mysan Skrevet 14. januar 2007 #461 Del Skrevet 14. januar 2007 takk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #462 Del Skrevet 14. januar 2007 Nå legger jeg meg. Donnie klarer forhåpentligvis å komme seg av bussen uten å knuse fortennene sine denne gangen. *krysser bena* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #463 Del Skrevet 14. januar 2007 NÅ ja. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. januar 2007 #464 Del Skrevet 14. januar 2007 Gudd nait! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #465 Del Skrevet 14. januar 2007 GOOD NIGHT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #466 Del Skrevet 14. januar 2007 Jippi! Donnie kommer nå! Da blir det mye morsommere å legge seg. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. januar 2007 #467 Del Skrevet 14. januar 2007 Men du skal krysse beina,glem ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #468 Del Skrevet 14. januar 2007 Men du skal krysse beina,glem ikke det! ← Næsj, det utgår på stylter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. januar 2007 #469 Del Skrevet 14. januar 2007 Grisjente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. januar 2007 #470 Del Skrevet 14. januar 2007 Sover ennå ja? Ble natta lang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #471 Del Skrevet 14. januar 2007 Ah. Deilig å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #472 Del Skrevet 14. januar 2007 På tide med frokost. Så skal jula ut, en dag for sent. Og jeg har et berg med klesvask å ta fatt på... Fra i morgen røyker vi ute, med håp om å få bort ekkel røykstank før vi flytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #473 Del Skrevet 15. januar 2007 Rakk ikke frokost før jobb i dag, så jeg har overlevd på kaffe og salte kjeks med litt gulost på, inntil DD laget fiskesuppe for en times tid siden. Har fått gjort mye på jobben, og så vidt begynt å organisere pakking her hjemme. Har pakket ned alt som var i nattbordet mitt og vasket noen maskiner med klær. Har satt pappesker i nesten alle rom, slik at vi kan pakke ned ting etterhvert. Selve flyttingen skjer 2.-3. februar. Sliten men fornøyd. Må henge opp klær før jeg kan legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #474 Del Skrevet 15. januar 2007 Noe er galt med Donnie. Først ser han en UFO, og nå sitter han foran TV'en og ser på travløp. *bekymret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. januar 2007 #475 Del Skrevet 15. januar 2007 Hjelpe meg! Hva pokker er det som skjer?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 16. januar 2007 #476 Del Skrevet 16. januar 2007 Noe er galt med Donnie. Først ser han en UFO, og nå sitter han foran TV'en og ser på travløp. *bekymret* ← Eeeh.. du har ikke vurdert og spørre hva han gjort med Donnie? Du sier det jo selv, Donnie så en UFO. Need I say more???? Ellers synes jeg faktisk at Donnie kan skrive UFO-historien sin i den tråden du vet... feeeeeed meeeee!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. januar 2007 #477 Del Skrevet 16. januar 2007 Noe er galt med Donnie. Først ser han en UFO, og nå sitter han foran TV'en og ser på travløp. *bekymret* ← Travløp er jo skummelt ... men UFO .. det har vi hatt rundt her før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #478 Del Skrevet 17. januar 2007 Har ridd på glatta i dag, ikke så festlig. Dessuten blåser og snør det, og jeg er fortsatt iskald selv om jeg har vært hjemme i en time allerede. I dag skal jeg legge håret for mormor og fortsette pakkingen. Fikk ryddet skikkelig på soverommet i går og støvsuget i alle kriker og kroker (det trengtes!), pluss rammet inn og hengt opp noen bilder og et speil der. Plakaten av Donnie er endelig borte (den har fortsatt å skremme meg hver gang jeg våkner). Hang også opp noe tynt stoff over vinduene som likner gardiner. Det er ikke fordi jeg liker gardiner, men fordi rullgardinene er så stygge. Nå er rommet altså klart for rundvask. One down... I dag har jeg planer om å sortere smykker, eventuelt også papirer (det er den verste oppgaven som jeg alltid utsetter). Får se hva jeg rekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 17. januar 2007 #479 Del Skrevet 17. januar 2007 Lykke til! Sortering av smykker er et herk.. Alt er liksom viklet inn i hverandre og umulig å få løst.. jeje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 18. januar 2007 #480 Del Skrevet 18. januar 2007 Gidder du å komme hjem til meg og sortere litt? Trenger å sortere garn, papirer, sokker og unger. Please???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå