Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 noen andre som ser åndenes makt? og hva synest dere om serien?
aimee Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg liker Åndenes Makt veldig godt! Jeg er kanskje mer enn gjennomsnittet interessert i det som er mellom himmel og jord, og synes derfor det er gøy å se slike serier på tv. Det som jeg synes er best er måten det blir framstilt på. Tom Strømnæss (prog.leder) er åpen, samtidig som han ordlegger seg slik at også skeptikerne kan se på. F.eks "han hevder" osv. Fikk ikke sett på i går, men tok opptak av det. Gleder meg til å se det etter jobb!
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 jeg ser oxo på det.. og synest det er utrolig spennende å se hva som skjer.. selv om jeg opplever noen ting i vårt gamle hjem så er det ikke på en negativ måte.... men nok om det... spennende er det,,,, håper det vil fortsette lenge fremover,,,
Spoven Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg liker serien godt. Og som Aimee sier, så er de ikke bastante, og gir rom for skepsis. Dermed blir det mer troverdig også syns jeg.
Gjest Søt Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Hmm.. vet ikke helt, jeg.. Ble litt skeptisk på søndag.. i begynnelsen av episoden når hun dama og programlederen var i kjelleren, så vi at de skrudde av lysa, og gikk opp trappa..(programlederen først, damen etter) Men da kameraet skiftet vinkel (til 2. etg der de kom opp) så kom damen først, og så programlederen, og plutselig var lyset på nede gitt! Så vet ikke helt.. Kanskje en glipp der ja, gitt... Ellers tror jeg dessverre for mye på den slags!
aimee Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Hmm.. vet ikke helt, jeg.. Ble litt skeptisk på søndag.. i begynnelsen av episoden når hun dama og programlederen var i kjelleren, så vi at de skrudde av lysa, og gikk opp trappa..(programlederen først, damen etter) Men da kameraet skiftet vinkel (til 2. etg der de kom opp) så kom damen først, og så programlederen, og plutselig var lyset på nede gitt! Så vet ikke helt.. Kanskje en glipp der ja, gitt... Ellers tror jeg dessverre for mye på den slags! ← Det var nok bare en klippefeil. Det har jeg aldri lagt merke til tidligere, så vi får håpe det var en glipp
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Har sett et par ganger. Synes seriens form går alt for sakte frem. Det blir for mye repetisjoner og gjentakelser. For min del bidrar dette til fjernkontrolltrim, og en tapt seer for programmet.
Lenemor Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Herregud! Jeg blir så redd av å se på! Men klarer ikke la vær... Sitter med gåsehud på bena hele programmet i gjennom. Uff har bare meg selv å skylle på!
Gjest m ii Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 Synes hele greia er pinlig... Det er jo heller ikke til å komme unna at deltakerne ikke virker som de skarpeste knivene i skuffen. Ihvertfall ikke de få gangene jeg har sett det. Godt mulig det finnes mer mellom himmel og jord enn hva jeg vet, men det tror jeg ikke jeg får se noe av på åndenes makt. Søpleprogram.
Gjest y Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 Omtrent like troverdig som spiritismen vi drev med i sjetteklasse på barneskolen.
lagacy Skrevet 19. oktober 2006 #12 Skrevet 19. oktober 2006 Synes åndenes makt er spennende siden jeg har opplevd liknende selv. Datteren min på 9 år synes det er kjempespennende, er hun for ung til å se det?
aimee Skrevet 19. oktober 2006 #13 Skrevet 19. oktober 2006 Synes åndenes makt er spennende siden jeg har opplevd liknende selv. Datteren min på 9 år synes det er kjempespennende, er hun for ung til å se det? ← Nei det synes jeg ikke. Ikke så lenge det ikke skremmer henne i hvert fall. Jeg synes det er viktig at også barn lærer at det er mer mellom himmel og jord, enn det man ser.
MONSTERneeta Skrevet 19. oktober 2006 #14 Skrevet 19. oktober 2006 Husker jeg så alt av den danske versjonen, men har enda ikke sett noe av den norske. Er den like bra? Jeg tør ikke se nå lenger. Bor alene, og er altfor påvirkelig. Jeg er en av de som fortsatt sjekker klesskapet og under senga før jeg legger meg
Wonders Skrevet 20. oktober 2006 #15 Skrevet 20. oktober 2006 Den danske var oxo bra. Liker den norske oxo. Husker på nitti tallet INN I DET UKJENDTE. Husker dere programmet om familien ved Ålesund, med to barn og en baby... Lurer på hvordan han unge gutten som var klarsynt fikk veiledning til å bli så anerkjendt og klar. Hvor blir man guidet i riktig retning, hvem hendvender man seg til når man har slike evner slik at man kan få mere kontroll over det, og kan hjelpe folk i stedet får å vite ting ut av det blå uten å vite hva man skal med infoen? Jeg mener ikke å læres opp, jeg mener å få riktig oppfølging. Det kan ofte være skremmende å sitte alene med sånn kunnskap ufrivillig gitt.
Gjest Tessmira Skrevet 21. oktober 2006 #16 Skrevet 21. oktober 2006 Den danske var oxo bra. Liker den norske oxo. Husker på nitti tallet INN I DET UKJENDTE. Husker dere programmet om familien ved Ålesund, med to barn og en baby... Lurer på hvordan han unge gutten som var klarsynt fikk veiledning til å bli så anerkjendt og klar. Hvor blir man guidet i riktig retning, hvem hendvender man seg til når man har slike evner slik at man kan få mere kontroll over det, og kan hjelpe folk i stedet får å vite ting ut av det blå uten å vite hva man skal med infoen? Jeg mener ikke å læres opp, jeg mener å få riktig oppfølging. Det kan ofte være skremmende å sitte alene med sånn kunnskap ufrivillig gitt. Tenkte du på han klarsynte som var med sist i Åndenes Makt?
Gjest Tessmira Skrevet 21. oktober 2006 #17 Skrevet 21. oktober 2006 Synd de skal lage det såå "skummelt" og klipper så utrolig mye, ellers synes jeg det er et bra program.
Gjest Leiababe Skrevet 21. oktober 2006 #18 Skrevet 21. oktober 2006 Må si jeg synes dette programmet blir mer morsomt enn spennende egentlig. Klarer ikke ta det seriøst i det hele tatt.
Wonders Skrevet 23. oktober 2006 #19 Skrevet 23. oktober 2006 Tenkte du på han klarsynte som var med sist i Åndenes Makt? ← Ja, han var fra Vestlandet, på min alder... Hvor går man når man trenger veiledning?
Gjest Ikke innlogget Hello Kitty Skrevet 25. oktober 2006 #20 Skrevet 25. oktober 2006 Olav Moldestad mener jeg han heter...se på TV Norge sine nettsider Han har også egen hjemmeside. Ellers anbefaler jeg www.silvaultramind.no Tatt kurs der, og hatt stor glede og nytte av det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå