Sahara Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Vurderer å klippe pannelugg igjen, etter en stund med nesten alt like langt. Har halvlangt hår, blir nesten bare til at jeg drar håret bak ørene uansett. Noen som vet noen fine frisyrer med pannelugg, gjerne bilder?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Pannelugg kan være veldig fint! Eneste problemet er når man trener... Da blir jo luggen helt svett og ekkel, siden det er vanskelig å få den vekk fra pannen på en måte som holder gjennom hele treningen, og ikke ser helt evneveikt ut
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Pannelugg kan være veldig fint! Eneste problemet er når man trener... Da blir jo luggen helt svett og ekkel, siden det er vanskelig å få den vekk fra pannen på en måte som holder gjennom hele treningen, og ikke ser helt evneveikt ut ← Det er da ikke vanskelig å ta bort luggen med en spenne eller to. Jeg stemmer lugg, fin lugg er fiiiint! Men jeg har ingen bilder å by på.
Sahara Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2006 Er nok ikke mitt største problem, trener minimalt for øyeblikket. Og uansett tror jeg det hadde gått greit. Men jeg vil se bilder, trenger litt inspirasjon!
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 http://www.ukhairdressers.com/style/main.asp Trykk på Search for a style, kanskje du finner noe du liker der?
Gjest Tweek Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Det kommer jo ann på ansiktsformen din, og hvordan håret ditt er Men jeg syntes pannelugg kan være fint på noen, men som sagtr vanskelig å si.. Kan å være fint, hvis du har sideskill, og h pannelugger derfra, at den går litt skrått nedover
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg hadde pannelugg i fjor, men siden jeg har fall i håret måtte jeg bruke rettetang på den hele tiden.
Sahara Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2006 http://www.ukhairdressers.com/style/main.asp Trykk på Search for a style, kanskje du finner noe du liker der? ← Har titta litt, var mange fine der! Jeg har stritt, rett, tjukt hår uten fall og litt avlangt ansikt, så jeg tror egentlig det er best med pannelugg.. Tror det blir en tur til frisøren snart!
Murf Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Har lyst på pannelugg ,men pleier alltid angre etter to uker og spare til lang lugg igjen og den mellomperioden er kjip.
Sahara Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2006 Ja, enig den er kjip! Luggen er i veien hele tida, og det ser ikke så bra ut.. Men nå har jeg spart den ganske lenge, og finni ut at jeg kanskje ikke passer så godt med lang pannelugg fordi om det er fint på andre.
Gjest Tweek Skrevet 15. oktober 2006 #11 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har å noen ganger hatt lyst til det. Har ikke hatt pannelugg siden begynnelsen av barneskolen. Men er så skummelt, for hvis man ikke passer det så er det jo kjedelig.
Sahara Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 15. oktober 2006 Det er litt kjedelig hvis man blir totalt misfornøyd ja.. Da er det på'n igjen med sparing. Vokser seg til i løpet av et år eller to!
FashionySara Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 jeg har ikke hatt pannelugg før..men har det nå..er fortsatt uvant..og jeg liker den ikke.. <<<< noen ganger tar jeg den bak..og håper på at den skal vokse snnart..men er mange som kler det.."tung pannelugg" synes jeg er spesielt fint.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 15. oktober 2006 #14 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er for kort hår!! Klipp panngelugg, men klipp resten kort også... Og om du ikke vil klippe alt kort, så klipp pannelugg... =)=)
~white lady~ Skrevet 16. oktober 2006 #15 Skrevet 16. oktober 2006 Synes det er fint med litt skrå, tung lugg. Gjerne med sideskill.
FashionySara Skrevet 16. oktober 2006 #16 Skrevet 16. oktober 2006 Synes det er fint med litt skrå, tung lugg. Gjerne med sideskill. ← det kommer veldig ann på ansiktsformen. Man må ha litt panne synes jeg for å ikke bli helt borte.
aimee Skrevet 16. oktober 2006 #18 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg også stemmer FOR pannelugg Det er så lite som skal til for å se litt tøffere ut! I hvert fall hvis alternativet er alt like lagt, rett ned. Det er kjedelig. Jeg har også langt hår med sideskill, som jeg pleier å skjære foran, og har en lang lugg. Ikke sånn moderne tung, men en oppklippet look så jeg ikke får så langt ansikt. På trening bruker jeg spenne. Prøv lugg, og funker det ikke, er det ikke verre enn at den vokser ut etter noen uker. Lykke til! Eksempel: Jennifer Aniston
Malama Skrevet 16. oktober 2006 #19 Skrevet 16. oktober 2006 Hehe" på noen uker" avhenger av hvor langt hår man har da. Det vil ta flere ÅR for min lugg å vokse ut igjen dersom jeg klipper den kort. Jeg har lurt på et, om jeg skulle ha pannelugg, har ikke hatt det siden tidelig i tenårene. Men det som skjedde da er at jeg klippet alt håret like kort som luggen omtrent (klippet av håret rett over ørene da jeg var 14) og siden har det bare vokst og vokst og vokst (selvsagt klipper jeg det innimellom for slitasje, og fisørene jeg har brut i det siste er glad i å klippe det opp litt også). Dvs at omtrent halve livet mitt sålangt er gått siden sist jeg hadde pannelugg. Og forskjellen på nå og da (bortsett fra min alder) er det faktum at hårt mitt som vokste ut etter den klippen voste ut med fall/krøller. Derfor er jeg meget skeptisk til om jeg ville fått en "krusete" lugg. For i så fall er jeg ikke interessert. Men en "fin, slett lugg" kunne jeg likt ja. Lite lysten på å ta store sjangser med håret mitt nå, det er 8 måneder til jeg gifter meg, og det er ikke på langt nær lenge nok for håret mitt til å vokse ut igjen, det trenger nok et par år... Men, har ikke egentlig noen bilder å bidra med i denne tråden da. Bare mine tanker om lugg. Det kan være knallstilig, eller se dumt ut. Alt ettersom hvordan hår man har, og hvordan ansikt man har, og valg av frisyre selvsdagt (men alle frisyrer er ikke mulig for alle)
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #20 Skrevet 16. oktober 2006 Spør frisøren, de vet mye. Men gå til en god en, noen frisører styrer som bare det og det sær forferdelig ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå