Gjest Hedda Gabler Skrevet 2. desember 2006 #301 Del Skrevet 2. desember 2006 Du er digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 3. desember 2006 #302 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei Hui, jeg drømte om deg i natt Jeg drømte at jeg kom hjem til deg og hadde med et brett med mat... vet ikke hva det betyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #303 Del Skrevet 4. desember 2006 Du er digg. ← Hei Hui, jeg drømte om deg i natt Jeg drømte at jeg kom hjem til deg og hadde med et brett med mat... vet ikke hva det betyr... ← Antakelig fordi jeg var så ekstremt sulten hele lørdagen.... Du er litt skummel. :hår: Har hatt en svimmel dag. Vært på jobb inkl. kurs (endelig) og har kommet til level 50 i weffriddles. Det skjer ting. Nå er jeg SÅ trøtt, og det er en god ting så lenge hjernen min er med på det og gidder å sove. Det vil vise seg. NURLO!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 4. desember 2006 #304 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvorfor står deler av innlegget ditt på gresk? Eller no? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #305 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Glemte å si at jeg trodde internett var tapt for alltid da forbindelsen døde i kveld. Det er fordi jeg har sagt opp hustelefonen. Men gi Frøken Sving en kabel eller tre så fikser alt seg. Eller, det holdt med én, da... Edit: Jah, jeg er såååå smart! Endret 4. desember 2006 av Hu i Svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #306 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvorfor står deler av innlegget ditt på gresk? Eller no? :klø: ← Hæ? Har du aldri hørt om Michael Jackson? Eller no? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 4. desember 2006 #307 Del Skrevet 4. desember 2006 Må bare sjekke ut den weffriddles-greia. Hadde håpet at det var noe med vafler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #308 Del Skrevet 4. desember 2006 Må bare sjekke ut den weffriddles-greia. Hadde håpet at det var noe med vafler. ← Det er sikkert noen vafler der et sted også. I wish! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 5. desember 2006 #309 Del Skrevet 5. desember 2006 ® Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. desember 2006 #310 Del Skrevet 6. desember 2006 Que? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #311 Del Skrevet 6. desember 2006 ® Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #312 Del Skrevet 6. desember 2006 Har glemt å skrive her, men det er kanskje fordi jeg ikke har stort å skrive om. Ting skjer. Se der, jeg hadde visst noe å si likevel... OMG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. desember 2006 #313 Del Skrevet 6. desember 2006 Like klok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #314 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, jeg har da alltid sagt at du er klok Hedda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 6. desember 2006 #315 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jule- ® Endret 6. desember 2006 av Ugla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #316 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jule- ® ← *imprignert* Endret 6. desember 2006 av Hu i Svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 6. desember 2006 #317 Del Skrevet 6. desember 2006 *imprignert* ← Skal ikke mere til nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #318 Del Skrevet 6. desember 2006 Åh, jeg er så evneveik i dag. Egentlig en tilfredsstillende følelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #319 Del Skrevet 6. desember 2006 Skal ikke mere til nei... ← Nei, den lyste opp livet den der. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 8. desember 2006 #320 Del Skrevet 8. desember 2006 Nå har jeg endelig fått somlet meg til å oppdatere meg litt her! Eller, somlet og somlet, har rett og slett ikke hatt særlig tid til KG i det siste.... Håper du får en herlig førjulshelg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå