Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:)

Nå legger jeg meg. Donnie klarer forhåpentligvis å komme seg av bussen uten å knuse fortennene sine denne gangen.

*krysser bena*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide med frokost. Så skal jula ut, en dag for sent. Og jeg har et berg med klesvask å ta fatt på...

Fra i morgen røyker vi ute, med håp om å få bort ekkel røykstank før vi flytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke frokost før jobb i dag, så jeg har overlevd på kaffe og salte kjeks med litt gulost på, inntil DD laget fiskesuppe for en times tid siden. Har fått gjort mye på jobben, og så vidt begynt å organisere pakking her hjemme. Har pakket ned alt som var i nattbordet mitt og vasket noen maskiner med klær. Har satt pappesker i nesten alle rom, slik at vi kan pakke ned ting etterhvert. Selve flyttingen skjer 2.-3. februar.

Sliten men fornøyd. :)

Må henge opp klær før jeg kan legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe er galt med Donnie. Først ser han en UFO, og nå sitter han foran TV'en og ser på travløp. *bekymret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er galt med Donnie. Først ser han en UFO, og nå sitter han foran TV'en og ser på travløp. *bekymret*

Eeeh.. du har ikke vurdert og spørre hva han gjort med Donnie? Du sier det jo selv, Donnie så en UFO. Need I say more???? :overrasket:

Ellers synes jeg faktisk at Donnie kan skrive UFO-historien sin i den tråden du vet... feeeeeed meeeee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Travløp er jo skummelt ... men UFO .. det har vi hatt rundt her før :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ridd på glatta i dag, ikke så festlig. Dessuten blåser og snør det, og jeg er fortsatt iskald selv om jeg har vært hjemme i en time allerede. I dag skal jeg legge håret for mormor og fortsette pakkingen.

Fikk ryddet skikkelig på soverommet i går og støvsuget i alle kriker og kroker (det trengtes!), pluss rammet inn og hengt opp noen bilder og et speil der. Plakaten av Donnie er endelig borte (den har fortsatt å skremme meg hver gang jeg våkner). Hang også opp noe tynt stoff over vinduene som likner gardiner. Det er ikke fordi jeg liker gardiner, men fordi rullgardinene er så stygge. Nå er rommet altså klart for rundvask. One down...

I dag har jeg planer om å sortere smykker, eventuelt også papirer (det er den verste oppgaven som jeg alltid utsetter). Får se hva jeg rekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...