Vingedama Skrevet 14. februar 2007 #1961 Skrevet 14. februar 2007 må sikkert opparbeide seg et søvnlager før alle våkenettene setter inn
smile Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #1964 Skrevet 14. februar 2007 Hei alle dere søte som har besøkt dagboka mi!!! Jepp, en dag uten kg Daria! Helt utrolig!!! Jeg fulgte nemlig legens råd og tok meg en miniferie. En natt borte gjorde godt! Så da er det enda bedre å komme hjem igjen! Ja den strikkesiden er fin Burpen, har brukt den mange ganger selv hvis det er noe jeg lurer på. Puh-godt å være hjemme igjen... på en måte. Her har det tydeligvis vært snekker i dag så det ser ikke bra ut. Jeg visste egentlig ikke når snekkeren skulle komme men det var jo like greit at han begynte mens jeg var borte. Lurer på å få ringt til svigerfar og be han komme i morgen ettermiddag og rydde og støvsuge her. Det kunne blitt litt triveligere liksom... Jeg var hos fysio i går.... Fytty rakkeren så vondt!!!! H*n vil ha meg tilbake litt oftere nå for det har blitt verre, og det visste jeg vel
smile Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #1965 Skrevet 14. februar 2007 I morgen satser jeg på 100-siders fest her!!! Kake og masse digg!!!! Men nå må jeg finne senga mi!!!..... alene....
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1968 Skrevet 15. februar 2007 Og det fylles på etter hvert!!! Hvorfor må håndtverkere være så tidlig på'n???
Gjest uri Skrevet 15. februar 2007 #1969 Skrevet 15. februar 2007 ahha.. Nå skjønner jeg hvorfor du er oppe nå... Håndtverkere begynner tidlig sånn at de kan komme seg fortest mulig hjem til kona...
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 #1970 Skrevet 15. februar 2007 hørte jeg kake?? hva slags kaker byr du på i dag?
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1971 Skrevet 15. februar 2007 Nja, hva vil dere ha??? Vi må jo ha 100-siders-fest. Jeg er VEEEEELDIG glad i romkake fra baker'n. Jammen tror jeg ikke jeg har spist det siden vi giftet oss. Det er jo bare sååååå godt. Kanskje jeg skal bestille det til mannens bursdag??? :klø: Ellers kan jeg friste med varme brownies, vaniljesaus og vaniljeis over???
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1972 Skrevet 15. februar 2007 Nå har jeg vært til nok en kontroll hos legen. Alt er bra med meg og min lille darling!!!! Hjerteslag lå på 140-145 Livmora har ikke vokst noe særlig på snaue 14 dager men det var helt greit sa legen. Blodtrykk og urin var så å si helt bra! Men nå er jeg trøtt nå... Har akkurat spist litt lunsj, men er fortsatt sulten Tenkte på rømmegrøt til middag i dag. Nå kan jeg ta alle gode middagsretter som mannen ikke er så glad i!!!
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1974 Skrevet 15. februar 2007 Fornøyd med det, håper det holder seg sånn. Det hadde vært noe det. Nå er forresten den lille så utrolig aktiv i magen... Kjenner noe ihvertfall annenhver time. Og ikke nok med at jeg bare kjenner... den buler jo til alle kanter når det står på som verst. Faktisk litt slitsomt når jeg er stuprtrøtt og føler stort behov for å sove. Leste en plass at hvis babyen var aktiv i magen ble den også aktiv utenfor magen Men jeg velger å ikke tro noe på det!! Selvfølgelig kommer det an på livmorens stilling, morkaka om om en har mye fett som gjør at en ikke kjenner så godt. Så jeg velger å tro at jeg er følsom, så vet jeg morkaka mi ligger helt fint bak og at jeg ikke har så mye spekk!!!
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 #1975 Skrevet 15. februar 2007 Leste en plass at hvis babyen var aktiv i magen ble den også aktiv utenfor magen Men jeg velger å ikke tro noe på det!! ← oj oj - jeg velger også å ikke tro på det. for min lille propell er virkelig aktiv romkake tror jeg ikke jeg har smakt, men jeg smaker gjerne!! varme brownies hørtes veldig bra ut... mmmm kake
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1977 Skrevet 15. februar 2007 Da sier vi ja-takk begge deler!!!! *setter browniesen i ovnen*
Loevinna Skrevet 15. februar 2007 #1980 Skrevet 15. februar 2007 Ramla bare innom jeg Men ser det var litt for tidlig for kaken er ikke kommet på bordet og tallet har ikke bikket 100... Så da tusler jeg ut igjen, og kommer igjen senere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå