Gjest jobbsøkende meg Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg skal på jobbintervju denne uken, og aaaner virkelig ikke hvilken klesstil jeg skal legge meg på. Det er hos en bilforhandler. Selgerne går i stilig dongeri, og verkstedfolkene går jo selvsagt i arbeidstøy. Kundemottakerne (som er samme type jobb jeg skal i intervju for) går i casual bukser. Alle har skjorter/fine gensere. Jeg har ikke all verden med klær, men har allikevel problemer med å kle meg for å passe inn. Hva ville dere kledd dere i?? Hva slags bukse? Type sko? Overdel?
Gjest Deception Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg ville tatt en mørk dressbukse, en enkel skjorte eller topp, og kanskje en cardiganjakke over. Pass på at sko og tilbehør er fresht, rent og pent.
aimee Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg ville tatt på meg den fineste jeansen jeg hadde og et par fine sko. Og kanskje en fin skjorte og dressjakke. Evt en fin cardigan hvis du har det hengende. Tror det er viktig at du er casual og ikke jålete, samtidig som du viser at du kan være fin i tøyet og respresentere på en god måte. Derfor: mørke jeans. Ps. Med fine sko mener jeg skinnsko, gjerne med hel, eller f.eks støvletter. Lykke til forresten!! Endret 16. oktober 2006 av aimee
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har vært på intervju til kundebehandler jobb hos bilforhandler.. Altså de som sitter i "resepsjonen" og er bedriftes annsikt ut ad... Tar i mot kunder, tar tlf etc. Jeg fikk jobben, men takka nei.. Jeg hadde på meg svart bukse, svarte sko med litt hæl, en bluseaktig topp og svart kåpe utapå (det var vinter). Også hadde jeg med meg CV og papirer i en sånn briefcase-mappe.. Følte meg så proff!! hehe! Men det gjorde susen! Han kommenterte til og med at et av de viktigste kriteriene var å se presantabel ut, og så langt var jeg den beste (den kommentaren er muligens noe av grunnen til at jeg takka nei til jobben!!) men lykke til!
lil Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Han kommenterte til og med at et av de viktigste kriteriene var å se presantabel ut, og så langt var jeg den beste (den kommentaren er muligens noe av grunnen til at jeg takka nei til jobben!!) ← Trur jeg hadde takka nei jeg også!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå