Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så deilig med en rolig, avslappende helg.

Du får forsvare deg med at du holder faktisk på å gro fram et barn i magen, så ikke rart du trenger mer mat. Når jeg kjenner etter tror jeg faktisk jeg skal ta en titt i kjøleskapet jeg også...  :sjenert:

Ja en avslappende helg er helt optimalt!!! Spesielt med god mat!!! :sjarmor:

Ja matforholdet mitt har forandret seg men jeg ser selv at det har roet seg betrakelig i forhold til de første 12 uker. Det var det sykeste jeg har vært med på!!! :overrasket:

Kanskje jeg bare har drømt det da :klø:

Jeg føler også at jeg spiser hele tiden :ler:

Hvis jeg ikke spiser før jeg legger meg, våkner jeg garantert av at jeg er kjempesulten.

Nei jeg vet ikke om det der med brystvorteklemming men både jordmor og hun på apoteket sa at jeg godt kunne begynne å gå uten bh og klemme litt for å herde... Jeg gjør alt for å slippe såre brystvorter...men det får jeg nok uansett....

Jeg måtte også spise som det siste jeg gjorde før jeg la meg i begynnelsen av svangerskapet. Nå holder det heldigvis å spise kveldsmat i normal tid, men da er det litt travelt på morran med å få mat! :ler:

:vinke:

:kyss: Kjekt å "se" deg!!!

Mat er fint! En jordmor sa til meg at mange gravide må opp og spise om natta også, uansett hvor sent om kvelden de spiser.... Spis med god samvittighet. Mat skar'em ha, og klær skar'em ha...

Jada, nå synes jeg det er helt greit siden det har normalisert seg litt! Klær ja!! :sjarmor: Det er straks mere gøy enn mat!!!! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det hverdag igjen. I dag har jeg allerede vært flink til å ta en del tlf og fikser en del ting som har ligget meg på :hjerte: Godt å få unna sånt!

Resten av dagen skal jeg slappe av med strikking og et par tlf til noen venninner som også går hjemme.

Forresten sover jeg så utrolig godt i den nye senga mi og bekkenet mitt har slettes ikke hatt vondt av det!

Skrevet

*det snør det snør tidelibom*

:digge:

Åhhhh-så reprise av god moren norge, fikk lyst på ferske boller!

Skrevet

Så deilig at bekkenet ditt liker herr Jensen også. ;)

Ha en fin dag. :klem:

Skrevet

Takk det samme Frida Frosk!

Nå har jeg sittet lenge her og må komme i gang med noe igjen! :vinke:

Skrevet

Pia: :kyss:

Nå har jeg skravla i tlf så jeg er helt ør....

*lager meg middag* Har ikke fått spist siden frokost i ti-tida pga tfl.....

Skrubbsulten!

Skrevet

:klaske: Huff, ja og litt stiv i nakken kjenner jeg etter å ha holdt tlf.røret så lenge.

Forresten har jeg mistet summetonen på hustlf...den virket da i sted. Kanskje ikke så rart den er borte! :legrine:

*slenger meg på sofaen*

Skrevet

Huff ja, men det verste var at jeg brukte jo mobilen.... Men den skjønte sikkert tegninga...

Skrevet

I to uker!!!! :grine: :grine: :grine:

Og han er på et annet kontinent!!!! :grine:

Skrevet

*strikker... Måtte rekke opp litt i helga igjen :murvegg: *

Skrevet

Såpass ja... To uker går fort ;) Og trøst deg med det at det helt sikkert blir gavedryss på deg- fra et helt annet kontinent :-D

:kose:

*strikker... Måtte rekke opp litt i helga igjen :murvegg: *

Det hørtes veldig kjedelig ut.. Hadde jeg måttet rekke opp noe, hadde jeg like så godt lagt hele strikkinga på hylla.. :sjenert:

Skrevet

:troest:

Du får være mye på nett, så skal vi nok få tiden til å gå ;) Skulle du ikke forresten komme hit og hilse på Bill? :ler:

Skrevet
Såpass ja... To uker går fort ;) Og trøst deg med det at det helt sikkert blir gavedryss på deg- fra et helt annet kontinent :-D

:kose:

Det hørtes veldig kjedelig ut.. Hadde jeg måttet rekke opp noe, hadde jeg like så godt lagt hele strikkinga på hylla..  :sjenert:

JOda, du kan trøste du... To uker ja.... :roll: Men gavedrysset er allerede bestilt! Både til meg og den lille! :lol:

Har måttet lagt strikking på hylla for lengst hvis jeg skulle lagt det bort for hver gang... Men nå burde jeg være ferdig snart!

:troest:

Du får være mye på nett, så skal vi nok få tiden til å gå ;) Skulle du ikke forresten komme hit og hilse på Bill?  :ler:

Ja tiden skal nok gå den, nå skal jeg på farten også!

Bill ja! :hjerter:

Hei Smile! :) Hva strikker du for noe?

Jeg strikker en babyjakke! Tror den blir søt altså! :babysmokk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...