Hu i Svingen Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #361 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei Rizla, og takk det samme. Nå er jeg sååå lei av å være fyllesyk, og skulle ønske jeg kunne dratt langt ut i skogen i morgen og sluppet å se folk, men sånn blir det jo ikke. Det har gått slag i slag hele romjula, men i kveld er vi heldigvis hjemme. Har lyst til å se Åndenes Hus på TV etterpå. Oppsummering: Lille julaften var det gløggfest hos en venninne, julaften var vi hos mine foreldre, 1. juledag sammen med Donnies foreldre, 2. dag var vi hjemme, men utslitte, 3. dag var vi hos mine foreldre igjen, i pinnekjøttlag, torsdag var vi utslitte og hjemme igjen, i går var vi på vorspiel med venner av DD, han dro ut på byen, jeg orket ikke og dro til moren hans og slarvet i stedet. I morgen er det altså nyttårsaften, og da skal vi bort på middag, men jeg skulle som sagt ønske at jeg slapp. Nyttårsforsett nummer én er å være flinkere til å IKKE gå på byen så ofte, men heller dra mer på hytta og å tilbringe mer tid utendørs. Jeg trenger sunnhet! Jeg antar at Donnie er helt uenig med meg, men det får han bare være - jeg er gammel og trenger fred og ro og frisk luft og mosjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. desember 2006 #362 Del Skrevet 30. desember 2006 God bedring da. Håper dere får en fin nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 30. desember 2006 Takk Saeria. Ser at jeg kanskje var i overkant negativ i sted, og må få legge til at jeg faktisk har hatt det veldig(!) hyggelig i julen, selv om det har vært litt slitsomt. Koselig å tilbringe tid med dem man er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. desember 2006 #364 Del Skrevet 30. desember 2006 Koselig er det, men det er slitsomt også. Jeg har hatt noen dager der jeg var skikkelig trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. desember 2006 #365 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei Har sniklest litt hos deg, men fant ut at jeg kan jo gi meg til kjenne. Jul er ofte en tid der mye godt - både mat og drikke, kommer i store mengder. Men det er kos, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #366 Del Skrevet 31. desember 2006 Hei Bettie, hyggelig å se deg. Så Åndenes hus på TV i kveld - nydelig film - jeg holdt til og med på å begynne å gråte et par ganger (litt emosjonell i dag?). Den minnet meg litt om Cinema Paradiso. Jeremy Irons er virkelig dyktig. Meryl Streep også, selv om det var litt irriterende at hun gikk rundt og sukket og stønnet og bar seg hele tiden. Tror jeg blir nødt til å lese boken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 31. desember 2006 #367 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #368 Del Skrevet 1. januar 2007 Da har jeg jammen overlevd enda en nyttårsfeiring. Med nød og neppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. januar 2007 #369 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år, Hu!! Sliten etter jula ja? Man blir det når man trekker på åra, sånn som deg Det er jo liksom da alt skal skje, og da man skal treffe og være sammen med alle de man ikke ser så ofte ellers. Koselig er det, men kan bli slitsomt ja. Godt det ikke er jul hele året da.. selv om noen påstår at den varer helt til påske - fri og bevare!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. januar 2007 #370 Del Skrevet 1. januar 2007 Bare innom for å ønske det et godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #371 Del Skrevet 1. januar 2007 Takk det samme Drua, Mysan og Bettie. Har sovet til nå, og det er bra, jeg trengte det tror jeg. Hadde en hyggelig kveld i går, men det ble litt vel masete utover natten, og jeg fløy mest rundt og passet på at hunden hadde det bra. Hun var ursliten og sovnet med en gang vi endelig kom hjem - noe som tok sin tid på grunn av taxikø og rot med bestillinger. Stakkars snuppa mi. Hun sover enda. Selv DD virker helt pumpa i dag. Neste år vil jeg på fjellet på nyttårsaften. Men: Nytt år og nye muligheter. Merkelig at man skal tenke sånn, men det føles jo som en slags anledning til å oppsummere hendelser og fokusere på hva man ønsker seg videre. Jeg skal ikke slanke meg eller slutte å røyke i 2007. (Selv om det hadde vært deilig å slutte. Hmm...) Det jeg skal er å bruke mer tid på ting jeg virkelig liker å gjøre, men som jeg frem til nå har fått gjort for lite. Som å dra på fjellet, gå lange turer, lage god mat og lese flere bøker. Og det er noe jeg bør klare å få til. Godt nytt år til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. januar 2007 #372 Del Skrevet 1. januar 2007 Mye bedre med hyggelige forsetter enn sånne nå-skal-jeg-slutte-med-ditt-og-datt. Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. januar 2007 #373 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 2. januar 2007 #374 Del Skrevet 2. januar 2007 Innom for å ønske deg: GODT NYTT ÅR... ® Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #375 Del Skrevet 2. januar 2007 Takk Hedda, Mrs. P og Ugla. La meg for to timer siden, men får ikke sove. Fikk nesten sove, men så kom D og slo på lyset, og dett var dett. I morgen: Varetelling? Skilt på bilen Levere noen møbelting til ny leieboer Spinning (ikke nyttårsforsett nei, men er invitert og har ikke klart å avslå) - kan ikke si jeg gleder meg til dette... Kanskje jeg kan få se på i stedet? :klø: Nei, gidder ikke å bli sittende her, så jeg skal legge meg igjen og lese mer i A prayer for Owen Meany. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. januar 2007 #376 Del Skrevet 2. januar 2007 Ååååå - den boka er et lenge siden jeg leste - og likte veldig godt. Kanskje jeg skal ta en fram igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #377 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja, den er virkelig bra, Bettie! Har sovet helt fra klokka ett til ti på halv tre, og er stuptrøtt. I dag skal jeg ri, og så skal huset ryddes og gulvet vaskes (fridag). Er så mye smårot her at jeg blir gal, selv om det ikke ser så ille ut på overflaten. Planlegger en skikkelig overhaling av oppbevaringsløsninger pluss kabel-/ ledningsopphengning etc. i nærmeste fremtid. Sånne ting som egentlig ikke tar så lang tid, men som jeg (eller Donnie for den del) aldri får surret meg til. Det mangler litt listing også. (Seks år etter at gulvet ble lagt! ) Det nye dørskiltet vårt må opp. Utelampa er gåen, så vi trenger en ny. Og jeg har noen bilder som må rammes inn og henges opp. Ja ja, det er kanskje litt flere småting som må gjøres enn jeg trodde. Ellers går det litt tregt å omstille seg til hverdagen etter jula, men om noen dager er det vel blitt bedre. Tror jeg skal prøve å få en times ekstra søvn før jeg skrider til verket. God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #378 Del Skrevet 3. januar 2007 Selvsagt sov jeg fra klokka ni til klokka tre. Dermed fikk jeg ikke ryddet eller vasket - må ha dagslys til slikt. Får ikke gjort det i morgen heller, da er det jobbedag. *utsette* Jeg har gått tur med hunden og spist kyllingmiddag, og er i bedre humør nå. Laget stekt kyllingfilet med garam masala, sitron, sukker, salt og pepper, og hadde squashstuing med rømme og løk ved siden av. Og ris da. Man tar hva man har, men det var yummy! Gleder meg til lengre og lysere dager, nå har jeg fått nok av vintermørket. Planlegger oppbevaringsløsninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 3. januar 2007 #379 Del Skrevet 3. januar 2007 Owen Meany er så bra! jeg leser krim av Thore Hansen nå, spesielt og ganske fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #380 Del Skrevet 4. januar 2007 Vasken min skinner. Det funket i fjor, og det vil funke i år. OWEN, HERE I COME. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå