Gjest Hedda Gabler Skrevet 4. januar 2007 #381 Del Skrevet 4. januar 2007 Hva er trikset? God natt med Owen. Vurderer et mannfolk selv, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #382 Del Skrevet 4. januar 2007 Med vasken? Flylady. Orker ikke den store rydde og vaskesjauen likevel, så da er det på tide å fly litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. januar 2007 #383 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvis jeg bare ser til en siden i stua vi er det bra - resten kommer seg vel etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #384 Del Skrevet 4. januar 2007 Sånn er det her også nå. Sitter og skriver en liste over ting jeg har lyst til å gjøre i huset. Små ting alt sammen, men lista blir lang likevel. Foreløpig skaffe-/ gjøreliste: Kjøkkenet: Spisebord Hyller 80 cm brede i eik, med dører 2 stk. Kasser til papir og flasker 2 stk. Stuen: Plater og uttrekksskinner til CD/DVD Skinn på gulvet Stålampe Soverommet: Rullegardiner (nye, de vi har er litt for smale) Gardiner (sjokk!) Nattbord (1 el. 2) Nattbordslamper Bilder Entreen: Klappstol på veggen (trangt der) Male ytterdør Tetningslister Gangen: Hyller, 2 el. 3 i hvitt, evt. flere hvite LACK hyller Downlights eller lyswire Male Badet: Lampe over speilet (de som er der er virker ikke) Fikse dusjkabinettet Hyller over doen Male lister/vindu Garderoben: Gardiner (sjokk!) Skittentøyskurv, sort Hyller over klesstativ Esker/bokser til tilbehør og evt. til sko Bytte ut sort hylle med skap fra kjøkkenet? Kjelleren: Rive gammel trehylle Male Legge IKEAgulv + liste Ekstra klesskap, helst hvitt Benkeplate på lave hvitevarer, med arbeidslampe Seng Kasser under sengen til gjestesengetøy Gardiner (sjokk!) Trappegang: Male vegger, trapp og gulv Høy hylle til håndklær Sklisikring Ute: 2 x utelampe Elektrisk uttak Loft: Kaste!!! Oppbevare møbler, klær og sportsutstyr (avlaste kjeller) Generelt: Liste ferdig Feste ledninger Da har vi litt å gjøre fremover ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #385 Del Skrevet 4. januar 2007 Pokker, hvorfor skrev jeg ikke den lista før jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #386 Del Skrevet 4. januar 2007 Note to self: POLITI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #387 Del Skrevet 5. januar 2007 Trøtt. Sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. januar 2007 #388 Del Skrevet 5. januar 2007 Litt av ei liste. Det fine med lister er å kunne stryke ut litt og litt. Ulempen er at det finnes stadig nye lister man kan lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #389 Del Skrevet 6. januar 2007 Litt av ei liste. Det fine med lister er å kunne stryke ut litt og litt. Ulempen er at det finnes stadig nye lister man kan lage. ← Ja. I dag fikk jeg en ny liste med kun ett punkt: Å flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. januar 2007 #390 Del Skrevet 6. januar 2007 Seriøst? Og: politi..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. januar 2007 #391 Del Skrevet 6. januar 2007 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #392 Del Skrevet 6. januar 2007 Lang historie, men ja, vi må flytte. Det med politiet gjelder bare tyveri av bilskiltet mitt. Kortversjon: Vi hadde planer om å kjøpe huset vi bor i nå, har søkt lån og alt. Så viser det seg at huseier (som er mine foreldre) må betale en ikke ubetydelig sum i skatt hvis de selger nå. Dette unngår de hvis de bor i dette huset i ett år før de selger. Så nå skal de flytte inn her, og vi må flytte til deres hus og bo der i ett år. I stedet for å bli huseiere må vi altså ut av huset. Helt på trynet og temmelig frustrerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. januar 2007 #393 Del Skrevet 6. januar 2007 Så kjedelig. For begge parter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. januar 2007 #394 Del Skrevet 6. januar 2007 kan dere ikke bare bytte bostedadresse da? eller er det såpass langt unna at det blir tungtvint med posten og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #395 Del Skrevet 6. januar 2007 kan dere ikke bare bytte bostedadresse da? eller er det såpass langt unna at det blir tungtvint med posten og slikt? ← Det må visst være reelt. Og ja, det er kjedelig for begge parter. Flytter bare seks kilometer, men likevel. Vi flytter ikke møbler og slikt, men det kjipe er jo å bo i andres hjem såpass lenge. Helt utrolig teit system. Så nå blir det å pakke ned klær, musikk, bøker, PC og ting & tang og vaske grundig. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. januar 2007 #396 Del Skrevet 6. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #397 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Begynner på ny liste *sukk* Rydde bort julen. Tømme klesskap og kommoder. Tømme nattbord. Rydde i papirer, ta med nødvendige, og lagre resten. Må kjøpe trekkspillmappe. Rydde i PCutstyr og kabler, lagre det vi ikke tar med. Lagre det vi ikke tar med av musikk og filmer i kjelleren? Vaske og brette alt av håndklær og sengetøy i kjelleren, samt rydde i verktøyet. Tømme fryser. Pokker - foreldre har ikke mye fryserplass, kanskje vi må ta med en fryser? Pakke: Noen bilder/ plakater Klær, sko og smykker Hundesaker/ seng Noen bøker og tegneserier Toalettsaker Medisiner Papirer PCer med programvare, høyttalere og kabler Trådløs router? Plantene mine (tviler på at de overlever i mine foreldres varetekt?) Fiskene + akvariet Noe matvarer Tempurmadrass + dyner og puter Dagslyslampe Rideutstyr Vaske hele huset. Urk! Kommer ikke på mer for øyeblikket... Endret 6. januar 2007 av Hu i Svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #398 Del Skrevet 6. januar 2007 Alt går så jævlig i dass. Er skikkelig lei meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. januar 2007 #399 Del Skrevet 7. januar 2007 Så kjedelig med skattemessige kjepper i hjulene. Og sikkert en nedtur når planen var å kjøpe nå. Er ikke lett å finne positive sider ved et slikt system. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #400 Del Skrevet 8. januar 2007 Litt bedre i dag, særlig etter å ha sett alle episodene av Nissene på låven for første gang. Artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå