Gå til innhold

Shanghai i november/desember


diddi

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig å ha fått tak i rimelige billetter, og nå er vi tre jenter som skal avgårde.

Er det noen av dere som har noen tips om hva som er verdt å se? Vi lurte på å ta oss en tur ut av byen (skal være der i over en uke) og ellers blir det vel shopping.

Er det steder det lønner seg å dra for å shoppe? Det blir nok barnetøy, sko, vindjakke, fleecejakke, leker?, spill til Nintendo DS?, silkestoff, og vil ellers få sydd med vinterkåpe, drakt og kjole. Jeg bruker ca str 48 her i Norge. Selger de så store størrelser?(Kineserne er jo selv ganske små.)

Er det ellers noen lure tips å ta med seg? (Foruten å reise med ganske tom koffert. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var en uke i Shanghai for noen år siden, og hadde det fantastisk! Vi var der på sommeren da.

I Shanghai var vi på sånt akrobatikk-show. De var utrolig flinke. Shoppet ikke så mye, bortsett fra på et sånt stort market... som jeg ikke husker navnet på da. Den gamle bydelen må du få med deg, med hagen der. Var forresten en veldig fin hage i Suzhou også.

Send meg en pm hvis du vil ha flere tips :) Du er veldig helidg, Shanghai er en av få storbyer jeg gjerne vil tilbake til.

Endret av Tocogo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...