Gå til innhold

Har/gir du julestrømpe?

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt og får enda julestrømpe når jeg er hjemme :) Synes det er kjempekoselig at mamma gjør dette ENDA! :klappe:

Strømpen hang på døra til rommet hver julaften når jeg våknet til Barne-TV, og selv om jeg våkner senere nå, henger den ennå der, til tross for at jeg er halvveis til 50. Men det er supert!

Oppi den ligger favorittgodteriene mine (div lakris og mentos), kanskje ei pastilleske, tyggis, clementin og sjokolade.... og sist men ikke minst: Et juleblad. Tidligere var det Knoll og Tott eller Smørbukk, men nå får jeg Tommy og Tigern, Nemi el Larson...

Rart at jeg enda forlater samboer og reiser hjem for å feire jul? :ler:

*snille mamma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farmora mi sydde egne julestrømper til alle barnebarna, så det har jeg fått siden jeg var liten. Hjemme fikk vi den på julemorgen, men vi måtte også lete etter strømpa, siden den var gjemt ett sted i huset. Den skulle inneholde ett julehefte, og minst ett kinderegg, pluss diverse godteri. Får fortsatt julestrømpe når jeg er hos foreldrene mine i jula, og kommer nok til å gjøre det samme dersom jeg får barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har julestrømpe. Får godteri i den på julaften, og en liten pakke ved siden av. Dette legges igjen av julenissen natt til julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har julestrømpe! Den henger så fin på håndtaket til den ene bokreolen min :) Men ... det kommer jo aldri noe i den!! ... :sjenert:

Kanskje nissen har glemt meg? :overrasket:

;)

Endret av nostalgia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har julestrømpe... Vi får på julaften, om morgenen og koser oss med det som er i strømpen når tegnefilmene kommer. Selv om jeg er voksen, har jeg en dag jeg går "tilbake til barndommen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk julestrømpe fra jeg var liten og frem til jeg flyttet hjemmefra - barna her i huset har også fått julestrømper. I strømpene legges det litt snop, en marsipangris, mandarin og julehefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...