Gå til innhold

Svingstang

Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

:ler: tror du har minst en som har savnet deg - så god Donnie er da  ;)

Ja! :-D

Velkommen hjem :) (hadde han på seg noe sexy? tihi)

Ja, faktisk. ;)

Hadde en veldig hyggelig tur. Søsteren bor i Hackney, og det var moro å bli litt kjent i en ny del av byen. London er slitsom, men fascinerende. Har ikke fartet så veldig mye rundt denne gangen, men har handlet noen julegaver, og et par ting til meg selv (skinnhansker og en lang ulljakke på et marked). Også har vi selvfølgelig vært på en god del puber, genialt å stikke innom en når man er sliten i beina. :) Digger forresten at engelskmenn er så høflige og lette å prate med. Man blir jo i godt humør når folk man treffer tilfeldig på gata hilser og sier god morgen. :)

Men nå er jeg hjemme igjen, og det er deilig det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem du også Hui! ;)

Hackney er i grunnen ganske fint, jeg var innom der i helgen jeg også. Hva slags marked var du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem du også Hui!  ;)

Hackney er i grunnen ganske fint, jeg var innom der i helgen jeg også. Hva slags marked var du på?

Hei Knurr. :-D

Kommer ikke på navnet, men det var et innendørsmarked i nærheten av Liverpool Street, ikke av de aller største.

Ja, Hackney er fint. Sjarmerende loslitt, med noen veldig hyggelige strøk innimellom. Likte særlig et område ned mot kanalen, med masse små butikker, restauranter og puber. Ulempen er at det tar nesten en time å komme seg til sentrum med bussen, men man får jo sett veldig mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedet vi var på er Old Spitalfields Market. Superfornøyd med jakken jeg kjøpte. :-D

Urk, er sliten i dag. Donnie og Lammet spiller i Oslo i kveld, og jeg burde gå, men lille Voff kommer hjem i kveld, så vi får se...

*ønsker seg superkrefter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget sotete øyne og toppet det hele med min nye YSL Faux Cils. Det ble aldeles dådyr. Så får vi bare se hvos holdbart det er utover kvelden...

Voff kom nettopp hjem. Søte Voff! :hjerter_rundt: Rent fælt å la henne være alene første kvelden hjemme.

Planen er:

Spise (lager wok nå)

Kjøpe øl

Gå tur med hunden

Komme meg til Oslo (ååå, det frister så utrolig mye med enda mer gåing og kollektivtransport nå altså :sur: )

Og i morgen skal jeg ri, så da er det dritt med hangover. Lurer på om jeg klarer å unngå det for en gangs skyld? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser deg for meg på hesten med dådyrsminken på kinnene og bankende hode...

Ha en fin kveld!

Takk, nå reddet du kvelden min. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist, gått tur og handlet uten at formen ble nevneverdig bedre. Da gjenstår det å se om det hjelper med en øl. Hvis det heller ikke virker så spøker det for min konsertdeltakelse, tror jeg.

Plan: Drikke en øl. Dusje. Kle på meg. Gå til toget eller evt. bussen.

Har dårlig tid. Pokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdigdusjet, påkledd og fortsatt sliten. Kan rekke ti over halv ti-toget, men lurer på om jeg da kommer for sent. Donnie svarer ikke på telefonen. :sur:

Har mest lyst til å gå og legge meg i dette øyeblikk. :forvirret:

Ja, jeg vet at jeg klager. Jeg er et sutretryne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, men det ble det ikke noe av.

Nå er jeg så drittforbanna. Jeg klarte å miste toget. Helt utrolig! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du sier noe. Takk for oppmuntring. ;)

En venninne kom med en pose nybakte boller til meg tidligere i dag, jeg får spise dem og prøve å roe meg ned litt. Så utrolig irriterende å bruke hele kvelden på å stresse med å rekke dette og så går det rett i dass... Ja ja, da blir det boller i stedet.

*teller til ti*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper

Har det litt sånn i kveld jeg også, vil veldig gjerne på en kjempestor bursdagsfest men er dødssliten og skal opp klokka 7 i morgen. Derfor må jeg være hjemme å lese til eksamen. (sitter bare på KG likevel, men.. ) Prøver å trøste meg med at det hadde blitt en kjip kveld likevel, iskald i taxikø og kebabdressing på jakka :forvirret:

Nå skal jeg spise smørbrød ivertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner deg godt. :troest: Sant det med taxikø og kebabdressing. Sikkert best å bli hjemme likevel. ;)

Her sitter jeg med dådyrøynene mine og spiser boller og drikker øl helt alene. Smashing! Bollene hjelper litt på humøret, men hva faen er vitsen med sukater? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å holde dådyrøynene åpne, men venter på DD som sitter på bussen hjem. Vurderer å sette på musikk, men kan ikke bestemme meg for hva jeg vil høre på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...