uka, liker design og minimalisme (gleder meg villt til å sette ideene mine ut i livet når vi skal bygge oss hus nå!) og er en skikkelig perfeksjonist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. januar 2007 #488 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei hei månedens bruker! Ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #489 Del Skrevet 19. januar 2007 Så deilig å ha god tid når man skal gjøre noe. Ønsker deg en god helg ← God helg til deg også. :-D Hei! Leste om deg i "månedens bruker" - jammen har vi mye til felles, du! Ikke bare liker jeg skikkelig rockemusikk, jeg har to hunder, har hatt akvarium, rir en gang i uka, liker design og minimalisme (gleder meg villt til å sette ideene mine ut i livet når vi skal bygge oss hus nå!) og er en skikkelig perfeksjonist! ← Ser man det ja. Hei hei månedens bruker! Ha ei fin helg! ← Takk og god helg tilbake. :-D Utrolig innholdsrik dag! Sliten, men fornøyd. Veldig hyggelig dag på jobb. Er glad for at det er helg, selv om jeg har masse å gjøre hjemme. Gleder meg egentlig til å få litt fortgang her. Og hyggelig med positive tilbakemeldinger på MB-artikkelen. Ble så flau da jeg så at den lå der, at jeg ikke turte å lese den med en gang. Nå skal jeg surfe litt og så skal jeg lage meg noe mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #490 Del Skrevet 19. januar 2007 Dokumentar om Freddie på NRK kl. 00.05! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 19. januar 2007 #491 Del Skrevet 19. januar 2007 Månedens bruker? Det har ikke jeg fått med meg før jeg leser det her. Gratulerer, nå må jeg ut og lese litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #492 Del Skrevet 19. januar 2007 Næh! Mysan i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. januar 2007 #493 Del Skrevet 19. januar 2007 Gratulerer som månedens bruker! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #494 Del Skrevet 19. januar 2007 Takk. Eh... bør man egentlig takke for det? :klø: Ja, sikkert. Tusen takk! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #495 Del Skrevet 19. januar 2007 Søsteren på MSN. Hvem skulle tro at jeg har en søster som aldri er på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #496 Del Skrevet 19. januar 2007 FREDDIE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 20. januar 2007 #497 Del Skrevet 20. januar 2007 Næh! Mysan i boka mi! ← Er ikke første gang jeg er i boka di akkurat vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #498 Del Skrevet 20. januar 2007 Det var en OK dokumentar, selv om den hadde en vel høy sensasjonsfaktor. Jeg har aldri sett Jim Hutton annet enn på bilder før, det var litt artig. Men når de først legger seg på ukebladnivå burde de klart å få med Mary Austin også. Og så fikk de med så alt for lite... Ja ja, sentimental ble jeg okke som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #499 Del Skrevet 20. januar 2007 Er ikke første gang jeg er i boka di akkurat vel...? ← Næsj, vet jo det, men blir glad hver gang jeg. Betyr klokkeslettet at du også så på Freddie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 20. januar 2007 #500 Del Skrevet 20. januar 2007 Så Freddie-programmet, fascinerende. Store spenn i livet hans. Og månedens bruker - wow! Har ikke fått med meg noe, pc-løs som jeg har vært. Dette må saumfarast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå