Gjest Tanita Skrevet 12. februar 2007 #1941 Skrevet 12. februar 2007 Den blir sikkert fin! Skulle ønske jeg kunne strikke også, litt gøy det.
Kakao Skrevet 12. februar 2007 #1942 Skrevet 12. februar 2007 Håper ikke det er så veldig vanskelig på slutten på jakken. Jeg har kommet ca 4 cm over det hvite mønsterområdet. Så koselig å se at det vokser fram en jakke. Går jo ganske fort når en strikker så smått.
Gjest uri Skrevet 12. februar 2007 #1943 Skrevet 12. februar 2007 JOda, du kan trøste du... To uker ja.... Men gavedrysset er allerede bestilt! Både til meg og den lille! Har måttet lagt strikking på hylla for lengst hvis jeg skulle lagt det bort for hver gang... Men nå burde jeg være ferdig snart! ← Da kommer det jo noe godt utav turen da Jeg strikker kun rett jeg, iom at alle feilene mine blir skjult etter tovinga.. Lurer på om du kan svare på noe ang øking.. På dt forrige sitteunderlaget lagte jeg hull, som en liten hank å holde i.. Å felle av var jo greit nok, men da jeg skulle øke fikk jeg problemer.. Hadde 80 masker, og felte av 10 stk på midten.. Hadde ikke sjangs å øke de ti igjen... Hvordan kan jeg gjøre det??? (jeg tvinde bare tråden ti ganger rundt pinnen jeg men det ble jo helt feil )
Frida Frosk Skrevet 12. februar 2007 #1944 Skrevet 12. februar 2007 Innom for å gi deg en god mandagskveldklem. To uker går så fort så.
smile Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #1945 Skrevet 12. februar 2007 Den blir sikkert fin! Skulle ønske jeg kunne strikke også, litt gøy det. ← Jeg håper det, hjemmestrikk er jo alltid gøy! Tenkte å strikke ullbukse etterpå Håper ikke det er så veldig vanskelig på slutten på jakken. Jeg har kommet ca 4 cm over det hvite mønsterområdet. Så koselig å se at det vokser fram en jakke. Går jo ganske fort når en strikker så smått. ← Nei det er egentlig ikke så vanskelig, kluet var at den borden jeg skulle ha knapper på ble altfor stram, anbefaler å ha litt mer enn anbefalt masker for den bare snurpa seg, men nå har jeg strikket opp igjen det jeg måtte rekke opp. Ja det går fort så det er kjekt å se kjapt resultat!!! Da kommer det jo noe godt utav turen da Jeg strikker kun rett jeg, iom at alle feilene mine blir skjult etter tovinga.. Lurer på om du kan svare på noe ang øking.. På dt forrige sitteunderlaget lagte jeg hull, som en liten hank å holde i.. Å felle av var jo greit nok, men da jeg skulle øke fikk jeg problemer.. Hadde 80 masker, og felte av 10 stk på midten.. Hadde ikke sjangs å øke de ti igjen... Hvordan kan jeg gjøre det??? (jeg tvinde bare tråden ti ganger rundt pinnen jeg men det ble jo helt feil ) ← Joda, men jeg ville vel heller hatt han her i Norge. Men jobb er jobb! Toving er gøy!!! Jeg ler ikke altså men skjønner det ble litt feil da du surra tråden rundt 10 ganger... *knis* Okei, skal prøve å forklare.... Tenk deg at du strikker vanlig, når du spriker litt med pinnene blir det et lite hull under den ene tråden som går fra den ene pinnen til den andre. (fra forrige runde du strikka) Stikk pinnen ned i det hullet og du har ei maske på pinnen! Woila!!! Her kan du også se hvis jeg forklarte litt klønete! Innom for å gi deg en god mandagskveldklem. To uker går så fort så. ← Takk!!! Det var godt!!!! Jada, jeg har det bedre enn fryktet, det var faktisk verre før han dro for da gruet jeg meg sånn... Nå er han jo ikke her så da er vi endelig i gang med disse hersens 14 dagene!
smile Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #1946 Skrevet 12. februar 2007 Er skikkelig trøtt, jeg har vært på kaffebesøk igjen. Har blitt god på det altså!!!! Natta!
smile Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #1949 Skrevet 12. februar 2007 Nå har jeg gjort alle "skal bare-" ting så nå kan jeg legge meg!!!
Petra Prøvedokke Skrevet 13. februar 2007 #1951 Skrevet 13. februar 2007 innom med en gigantisk og et ønske om en strålende dag! du skal se to uker går kjempefort!!
Holly Hobbie Skrevet 13. februar 2007 #1952 Skrevet 13. februar 2007 Oi, beundrer strikkeferdighetene til dere her inne, altsaa! Jeg strikker bare rett for tiden, for jeg orker ikke aa sette meg inn i noe som jeg kanskje ikke fikser... Ha en fin dag!
Vannmelon Skrevet 13. februar 2007 #1953 Skrevet 13. februar 2007 Oi, beundrer strikkeferdighetene til dere her inne, altsaa! Jeg strikker bare rett for tiden, for jeg orker ikke aa sette meg inn i noe som jeg kanskje ikke fikser... Ha en fin dag! ← Allier deg med en som kan hjelpe deg, så går det så fint så Kjedelig når mannen er borte så lenge, men tenk så godt det blir å se hverandre igjen Nå får du nyte alenetiden og gjøre akkurat det du selv vil (og orker) - kan bli lenge til neste gang Fin strikkeside du hadde lenket til, forresten.
Burpen Skrevet 13. februar 2007 #1954 Skrevet 13. februar 2007 Den strikke-linken din var helt genial... Skal ta var på den, i tilfelle jeg får ånden over mg en dag!
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. februar 2007 #1955 Skrevet 13. februar 2007 hvordan går det med kulen på magen???
Frida Frosk Skrevet 14. februar 2007 #1957 Skrevet 14. februar 2007 En hel dag uten KG? Det er vel ikke lov vel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå